شانس!



مثلا قصد کرده بودم معدلم بالای 18 شه:|

۳۱ نظر
آوو کادو
۲۱ بهمن ۱۴:۳۲
اشکال نداره... پیش میاد ...

+اینم بالای 18 محسوب میشه ;-)

پاسخ :

پیش میاد ولی همیشهههه واس من عاخه؟خخخخ

+چوجور حساب کردی؟Oـo
مجتبی آستانه
۲۱ بهمن ۱۴:۳۶
علاوه بر امتیاز دهی برای کارنامه تون؛ آفرین و صدآفرین هم میدن؟؟ :|
کارنامه تونو که می بینم یاد دبستان می افتم! آخه یه نمره زیر 17 نباس داشته باشه دانشجوی ترم اول:|

پاسخ :

بهله!مثل کارگردانمون نیسدن ک چن ماااااااااه حوقوق عقب افداده رو ندن:|
اتفاقن خاهرم امرو خعلی سرکوفت زد بم:|گف ترم اول باس 20 میشدی:|
toka. ta
۲۱ بهمن ۱۴:۳۷
شامس مارو میبینی رفیعه؟!

عیب نداره دختر جون
یاد معدل نهایی افتادم :(

پاسخ :

هاع خاهر جان میبینوم!کور ک نیسدوم:دی

عارههه باو!عب ک نداره اصن:))
شنیدم تاثیر نمیدن تو کنکور!
نگار :)
۲۱ بهمن ۱۴:۴۳
وای خدا چقدر آدم حرصش میگیره..

پاسخ :

دقیقن!انگار میخای دیوار آجری رو رو سرت خراب کنی حتا=))
پسر بابا
۲۱ بهمن ۱۴:۴۶
از این دفعه به بعد قصد کنید معدلتون بیست بشه که بشه 19.99
:)

پاسخ :

خخخخخ
بیس ب ما نیومده:|
yek banoo
۲۱ بهمن ۱۴:۵۶
:))))))))))

پاسخ :

=))))))))))))))
الهام حبشی
۲۱ بهمن ۱۵:۰۱
چه بدشانس

پاسخ :

ما میریم لب دریا،دریا خشک میشه الهام جان:((
آقا حسین
۲۱ بهمن ۱۵:۰۸
چیزی از ارزش هاتون کم نشده!:|

پاسخ :

دیویس درصد:|
parisa .A
۲۱ بهمن ۱۵:۴۹
معدلت چرا همچین شد؟
نودو نه صدم؟
وااااااااااااااااااااااییییی خدااااااااااااا

پاسخ :

مو اگ شامس داشدوم،کارخنه آدانس داشدوم=))
سمیرا
۲۱ بهمن ۱۹:۰۷
خخخخخخخ خداخخخ

پاسخ :

نخن:(((
:))
بلاگر کبیر ^_^
۲۱ بهمن ۲۲:۱۹
وای چه باحال!!!
زبان پیش و فارسی رو جا داشت بیشتر بگیریااا...

حالا عب نداره.. ما 18 در نظر میگیریم :))

پاسخ :

باحاله عاخه؟:(
دیه توانمون همین قد بود:دی

شما بزرگواری میکنین:))
خانم جیم
۲۲ بهمن ۰۰:۴۲
اوووف که چققدر آدم حرصش میگیره هاااا -__-

پاسخ :

خبه درک میکنی -__-
زاخار اصلی
۲۲ بهمن ۱۳:۰۱
http://uupload.ir/files/rini_gholi.png جیمم بیاین...میگیم زیاد نخندن =)

پاسخ :

خعلی نامردین خوب؟:|
یک دختر شیعه
۲۲ بهمن ۱۴:۴۴
وایی=))
خخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

اوهوووو اوووهوووو:(
:))
حنا :)
۲۲ بهمن ۱۶:۰۳
:| من بالاترین معدلم 16 و خورده ای بود :| برو اونور تا نزدمت :|

پاسخ :

ازت انتظار نداشدم ننه:|
آقا حسین
۲۲ بهمن ۱۶:۰۴
زاخار اصلی حالا نمیشد توی وبلاگشون آبروشون رو حفظ کنید؟
بنده ی خدا(آقا این رو من اگه جمع ببندم نمیشه؛مجبورم مفرد به کار ببرم:دی)حالا یک اشتباهی کردن و با شما کل کل(همان ش ب)کردن نمیشه به خاطر حفظ آبرو فقط توی جیم این عکس رو پخش کنید؟

پاسخ :

هه!من فولادتر ازینم ک بم بربخوره جناااااااب=))
آقا حسین
۲۲ بهمن ۱۶:۰۵
خخخ.اسم عکسم نامرد گذاشته قلی!

پاسخ :

رینی قلی؟؟Oـo
moones rohani
۲۲ بهمن ۱۷:۴۷
سلااااااااام
وااااااااااااای خدا عجب خرخونی هسدیییییی...
من الان ک دبیرستانم همچین نمره های خوشگلی نداشدم!

پاسخ :

سلااااااااااااااام عشخخخخخخخم^___^
خوتی:| :(
دبیرستان فرق فوکوله خو!کسی درس نمیخونه عملن :دی
آقا حسین
۲۲ بهمن ۱۸:۲۳
من به این زاخار گفتم این خانم رفیعه به قدری نامرد تشریف دارن هنوز بعد از این همه مدت همسایگی من توی لینک هاشون نیستم.بنده ی خدا جدی گرفت.:دی

پاسخ :

نه خوب راس میگین اشتب ا من بود:)
دیدم ی مدت نیسدین گفدم حدمن رفدین سر درس و اینا دیه نمینویسین تو وبتون:)
الان لینک میکنم:)
moones rohani
۲۳ بهمن ۱۳:۱۳
گفدی خوتی یاد آهنگ خوتیِ سینا افتادم...خخخخخ
وااااااااای رفیییییییییی......بیا وبم ی موضو جالببببببب....:)))))))))))))))

پاسخ :

خخخخخ سینا عشقهههههههه^__^
عرههههههه!دیدم:)))))))))))))))))))))
آقا حسین
۲۳ بهمن ۱۷:۰۱
به جان باب اسفنجی اگه راضی باشم.من در این مورد فقط و فقط شوخی کردم.
حالا هم هر طور که مایلید ولی خب ....
خیلی متشکر

پاسخ :

باب اسفنجی همون علی اقا منظور؟:))
خاهش میکنم!کوتاهی ا بنده بود:)
آقا حسین
۲۳ بهمن ۲۰:۴۲
علی؟باب اسفنجی؟مگه چند تا باب اسفنجی تو دنیا هست؟علی کیه؟
من کلا یه باب اسفنجی میشناسم که عشق منه و فیلم هاش توی ویدئو رسانه ی پارسیان دوبله میشه توسط محمدرضا صولتی بعد پخش میشه تو بازار.
باب اسفنجی دیگه ای نمیشناسم.

پاسخ :

:|
یکی هس تو جیم بانام کاربری :ali007
ایشون لقبشون باب اسفنجی هس!:))
فائزه
۲۳ بهمن ۲۲:۳۹
همین خوبه الف شدی :)))))))

پاسخ :

فدا مدا^__^
آقا حسین
۲۳ بهمن ۲۳:۱۸
نه خیر.من باب اسفنجی خودم رو میگم:دی
من اصلا نمیشناسم اون علی رو.

پاسخ :

هوووووم:)
سروش آسمانی
۲۴ بهمن ۱۷:۲۰
وای چقدر کیف داد. خندیدیم.



البته به پستتان نه به شانسی که اصلا وجود خارجی ندارد!

پاسخ :

:|


کی میگ شانس وجود نداره؟
حلما
۲۵ بهمن ۱۰:۳۰
ترم 1 باید بیشتر بشی:)))) حالا اشکال نداره وقت واس جبران کردن زیاده عزییزم!!(صرفا میدونم چون روحیه فولادی پولادی حالا هرچیداری بهت گفتم:دی)

پاسخ :

اوهو اوهو اوهو!خاهرمم همینو گف:دی
ان شاالله ترم بعد:)
حسن
۳۰ بهمن ۲۳:۰۷
به به ... چه بانوی درسخونی !
احسنتما

پاسخ :

نوکر پوکرم=))
سروش آسمانی
۰۱ اسفند ۰۰:۲۹
شما که ادعای وجودش را دارید باید دلیل بیاورید!
(این یه قاعده عقلی است که (البینة علی المدعی). مدعی چیزی باید برای آن بینه و دلیل بیاورد. اوکی؟

پاسخ :

خوب شانس ی چی بدیهیه!دلیل نمیخاد که!
سروش آسمانی
۰۴ اسفند ۱۸:۰۲
اگر میشه نوع بداهت اش را بفرمایید؟
بدیهی از نوع اولی، از نوع مشاهده، یا تجربه، یا حدس، یا تواتر یا فطری؟ کدومش؟

پاسخ :

شانس ی چیه ک واس ی عده خاصی اتفاق میوفده!ی عده کلن شانس دارن!از وختی ب دنیا میان تا وختی میمیرن...
..😐.. MaHyAr
۰۷ اسفند ۱۳:۱۲
دانشگاه آزاد 17.99 خیلی کمه براش :)

موافقم باس 20 میشدید!

پاسخ :

بعلههههه:|
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان