واقعی‌ترین رویا

دیشب به صاد عکسِ دخترِ همکارِ سابقم رو نشون دادم که در مرکز کودکانِ بدسرپرست گرفته شده بود. در واقع، همونجایی که کار می‌کردم. یه کم از دلتنگیم واسه بچه‌ها گفتم واسش و اینکه با در و دیوار اونجا کلی خاطره دارم و یادِ "تو" رو واسم زنده میکنه.
صبح که بیدار شدم، یادم اومد که خواب مرکز رو دیدم. دوباره رفتم اونجا و تقاضای کار دادم. مدیرِ مرکز هم تا منو دید، خطاب به مدیر فنی گفت :"خانوم فلانی! خانوم رجعتی اینجا چه میکنن؟!" مدیر فنی هم در جواب گفت :" خانوم رجعتی متنبه شدن!" و من سرم رو پایین انداخته بودم...

راستش چند وقتیه قابلیت اینو پیدا کردم که قبل خواب، به هر چی فکر کنم، درست همونو خواب می‌بینم! خیلی خوبه ها. چون به هر حال آدم تو رویاش اون چیزی که دوست داره رو می‌بینه. حتی اگه اون چیز محالِ ممکن باشه. اما خب یه بدی هم داره و اون اینه که وقتی بیدار میشی، دیگه اون رویا هم باهاش از بین میره...

۱۱ نظر
Maryam
۱۲ مرداد ۱۸:۴۰
سلام
اما گاهی اوقات ما کابوس می بینم یا خواب های بی سر و ته و بی ربط ، مثل خواب بیخود دیشب من
حالا چرا شما باید متنبه میشدین ؟ به نظر میاد کار کردن در چنین فضاهایی روحیه بالایی رو لازم داشته باشه ، از این بابت به شما تبریک میگم

پاسخ :

خوابه دیگه، قاعده‌ی خاصی نداره...
خواهش میکنم اما یه چند ماهی دیر تر تبریک گفتی:دی
دریا بانو
۱۲ مرداد ۱۸:۵۳
منم قبل خواب رویاهایی که توذهنم پروراندم رو تو خواب میبینم...

پاسخ :

خیلی هم خوب :))
فتل فتلیان
۱۲ مرداد ۱۹:۲۶
سلام
اخ اخ منم قبل خواب همین کارو می کنم اما خوابش رو نمیبینم
چه حیف واقعا
خوش بحالتون

پاسخ :

مخلصم اما همینطور که گفتم بدیش اینه که از خواب که بیدار شی، اون رویا تموم شده...
پر ِ بنفش
۱۲ مرداد ۱۹:۵۰
فکر کردم با صاد قرار گذاشتی! :| :) :دی

کلا فکر خیلی مهمه، مخصوصا خواب. من که یادم نمیاد چی خواب دیدم ولی این فکرا و خوابا بسی زندگی واقعیت رو جهت میدن و پرورش :)

پاسخ :

قرارِ چی؟! :))

عاره به شدت. خیلی شیرینه در کل ^__^
پر ِ بنفش
۱۲ مرداد ۲۳:۲۸
دیدار!

فکر شیرین نیست همیشه ها، رویا و رویاپردازی شیرینه :))

پاسخ :

خب اونکه چیز طبیعیه(آیکن نفهمیدم منظورتو :| )

بعضی وقتا همون رویا هم به تلخی میگراید :)
آقای سین
۱۲ مرداد ۲۳:۵۷
ملت خواب آینده میبینن و از فرداشون میگن شما تازه قابلیت پیدا کردید به چیزی فکر کنید تا خوابشو ببینید؟! :)))

پاسخ :

ملت، ملتن. من، من :)
مهدیار
۱۳ مرداد ۱۸:۳۵
کاش می‌شد منم اراده کنم و خواب «دخترک» رو ببینم بعد به خودم بیام ببینم هیچ کدومش خواب نبوده و عین واقعیت بوده اما شتر درخواب بیند پنبه‌دانه!

پاسخ :

مهدیار :)
قاسم صفایی نژاد
۱۴ مرداد ۱۴:۲۶
موفق باشید

پاسخ :

سلامت :)
moones rohani
۱۵ مرداد ۱۹:۵۱
من که کل روز بهش فک میکنم نمیادکه!!!:(((((
تو واقعیت که نمیبینمش!!!
ولی چقد دلم میخاد که رویاشو ببینم:(
کاش بیاد تو خوابم!

پاسخ :

حتما اونی که گیفاشو میذاری :|
آسـوکـآ آآ
۰۴ شهریور ۰۱:۲۲
حالا من یه مدت هرچیزیو میدیدم تو خواب دیده بودم، دیگه رفته بودم تو کار ابرا، مثلا یه ابریو تو خواب دیده بودم، فرداش تو آسمون میدیدم:-|
فک کنم ساقیم خوب بوده:-D

پاسخ :

به منم معرفیش کن :)))
ناصر رسولی
۰۴ شهریور ۲۳:۱۶
عالی بود

پاسخ :

توروخدا؟! :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان