ازدواج کردی؟!نه متاسفانه!

دیروز عقدی پسرعموم بود.وقتی رفته بودیم محضر،عاقد،مثل این بازیگرای هالیوودی بود!روحانی نبودا!!اصلا انقدر باحال خطبه عقد رو میخوند من رفته بودم تو خلسه!!انگار مثلن داشت شاهنامه خونی میکرد!!درون حد:))

بعد دخترعموم،به من برف شادی داده بود و سپرده بود که هروقت عروس خانوم بله رو گفت،من رو سرشون برف شادی بزنم!(این طور چیزارو معمولا میدن بچه ها و کوچیکترا :| نمیدونم فازش چی بود ک به من گفت!)منم منتظر بودم که بله رو بگن عروس خانوم.بالاخره گفت و منم خاااااااااالی کردم برف شادی رو!بعد عاقده دعوام کرد:( گفت این حرکات چیه خانوم محترم؟حالا منم جلو جمع استرسی شده بودم!گفتم:خوب خونواده دوماد امر کرده بودن منم اطاعت امر کردم!بعد ازم پرسید:شما ازدواج کردی؟!(خیلی یهویی بود!اصلا انتظار چنین سوالی نداشتم ازش!!)منم هول شده بودم و گفتم:

«نه متاسفانه!»

جمع منفجر شدا!!!!بعدم عاقد سرش رو تکون داد و انگار تاسف بخوره اون طوری بود:((


+خوب هول شدم من:| خیر سرم میخواستم بگم نه خوشبختانه:| عححححح:|

+تق -__-

۳۰ نظر
toka. ta
۲۵ بهمن ۱۹:۲۸
عزیزه من!!!😂

پاسخ :

میبینی توکا جان؟:((
=))
مجتبی آستانه
۲۵ بهمن ۲۰:۰۲
:)))))))))))
ماذا فاذا عاقد؟

پاسخ :

خعلی بانمک بود!خخخ
من واس عقدی خودم ایشالا میرم پیش همون:دی
خجالتم نمیدونم چی ه اصن!!-__-
بلاگر کبیر ^_^
۲۵ بهمن ۲۰:۰۳
یکی منو با کاردک جمع کنه بی زحمت :))))

پاسخ :

یکی ایشون رو با کاردک جم کنه بی زمت=))
فائزه
۲۵ بهمن ۲۰:۰۵
خخخخخخخخخ وای خداااا از دست تووو :دیییییییییییی
البته حرف دلتو زدی خب :دی

پاسخ :

هی هی هی:))
حالا نگا:دی
مترسک ‌‌
۲۵ بهمن ۲۰:۳۰
ما موقع جشن تولد از این حرکات زدیم اما توی عقدکنون... نه والا =))
عجب جوابی دادی :))

پاسخ :

مام نمیزنیم خودمون!عموم اینا خزن:| خخخ
نگوووو=))
نگار :)
۲۵ بهمن ۲۱:۱۰
ینی ترکیدم از خنده :)))))

حتما قیافه عاقد تا ساعت ها پوکر فیس بوده :دی

پاسخ :

نگارم:(( خخخ

تا ساعت ها ک نه!ولی خوب تا دقایقی چرا=))
آقا حسین
۲۵ بهمن ۲۲:۰۶
خنده دار بودید.

پاسخ :

عی خدا عی فلک:))
ماندانا زاهدپور
۲۵ بهمن ۲۳:۲۶
اینجور چیزای یهویی دقییییییقا حرفهای دل اند

پاسخ :

عای گفدی:|
yek banoo
۲۶ بهمن ۰۰:۳۸
:)))))))

پاسخ :

(((((:
یک دختر شیعه
۲۶ بهمن ۰۰:۵۷
واییی چه وحشتناک -_-میفمم میفمم خیلی بده خدایی-_-
خخخخ

پاسخ :

اوهو اوهو اوهو:))
سروش آسمانی
۲۶ بهمن ۰۲:۴۰
به قول خودتون خیلی فاز داد! "نه متاسفانه"
از قدیم گفتن آرزو بر جوانان عیب نیست.

پاسخ :

ب روم نیارین خا:((
آرزو؟واس ما امید هس=)))
نگین ...
۲۶ بهمن ۱۱:۳۶
:)))))))))))))))) رفیعه

پاسخ :

نگینم:))))))))
حنا :)
۲۶ بهمن ۱۳:۰۶
:)))) تو بزرگ کجایی که رفتی محضر ؟ :دی من واسه عقدم فقط بابا و مامانمو میخوام ببرم :دی
نه متاسفانه =))))))))))) الهی عیب نداره دخترکم بیا بغلم گریه نکن :دی

پاسخ :

وات؟؟عقدیه خودم نبود کهههه!!
دستاتو وا کن ک پریدم مامانی=)))
parisa .A
۲۶ بهمن ۲۲:۱۸
نچ نچ نچ عاخه هول چرا ! میگفتی ازدواج کنم که چی؟
+میگفتی مگه من بچه م ک برف بپاشم؟
عوضش شاد میمونی بقیه رو هم شاد کردی (:

پاسخ :

خوب یهویی بود:دی
+روم نشد دیه!خخخخ
عارهههه باو:))
بق بقو
۲۶ بهمن ۲۳:۰۵
:))))
مگه رو عاقدم برف شدی ریخت :دی

پاسخ :

نههههه ولی میگف نباس کلن تا موقعی ک دومادم بله رو نگفده برف شادی هرو بریزی:|خخخ
آسید احمد
۲۷ بهمن ۱۵:۰۶
سلام خیلی خیلی باحال بود!
لذت بردیم!

پاسخ :

خاهشات:)
آقای سر به هوا ...
۲۷ بهمن ۲۰:۱۶
واییییییییییی :)))))))))))))

پاسخ :

خخخخخ=))
مهندس رضا عباسی
۲۷ بهمن ۲۳:۳۷
داستان جالبی بود
منم هر وقت که هول شدم سوتی دادم
وبت عالی بود
به ما هم سر بزن
ممنون

پاسخ :

داستان نبودا!واقعی بود:(
سمیرا
۲۸ بهمن ۱۸:۴۷
عالی بود رفیعه 😂

پاسخ :

نوکر پوکرم:))
درسخون گمنام
۲۹ بهمن ۲۲:۵۳
عجب !

پاسخ :

ننه رجب!
خانم جیم
۳۰ بهمن ۲۰:۳۷
ای بابا رفیعه جان :))
میدونم عصبانی میشی اما باید بگم بسی خندیدم با این پستت :)))))))

پاسخ :

عصبانی چرا؟=))
نوووووش جاااااااان^__^
حسن
۳۰ بهمن ۲۳:۰۱
خب مشکلش چیه مگه که برف شادی بزنی؟! همه میزنن دیگه!
تیکه ی آخرو خوب اومدی ((:

پاسخ :

خوب اون گفده بود ک وختی دوماد هم بله رو گف بزن!:))
Haze .W
۰۵ اسفند ۱۵:۲۴
من که از این فاصله خجالت کشیدم :)))

ببین تو چی کشیدی :)))

پاسخ :

من برم ادامه خجالتم رو بکشم=))
راحنا رهایی
۰۶ اسفند ۲۰:۰۲
خدا خیرت بده خیلی خندیدم :))

*قشنگ معلوم بود هول شدی :دیی

پاسخ :

نوش جان:دی

+ا نزدیک ک تابل تر بود:)))
.
۰۷ اسفند ۱۰:۲۵
رااااااااااااای....جای تاسفهههه

پاسخ :

رااااااااای جای تاسفه؟؟Oـo
.
۰۷ اسفند ۱۶:۵۲
آرههههههه...تاسفه ..خودتو بکنی نردبون برای بالا رفتن یه عده مفت خور...کسایی که وقتی بوی پول و رانت به مشامشون میخوره همه چی همه چی یادشون میره ...فقر مردم...تنگدستیشون ...زجرشون ....

پاسخ :

خوب ما وظیفمون اینه ک رای بدیم!اینکه نماینده هایی ک رای میارن،چ کار میکنن بین خودشونه و خداشون...
moones rohani
۱۵ اسفند ۱۴:۴۶
من دیه حرفی ندارمــــــ

پاسخ :

خبه!خخخ
Bahar Alone
۲۵ فروردين ۱۱:۳۹
اتفاقا جات خالی دیروز یه نفر داشت کنفرانس میداد.هول شد گفت:«متاسفانه ما مسلمونیم!»://:)))

پاسخ :

:))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان