آمده دختر دی با سبدی برف به دست که به یمن قدمش زیره به کرمان برسد!

روز اولی که دیدمت،گفتم:وایییی!من با این،توی یه اتاق چطوری بسازم؟!راستش از این دخترهایی که زیادی غر میزنن و زیادی به مامانشون وابسته هستن بدم میاد!این بود که زیاد باهات حال نمیکردم!سعی میکردم بیشتر با زهرا و فاطمه حرف بزنم تا تو!خخخ  ولی کم کم شناختمت.یه دختر باهوش و مهربون و جیغ جیغو و اهل شوخی و خنده و مسخره بازی و صد البته دیوونه!درست عین خودم!!:دی

راستش اصلا فکر نمیکردم تو دانشگاه،انقدررر با یکی صمیمی شم که حتی کوچکترین رمزو راز های زندگیم رو بهش بگم!اصلا فکر نمیکردم دوستی پیدا کنم که وقتی در بدترین شرایط روحی هستم،بیاد با فحش هاش دلداریم بده!:| وحتی تر فکر نمیکردم بتونیم طبیعیش کنیم برخی مسائل رو:دییی

ولی خوب خیلی زود باهم صمیمی شدیم.خیلی زود به هم وابسته شدیم و خیلی زود باهم خاطراتی ساختیم که تا ابد در ذهن دوتامون هست و هیچ وقت فراموش نمیشه...هیچ وقت!

ممنونم ازت به خاطر همه خوبی هات و همه علاقت به من:|



+این همون شاته هس که خودتو کُشتی نشونت بدم:| عجوووووول:|


+اینم همین امشب:| شب تولدته مثلا :| خخخ



+اینم کادوت^___^


خلاصه کهههههه:

ممنونم به دنیا اومدی تا مارو بخندونی و اجازه بدی ماااااااااچت کنم:))))


+تولدت مبارک مهربون ترین رفیق دنیا!ماندانای عزیزم^__^

+کادوت همینه دیگه:| من پووووول ندارم:دی ولی خوب چهار روز دیگه باس جبران کنی!خخخ

+عنوان از:فریبا سیدموسوی

۲۰ نظر
عرفـــــ ـــان
۱۸ دی ۰۰:۰۳
دوستیتون پایدار :)
مبارک باشه :)

پاسخ :

ممنونم:)
آوو کادو
۱۸ دی ۰۰:۰۴
مبارک باشه:-)

پاسخ :

مبارک صاحابش:))
نگار :)
۱۸ دی ۰۰:۱۰
تولدش مبارک..ایشالا 120 ساله شدنش :)))

پاسخ :

مغسی نگار جان!ایشالا ایشالا^__^
فو فا نو
۱۸ دی ۰۰:۱۳
مطمئنی مازوخیسم نیستی؟ اخه کی با فحش حالش خوب میشه؟ =)))))))

پاسخ :

خوب میخندم ب فوش هاش حالم خوب میشه دیه!موقه اون شاته حالم خوب بوده ک خندیدم و قلب گذاشدم=))
فو فا نو
۱۸ دی ۰۰:۱۴
تولدش هم مبارک :)))

پاسخ :

مبارک باشه:))
ماندانا زاهدپور
۱۸ دی ۰۰:۱۵
مرررررررسی عزییییییزم بهترین سوپرایزای عمرم بوووووود...واقعا منو اینهمه خوشبختی محاله ...دووووست خووووودمی دییییووونه ی أمن بدتر:-P:-P

پاسخ :

فداااااااااا:))
اینجام دس ازین دیوونه بازی هات برنمیداری؟=))
مبارکت باشه^__^
کلنگ همساده پسر
۱۸ دی ۰۰:۲۳
مبارک باشه. وسع هم چیزی هوبیست! فقط ماله من خیلی کم است مال شما هم ظاهرا کمی بیشتر است!!! :))

پاسخ :

ممنونات:))
نهههه باو!از وختی جیبوتی روابطشو قط کرده،وض اقتصادیمون ب شدتتتت خراب شده:دییییییی
حسـ ـن
۱۸ دی ۰۰:۳۰
به به منم یه دوس دی ماهی دارم دیروز زنگم زد و فحشم داد و اینا (فحش محبت امیز)
اونم 17دی تولدش بود
:))

پاسخ :

خخخخخ
ماشالا دی ماهیا زیادن :))
از طرف منم تبریک بگین بهشون=))
یک دختر شیعه
۱۸ دی ۰۵:۰۶
منم 20دی به دنیا اومدم^_^

پاسخ :

پارازیت:دی
nafas ※※
۱۸ دی ۰۹:۱۲
عاشق این چت کردن هستم
ان هم با یک دوست ناب
:)

پاسخ :

می نیز فال هسدم:))

خدایی خعلی حال میده=))
حنا :)
۱۸ دی ۱۰:۱۲
مکالماتتون تو حلقم :دی
تولدش مبارک ^_^ تولدت مبارک ماندانا من عاشق سیبیلات شدم :دی =)))))
تولد خودتم بمونه واسه بعدن :دی

پاسخ :

تو حلق مامانی چرا؟:| تو حلق دشمنت:دی
مبارک باشه!سیبیل واییییییییی=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
تولد شمام پیش پیش مبارک باشه مامان گلللللللللم^__^
مترسک ‌‌
۱۸ دی ۱۰:۲۱
این رفیق مام که از بس باهاشم به ما میگن «پت و مت» (که من پتم و اون مته!) هم همین جوری اولش ازش خوشم نمیومد و زورکی باهاش می‌چرخیدم اما از یه جایی به بعد، عینهو برادر واقعیم شد ^_^
از طرف من تولدشونو تبریک بگو؛ اگه پرسیدن کی؟ بگو مترسکمون! :D

پاسخ :

ما سه نفریم بمون میگن "سه تفنگ دار":|
چشوم!حدمن:))
مرسی مترسک^__^
فائزه
۱۸ دی ۱۷:۰۳
منم عاشق سیبیلاش شدمم :دیی
تولدش مبااارککک ^___________^
ایشالا سالیان سال در کنارهم ب خوبی و خوشی زندگی کنین:دی

پاسخ :

حالا نگا:| عاشق من نشدی؟:| من ک بیتر اجرا کردم:|
مبارکههههه مبارکککک:))
زن و شوهریم مگ؟:دی
سمیرا
۱۸ دی ۱۸:۴۳
تولد ماندانا و رفیعه مبارک :*

پاسخ :

تولد ماندانا موبارک!رفیعه ام پیش پیش حدمن!:))
هائوژین ......
۱۸ دی ۱۹:۱۲
این همه ابراز محبت یه جا ؟!؟!؟!؟
:))))))
البته من مکالمات تلگزامتونو می گم :)))

پاسخ :

میبینین توروخدا؟:(
اصن همی جوووور محبتهههه ک ازمون میچکههه=))
فریده خانوم
۱۹ دی ۰۹:۵۴
کو سیبیلای ماندانا؟ :|
چی شده؟اینجا کجاست؟من کیم؟(تاثیر دوباره قهوه تلخ دیدنه خخخ)

پاسخ :

خخخخخ
داب اسمشی ک بازی کردیم رو میگن بچه ها=))
عی بیکار!خخخ
لی لی (لیلی نامه)
۱۹ دی ۱۱:۰۵
تولدش مبارک:)

پاسخ :

مبارکهههه مبارک:))
حاج خانوم
۱۹ دی ۱۳:۲۶
و اثری که در فحش هست در دوستت دارم نیوده نیست و نخواهد بود

پاسخ :

اگزکتلی!براوووو!اکسلنت=))
فریده خانوم
۱۹ دی ۱۴:۳۸
سوال دیگه ای که پیش میاد : کو داب اسمشتون؟ :|

پاسخ :

خخخخ واسشون تو تلگرام فرسدادم=))
moones rohani
۲۴ دی ۱۱:۰۱
چ جالب ک تو نظرات فقد دنبال ماندانا گشدم!!!!تولدش مبارک!

پاسخ :

خخخخخ عزیزییییی:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان