عاشقتونم!

همین:)


۱۲ نظر
ali_ sh
۲۲ مرداد ۰۱:۱۱
چیشده؟؟

پاسخ :

مهم نی:دی
ali_ sh
۲۲ مرداد ۰۱:۴۰
توضیح لدفن

پاسخ :

اینجایی ک ملاحظه میکنین،تخته سیاه سایت جیم هس!اونام کاربراشن!خخخخ
کافیه؟!:دی
فو فا نو
۲۲ مرداد ۰۱:۴۳
خخخخخخ

پاسخ :

ترکیدم از خندهههههههه!
پاک کردم کامنت پایینتو:دی
فو فا نو
۲۲ مرداد ۰۱:۴۸
فوووووووووووت
.
.
.
.
.
.
مزاحم وبلاگی

پاسخ :

دیشب مثه اینکه خابت نمیبرد مثه من،هوم؟!
امیر محمد امیری
۲۲ مرداد ۰۱:۵۳
بسیار زیبا
خوشحال میشوم به وبلاگ ما هم سری بزنید

پاسخ :

:)
MIM HM
۲۲ مرداد ۰۲:۲۲
منم

پاسخ :

تو چرا؟!خخخ
ali_ sh
۲۲ مرداد ۱۰:۵۱
بنظرمن کافیه ممنون

پاسخ :

خخخخ
خاهش میشه:))
یک دختر شیعه
۲۲ مرداد ۱۱:۰۰
وای عالی بود
خخخخخخخخخخخخخخخخخ منم پوکیدم از خنده
:)))
خخخ
مخصوصا اونجا که نوشدی گفدی به اقای خورسندی من فکر کردم فوفی داره ازم میپرسه خخخخخ
راضی نیسدم من نیستم تو شاتت:|دی

پاسخ :

من فرشو گاز گرفده بودم از دست پریس ِ دیوونه!:دی

با خودم گفدم چرا طنین انقد خنگ شده!همه چیرو باس واسش توضی بدم:|
عینک بزن خاله جون!خخخ
یک دختر شیعه
۲۲ مرداد ۱۱:۰۱
عه اقا برا من بارو اول تصویرش ناقص اومد فکر کردم نیستم بو بخشین:)))
چرا هسدمممممممممممممممم:***
اون طنین منم:)):دی

پاسخ :

خابالا:دی
Paris_a
۲۲ مرداد ۱۵:۱۵
من تو جفت نقشم بودم خخخخخخخخ

پاسخ :

نمیری پریسا!ینی ترکیده بودم از خندهههههههههه=))
فائزه
۲۵ مرداد ۱۱:۵۸
دمتوووووووون گررررررم =))
راضیم ازتون :))

پاسخ :

نبودی!خعععععععععععلی حال داد!
من غش کرده بودم از خندههههههه^__^
فائزه
۲۵ مرداد ۱۲:۰۳
چرا اولش که پریسا آواتار طنین و گذاشته بود بودم بعد رفتم =))

پاسخ :

:|
ایکون ضایه شدن:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان