ای بلغارستان ماره ول نوموکنه:|

۱۶ نظر
عرفـــــ ـــان
۰۶ شهریور ۰۰:۵۶
چه مرورگره عجیبی داره O_o
حالا بزار بلغارا ام بیان از مطالبت استفاده کنن ... چه اشکال داره ؟ :)

پاسخ :

هوم!
بابا عاخه بیست و چار ساعته تو وبمه:|
نارین ...
۰۶ شهریور ۰۰:۵۹
خخخ دمش گرم

پاسخ :

دمش گرم ک ولم نمیکنه؟:|
عرفـــــ ـــان
۰۶ شهریور ۰۱:۰۳
بی آزاره که بزار باشه :)

پاسخ :

بی آزار -_-
مترسک ‌‌
۰۶ شهریور ۰۸:۳۵
شاید خرزوخانه :D

پاسخ :

مو مترسوم:|
نیمه سیب سقراطی
۰۶ شهریور ۰۹:۵۸
ع ِ ... آره ه ه :))
منم گرفته ! ول نمیکنه !

پاسخ :

عَی بابا!من فک میکردم وب من فقد میاد نامرد:|
خیانت کار:|
آلبرت کبیر
۰۶ شهریور ۰۹:۵۹
بابا این بلغارستان بهتر از اون فلسطین اشغالی بود که به وبم حمله کرده بودن :|

پاسخ :

بس ک فرمول مینوی30،فک کردن مخی چیزی هسدی!میخان ترورت کنن:|نمیدونن جاست ی جوجه آلبرتی که:|
MR talabe
۰۶ شهریور ۱۰:۵۱
استفاده میکنن از مطالبتون :)

پاسخ :

مطالبم چی داره عاخه بخان"استفاده"کنن؟!:|
ali_ sh
۰۶ شهریور ۱۴:۵۶
این که شخص خاصی نیست فکر میکنم یک روباته که توسط خود بیان ایجاد شده.
____

پاسخ :

آه!قلبوم شکست:دی
میم ^_^
۰۶ شهریور ۱۷:۳۵
یزه عاشقت نرفته بشه؟؟؟
شوی بلغار:-0

پاسخ :

هاع یره!چی فک مکردوم،چی شد:|
سمیرام
۰۶ شهریور ۱۷:۵۶
خاب بله ره بوگو دگه خخخ

پاسخ :

بَشه:|
خخخ
هاجرک +
۰۶ شهریور ۱۹:۱۶
سمیرا (خخخ)

پاسخ :

حالا نگا!:دی
فاطمه ام
۰۶ شهریور ۱۹:۳۴
چیز دیګه نبود پست بذاری دختر جان :)))))

پاسخ :

نع واقعن هرچی فک کردم،چیزی ب ذهنم نر30د!خخخ
to. ta
۰۶ شهریور ۲۰:۱۰
دوست داره خب چیکارش داری!

پاسخ :

خیلی کار:|
آلبرت کبیر
۰۶ شهریور ۲۲:۱۲
اونم از نوع انتحاری یا شایدم انتهاری :|
در ضمن یه آلبرتو زیر سوال نبر :پی

پاسخ :

شوما زیر سوال رفته خدایی هسدی!:دی
.. نگار ..
۱۰ شهریور ۰۰:۳۸
دقیقا همین آی پی حداقل هر یه ساعت یه بار میاد وبلاگم!
بی آزارم هست هیچی نمیگه ^_^
آخه یکی نیس بگه عزیز من ، من که هر یه ساعت یه بار پست جدید نمیذارم :|

پاسخ :

خخخخخ
رباته بابا!جدیش نگیر:)
عــ ـاکـ ـف ...
۱۱ شهریور ۱۳:۴۰
دقیقاااا !!!
بازدید کننده های من ،
خارجیاشون بیشتر از ایرانیان !!!!!!!
:/

پاسخ :

خخخخخخ
عاااااالی^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان