من با تو خوشم، تو خوشی با دلِ من



دیدی مثلا یه لحظه‌هایی خیلی یهویی و بی‌مقدمه یادِ دلبر میوفتی؟! که یهو دلت اندازه‌ی تمومِ این سال‌هایی که پیشش نبودی، تنگ میشه. که نمیدونی این غمِ بزرگ از کجا بی‌هوا میاد میشینه رو دلت؟ که مثلِ بچه‌ها، بغض میکنی. که دنبالِ بهونه میگردی بزنی بیرون. تو این هوای اردی‌بهشتی، قدم بزنی و به هر چی و هرکی که تو رو از اون دور کرده، لعنت بفرستی...


+ راستش برخلافِ دخترداییم که با وجودِ دو سال تفاوتِ سنی ازش، اون همیشه دخترِ نمونه‌ی فامیل بود و همیشه از 100، 100 بود و هیچ‌وقت دوست نداشت 99،9 بشه و همیشه‌ام بابتش تلاش میکرد؛ من اون دختر شر و شیطونِ فامیل بودم. اینو از مسابقه‌ی شیطنت هم پی بردین. اما اون الان سالِ پنجمِ پزشکیه و یه نی‌نیِ فسقلی‌ام داره. اما من... کلا لُپ کلام اینه که هیچ‌وقت فکر نمیکردم به خاطرِ شیطنت در دوره‌ی جاهلیتِ مدرنم، برنده شم! تو این بیست و اندی سال، دفعه‌ی دوم بود یه جا برنده میشدم! و خب طبیعیه در پوست خود نگنجیدن. این هم مدرکِ الوعده وفای یک‌آشنا

۱۳ نظر
یک آشنا
۲۵ ارديبهشت ۲۱:۲۹
متشکرم :)

پاسخ :

ممنون از شما :)
آسـوکـآ آآ
۲۵ ارديبهشت ۲۲:۱۳
مبارکت باشه :)

پاسخ :

ان‌شاالله موفقیت‌های بعدی :))
عینکی عینکی
۲۶ ارديبهشت ۰۶:۵۰
☺☺☺☺
مبارک باشه دختر

پاسخ :

سلامت باشی عینکی جانم ^__^
آقای هیچ‍ ‌‌
۲۶ ارديبهشت ۱۹:۲۵
شیطونِ برنده :)

پاسخ :

برنده‌ی شیطون حتی =))
پر ِ خاکستری
۲۶ ارديبهشت ۲۱:۳۶
رفیعه بند اول رو با عمق جانم درک میکنم واقعا 😑دارم فک میکنم چرا وقتی اومدم مشهد نگفتم همو ببینیم عین خرا -__-

پاسخ :

عاشقی بد دردیه بوووق گرفتارش شدم :| :))
عههه کی اومدیییی؟؟ چرا نگفتیییی؟؟ شششت ششششت ششششششت :|
پر ِ خاکستری
۲۷ ارديبهشت ۱۰:۲۹
اشکال نداره باز پیش میاریمش -___-

پاسخ :

اومید به خدا :)
عینکی عینکی
۲۷ ارديبهشت ۱۰:۴۰
همچین ب پر خاکستری میگی چرا نگفتی شت، انگار من ک اومدم و بهت گفتم اومدی :/

پاسخ :

اون زمان که تو اومدی، مصادف شده بود با فوت مادربزرگ و خاله‌م به طور همزمان!! قوچان رفتنمم مصیبتی بود دوچندان. وگرنه که گمونم گفتم بریم حرم یه تایمی، تو اون تایم نبودی!
moones rohani
۲۸ ارديبهشت ۲۲:۵۳
چه خوبه همیشه ما با هم باشیم
من و تو دشمن درد و غم باشیم

چه خوبه دلامون از امید پره
غم داره از من و تو دل میبره

ناموسا رفتم چک کردم قضیه چی بوده ..
مبارکت باشه..اونم خیلی!
نصف نصف دیگه عاره؟

پاسخ :

چه خاطراتی داشتم با این آهنگ :(

فداااات خیلی :))
نه عزیزم، 30 من، 70 تو ^__^ :دی
** سیلاک **
۲۹ ارديبهشت ۱۸:۳۸
تا حالا برنده ی شیطون ندیده بودم !!! همه ی زندگی که پزشکی و تحصیلات و نمونه بودن نیست مهم اینه که باور کنی نمونه ای و هستی بی خیال حرف و نظر مردم.. موفق باشی عزیزم :)))

پاسخ :

از یک آشنا ممنونم که باعث شد دید وسیعی به برنده‌ی شیطون داشته باشی :))
مچکرات، و نیز جانم ^__^
moones rohani
۳۰ ارديبهشت ۰۳:۵۱
you r so loyal...
TT

پاسخ :

I hope :|
یک دختر شیعه
۰۱ خرداد ۰۱:۳۰
وای زهرا مامان شده؟
: )))
الهییی

پاسخ :

یس یس ^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان