عاقا کلا متنفرم

از اینکه سر بار دیگران باشم متنفرم!

ازاینکه دیگران حس کنند با من میتوانند به همه جا برسند،متنفرم!

متنفرم از خانواده هایی که افطاری ِ مجلل میگیرند و کلی اسراف میکنند،درحالیکه مردی در همان کوچه،تمام سطل های زباله را زیرو رو میکند برای سیر کردن شکمش ویا احتمالا زن و بچه اش!

از اینکه هرروز صبح بیدار شوی و لبخند زورکی ای به زندگی بزنی متنفرم!

از آدم هایی که همه چیز دان پندارند متنفرم!

کلا از همه چی متنفرم!

از نتایج کنکور هم متنفر ترم!:|


+مدیونین فکر کنین این آخریه رو بقیه تاثیر نذاشته!

۱۶ نظر
حسین مداحی
۲۶ تیر ۰۱:۰۶
کیه که متنفر نباشه؟
ولی آخریه رو من اصلا تاثیر نزاشته

پاسخ :

چ خوب ک تاثیر نذاشده!
قدر بدونین!:دی
نیمه سیب سقراطی
۲۶ تیر ۰۱:۱۳
مرده شور این آخری رو باس برد :|

پاسخ :

اصن نمیخام در موردش حرف بزنم:|
آی جان قز
۲۶ تیر ۰۱:۱۴
وای منم خیلی متنفرم از همشون...

پاسخ :

ما همزاد نیسدیم؟!خخخ
ali_ sh
۲۶ تیر ۰۱:۱۵
اخ اخ اخ دقیقا ۲۰ روز و ۶ ساعت و ۴۲ دقیقه دیقه کنکورکه هههعععییییی
___
منم متنفرممممممم احساس متقابل مراهم پذیرا باشید پلیز.

پاسخ :

واس همین اینجاعین؟!خخخ
ولی خب درک میکنم!منم چن روز مونده ب کنکور دیگ واقعن نمیکشیدم!
پذیراعیم:)
ali_ sh
۲۶ تیر ۰۱:۱۶
من از کنکور متنفرم به فرانسه چی میشه؟
گمونم بشه:منغ ازغ کنغوغ .... متنفرم رو نتونستم ترجمه کنم خخ گلوم ب سوز افتاد از بس غ غ غ کردم خخ

پاسخ :

حالا چرا فرانسه؟!
گفدم که!تازه شروع کردم:))
شوما وختی ی چیزی تایپ میکنین،همزمان میخونینش؟!خخخ
آی جان قز
۲۶ تیر ۰۱:۱۸
عصدیم ^_^

پاسخ :

قوربونت:*
رضا فاطمی
۲۶ تیر ۰۱:۲۳
کنکور به این خوبی آخه چرا..
الله وکیلی مشکل شما با کنکور چیه...

پاسخ :

ی لحظه یاد دیبی افدادم!خخخ
هیـــــــــــــــــچ مشکلی نداریم!

+نمیشه عیار علمی دانش آموز رو ظرف مدت 4 ساعت سنجید!
دانش اموزی ک 12 سال جون کنده و واس 0/25 با معلمش بحث میکرده!
فاطمه ام به توچه
۲۶ تیر ۰۲:۱۲
من از یک نفر خیلی متنفرم :\ خیلییییییییییییییییی

پاسخ :

میدونم میدونم!
همه بعضی وختا از خودشون بدشون میاد:دی
sepide ra
۲۶ تیر ۰۸:۵۵
آخ رفیعه،نتیجه....
خخخخخ شعرشد...

پاسخ :

عاخ عاخ عاخ!قلبوم:(
=))
آسید احمد
۲۶ تیر ۱۲:۲۹
سلام
مطالب وبلاگتون زیبا هست(تازه با وبلاگتون آشنا شدم)... البته همه مطالب صفحه اصلی رو(تقریبا) خوندم...
بین همه این تنفر ها فقط من از اولی و سومی متنفرم... بقیه‌اصلا برام جای تنفری نیست...مخصوصا آخری (:دی) چون کنکور واس ما نیس!

در حرم رفتید بگید یکی هست که دلش اونجاست... اما تنش یه جایی دور از اونجاست...(البته کدوم حرم رو متوجه نشدم! ولی من منظورم قم یا مشهد هست!)
موفق و موید باشید
در پناه حق
یاعلی

پاسخ :

سلام:)
خیلی خوشال شدم:) ب طاقچه خوش اومدین=)
چرا کنکور واس شوما نیس؟!:|
چشوم حتمن در حرم امام رضا(ع)دعا خاهم کرد ایشالا براتون:)
مغسی:)
یاعلی:)
بهمن بهمنی
۲۶ تیر ۱۴:۴۱
:) ! عی بابا ! دعا می کنیم قبول بشین !

پاسخ :

لدف میکنین خیلی زیاد:)
بهمن بهمنی
۲۶ تیر ۱۴:۴۱
نگفتین راستی آخرین قست "روز بخیر خانم دکتر چطور بود ، نقدی چیزی :)!

پاسخ :

اخرین قسمت؟!ینی تموم شد؟!خخخخ
بهمن بهمنی
۲۶ تیر ۱۴:۵۰
:) ! نه منظورم همین قسمتی که گذاشتم بود :)!

پاسخ :

گفدم دیگ:)
ali_ sh
۲۶ تیر ۱۵:۲۰
اره مگه شما وختی چیزی تایپ مکونین تلفظش نمکنین؟

پاسخ :

نع والا!
سارا ف.ن
۲۶ تیر ۱۷:۵۴
من از مدرسه متنفرم-_-
+لینک شدی:)

پاسخ :

مدرسه ک خیییییییییییییییییلی خوب بود:)))))))))
+و نیز:)
بابا شاه
۲۸ تیر ۰۹:۰۵
سلام مهندس
+
کنکور !

پاسخ :

وات؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان