نفس عمیق!

بعضی روزها نه،خیلی روز ها هیچ راه گریزی از تنهایی وجود ندارد.

بعضی ها می آیند،تنهایی ات را مدتی از یاد میبری.

بعضی ها می آیند اما نمی مانند.میروند وَ تو از پیش تنهاتر میشوی و تنها تو می مانی و وابستگی!

بعضی روزها فکر میکنم زندگی از کودکی به بعد،رنگ تکرار به خود گرفته است.دلم برای بی بهانه خندیدن تنگ است.برای روزهایی که همه خوب بودند.

این روزها احساس نفس تنگی میکنم!دیگر همه خوب نیستند و من دارم به این نتیجه میرسم که اصلا خوبی وجود ندارد!فقط درصد پنهان کاری است که متفاوت است.

دنیا جای خوبی است اما نه برای زندگی،بلکه برای فکرکردن!

خیلی ها تظاهر به زندگی کردن را از خود ِ زندگی بهتر بلد هستند و خیلی ها هم بی آنکه بدانند ادای آنرا در می آوردند!اما این دنیا برای فکرکردن جای مناسبی است.فکر به همه چیز!

به زندگی،به تنهایی،به زندگی در تنهایی،به زندگی با مرگ و به آرامش...

آرامشی که هراَزگاهی هست و همیشه نیست.آرامشی که از کنار تو به کنار دیگری میرود و دیگری...

تنهایی آرامشی است طوفانی که همیشه همراه ماست و به این راحتی ها نمیرود.بیشتر به فکر توست تا خودش!...



+از کتاب "دنیای من با دل ِگنجشک ها یکیست" اثر مسعود دیدگر

+خیلی به حال و هوای این روزام نزدیکه!

+محتاج دعاهاتونم

۱۶ نظر
MIM HM
۰۵ مرداد ۱۳:۲۱
بنظرت جالب نیس که به حال وهوای منم نزدیکه
کنکور نداشتی تو؟

پاسخ :

اره:(
واس همینه اصن
Siavash
۰۵ مرداد ۱۳:۲۴
سلام ؛
مطلب مفیدی بود ، خوشحال می شم نظرتون را درباره مطالب سایتم بدونم .

آخرین مطلب : پر رمز و راز ترین جنگلهای دنیا!

لینک مطلب

سرزمین آریایی - http://ariae.ir

پاسخ :

سلام:)
MIM HM
۰۵ مرداد ۱۳:۵۲
عاااا دیدم مشابه همیم
چیکار کردی کنکورو؟

پاسخ :

نپرس ک دلم خونه!خخخ
موندنی شدم.توچی؟!
یک دختر شیعه
۰۵ مرداد ۱۴:۰۸
رفیعه یک لحظه فکر کردم کار خودته:)دی :تعجب کردم:)
ولی قشنگ بود
:)

پاسخ :

خر:|
خخخخ
مـــهر بــــــآنو
۰۵ مرداد ۱۴:۳۵
یه قرار بذا بریم بیرون دو نفری :)
پارک ملت خوبه؟

پاسخ :

هاع خوبه:)
ولی بعد انتخاب رشته:(
MIM HM
۰۵ مرداد ۱۶:۲۴
من نموندنی شدم
:-) ولی خیلیم خوب نشدم

پاسخ :

هوم:)
ایشالا موفق شی=)
ali_ sh
۰۵ مرداد ۲۱:۱۷
اینارو ول کنید کنکووووووووووور چی شد؟ خخخ

پاسخ :

سلام رسوند!:|
حسین مداحی
۰۵ مرداد ۲۱:۳۵
ان شاءالله عامل باشیم به قرآن صلواتی عنایت فرمایید!

پاسخ :

ممنونم:)
اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم
paris _a
۰۶ مرداد ۱۱:۰۰
یاد انشای سوم راهنماییم افتادم.درباره تنهایی و اینا نبشته بودم.
مزخرفه...دیوانگی اورنده ترین حالت ممکنه ست!

پاسخ :

=)
سارا ف.ن
۰۶ مرداد ۱۵:۱۵
:)
شاید اگه مشهدی نبودی مشهد رو ترجیح می دادی:) مثل من
^___^

پاسخ :

اره خب!
ما مشهدی ها خیلی بی معرفتیم:(
Ali Salavati
۰۶ مرداد ۱۹:۴۷
دنیا برای کسانی که خوب فکر می‌کنند و از وقتشون خوب استفاده می‌کنند خیلی خوبه!
دنیا یه فرصته برای اینکه همیشه خوب زندگی کنیم، برای ابد...
سعی کنیم یاد بگیریم چطور میشه خوب زندگی کرد تا به آرامش برسیم، نه اینکه دنبال راه گریز دیگه‌ای باشیم!

پاسخ :

اما گاهی وخت ها هم نمیشه خوب فک کرد!همون طوری ک نمیشه خوب زندگی کرد!
آسید احمد
۰۷ مرداد ۱۰:۰۷
سلام
خیلی هنری نوشته شده متن... هر چند نقاط سیاهی زیاد داره... و این نقاط سیاه رو دل ادم میشینه و ادمو و حسش رو خراب میکنه... ولی با اینحال چیزی از هنری بودنش کسر نمیشه...

امام علی(ع): شک و تردید گذرگاه خوبیست، اما منزلگاه بدیست...(مضمونی)

البته این حدیث ربطی به این مطلب نداره... ربطش به اینه که من هم اینو عوض کردم به این:
دنیا گذرگاه خوبیست، اما منزلگاه بدیست...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پیشنهاد هم میدم دنبال هنر هایی که نقاط سیاه زیادی دارند نرید... باید به زندگی امیدوار بود... با چشم بد به همه نگاه کردن روی خود ادم تاثیر میذاره... به عبارتی تنها یک چشم بد میتونه همه رو بد ببینه...

بین آدم رو خوب دیدن و به ادم اعتماد کردن تفاوت خیلی زیادی هست لازم نیست که هر کس رو که خوب ببینیم به اون اعتماد هم کنیم...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خلاصه:
موفق وموید باشید
در پناه حق
یاعلی

پاسخ :

سلام:)
خیلی ممنونم از دیدگاهتون=)
چ حدیث زیبایی^__^

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دقیقن همین طوره!اما گاهی وختا انقدر همه دوروبریات بد میشن ک دیگ جایی واس خوب دیدن باقی نمیذارن!

چقدرررررررررررر خوب گفدین:))))))))))

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خیییییییییییییلی زیاد ممنونم
یا علی:)
آسید احمد
۰۷ مرداد ۱۰:۰۸
راستی این نظر من میتونست به تنهایی خودش یه مطلب باشه! :دی

پاسخ :

انقدر ک خوب گفدین منم همین نظر رو دارم!خخخ
آسید احمد
۰۷ مرداد ۱۴:۰۰
سلام مجدد
یه چندتا حدیث در مورد حسن زن میگم مطمعنا نظرتون عوض میشه...

امام صادق (ع) فرمودند ، حسن ظن ریشه در نیکی و حسن ایمان دارد و دلیل بر سلامت سینه ( و جان و نفس او ) است . نشانه حسن ظن آن باشد که هر چه را می نگرد به چشم پاک و نیک بنگردوعیب بین نباشد چرا که خدای متعال صفاتی در انسان قرارداده که اقتضای آن حسن ظن وگمان نیک است.
پیامبر اکرم (ص) فرمودند : به برادرانتان حسن ظن داشته باشید و از این صفت ، صفای قلب و شکوفایی طبع ، غنیمت گیرید .
ابی بن کعب (از اصحاب برجسته رسول اکرم(ص)) گوید : چون یکی از برادرانتان را دیدید که دارای صفتی است که آن را نیک ندانید آن را به هفتاد وجه تأویل کنید و برای آن صفت معانی نیک فرض کنید . چون چنین کردید و به یکی از آن معنــای ، قلبتان آرام یــافت ، خــوب است ؛ و گــرنه خویش را ملاقات کنید که او را در متصف بودن به این صفت ، معذور ندانسته اید

پس به قول نیما: چشم هار باید شست، جور دیگر باید دید

پاسخ :

وای!مرسی:)
استفاده میکنم ایشالا

ب قول سهراب البته!خخخخ
آسید احمد
۰۷ مرداد ۱۴:۰۹
البته مهم نیست که به قول کی مهم اینه که
چشم هارا باید شست!

موفق وموید باشید
درپناه حق
یاعلی

پاسخ :

بعله بعله!

همچنین:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان