یه کم لوس شدم جدیدا.‌ آی نو

انگیزه می‌خوام برای نوشتن. تشویقم می‌کنین؟

۱۶ نظر
بانوچـ ـه
۱۳ بهمن ۱۱:۵۲
صدای تشویق حضار

پاسخ :

:))
** سیلاک **
۱۳ بهمن ۲۰:۰۹
نوشتن باید خودش بجوشه با تشویق فکر نکنم بتونی بجوشونیش ^__^

پاسخ :

چرا من قابلیت اینو دارم انرژی دریافت کنم =))
محبوبه شب
۱۴ بهمن ۱۴:۴۳
خونوک :| : ))))
بنویس دیگه

پاسخ :

الان انرژیم دو برابر شد :))))
فائزه
۱۴ بهمن ۲۳:۴۵
نه

پاسخ :

همینطور داره میره بالاتر :))))))))))))))))
احسان ◇
۱۵ بهمن ۱۲:۰۰
شاید خوندن پست های قدیمی خودتون انگیزه خیلی خوبه باشه..
بنویسین لطفاً

پاسخ :

اونا رو که میخونم افسردگی میگیرم برار :| :))
مــحــدثــه ...
۱۶ بهمن ۱۷:۵۵
دیگه انگیزه بالاتر از وجود نازنین و مبارک من؟ بنویس بابا ^__^

پاسخ :

:)))))
فائزه
۱۶ بهمن ۱۹:۵۶
بنویس
دوست دارم نوشتنتو
ازم دریغش نکن لعنتی :(
:))))))))))

پاسخ :

آه چرا زودتر نگفتی پسر؟ من فقط منتظر تو بودم :))
فائزه
۱۶ بهمن ۱۹:۵۸
هر روز بعد از بیدار شدن بلافاصله وبلاگتو چک می کنم که نوشته های قشنگتو بخونم و ازشون انرژی بگیرم! در واقع نوشته های تو روزمو میسازه.
اما مدت ها نمی نویسی و این خیلی ناراحت کننده است :(
:))))))))

پاسخ :

:)))))))))))))))))))
صخره .
۱۷ بهمن ۲۱:۱۲
یه جوری گفتی لوس گفتم الان تو پست پر از ماچ و بغل و پچ پچ عاشقانه اس! :)

پاسخ :

نه من این مدلی لوس می‌شم :دی
صخره .
۱۷ بهمن ۲۱:۱۳
انگیزه هم که یه جمله معروف از یکی از بلاگرا محبوبم:بنویس. شاید چیزی پیدا شد که فرقی بکند.
ا

پاسخ :

:)
شاهزاده شب
۱۸ بهمن ۱۰:۰۸
راه حل یافتی به منم بگو

پاسخ :

باشه :(
آقای سین
۲۴ بهمن ۱۶:۴۷
برای یه بلاگر چه انگیزه ای بهتر از اینکه آقای سین وبلاگش رو میخونه؟

پاسخ :

اصن خنجری بود که بر قلبم زده شد :))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۳ اسفند ۱۵:۳۱
دست و جیغ و هورااااا

پاسخ :

:)))
پریسا نامجو
۰۲ ارديبهشت ۱۰:۱۳
دنبال شدین زیبا نوشتین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان