آی لاو یو بچه ها!

از من ب شوما توصیه!اگ قرار میذارین جایی برین با دوستاتون،شوما مسئول هماهنگ کردن نباشین ک پدرتون در میاد!:|

فیلم محمد(ص)"فوق العاده"بود.پرررررررفکت!حدمن برین ببینین...

صحنه های جذاب فیلم،من همش میخاسدم دس بزنم!ک خب غیر از ما چن نفر،بقیه زیاد جوون نبودن و خوششون نمیومد:|

ولی آخر فیلم،هر شیش نفرمون پاشدیم(از قبل هماهنگ کرده بودیم البته!!)و شورو کردیم ب دس زدن!

بعد دیدیم از اون طرف سالن،یکی بلند گف:«بر محمد و آل محمد صلوات!!»

سریع گفدم:«بچه ها!جمع کنین بریم تا چراغارو روشن نکردن!»

رفدیم ی نوشیدنی عم زدیم بر بدن!

از صدای هوووووووفِ یخ در بهشتِ فاطیما میگذرم فقد!چون میدونم کلمو میکنه!!

خعلی خوش گذش!کاش هممون مشهد بودیم و این روند بیرون رفتن ادامه داش



از راست:مشرقی  / رنگی رنگی  /عشقم:دی / عکاس باشی

عکاس:فاطیما:|



+اینم دیه توضی نداره دیه:|



جای همهههههه خالی بود!علی الخصوص:زهرا جونم و طنین و انیس و پاریس و فوفی و سمیرا و فائزه و وانیا و دخی اریایی

۳۱ نظر
negar .s
۱۹ شهریور ۱۶:۱۶
خدایی صلوات جایز تر بود :دی
به به عکسا رو :))

پاسخ :

من دیه نمیتونسدم بلــــــند بگم:صلوات!تا بقیه عم برفستن:|
به بهی از خودتونه!خخخ
دار ستان
۱۹ شهریور ۱۶:۲۳
سلام وبلاگتون قشنگه با تبادل لینک و دنبال کردن موافقید

پاسخ :

سلام:)
حدمن:)
یک دختر شیعه
۱۹ شهریور ۱۶:۲۸
جای من که خالی بود:|
دی
اصنم من هیچ کدومتونو نشناختم مخصوصا فاطمه رو:|دی
چییییش خعلی لوسین میخواین برین:((
چییییش حالا که چی مثلندش میخواسی دل ما ب بیفته:|

پاسخ :

گفدم ک خالی بود:|
الان تو این عکس،سه تا فاطمه داریم!کودومشون؟:دی
چیش چیش نکن انقد!خخخخ قسمتمون همین بوده!
عاره!دقیقن:دی
دار ستان
۱۹ شهریور ۱۶:۳۱
هم لینک شدید هم دنبال . لطفا شما هم اینکارو بکنید.

پاسخ :

:)
Anis
۱۹ شهریور ۱۶:۵۵
کووووفتتووون بشه الااااهیییییییی!
من پوسیدممم اینجاا اونوخ شوما هی فرت و فرت برین سینماااااا!!!
منم موخوامممم خوووو!
++ رفیعه خخخخخ فیگورت تو حلقمممم!

پاسخ :

حسود حسود:دی
بیا خو ی توکه پا اینجا همشهری!خخخ
با داداشم میفرستمت:دی
++همیه ک هس!خخخ
مترسک ‌‌
۱۹ شهریور ۱۷:۰۱
حالا بک‌گراند بهتر از تبلیغات سافتلن نبود برید جلوش عکس بگیرید؟ :))
ایشالا رفاقت‌تون پایدار باشه...

پاسخ :

تو مترو بودیم همینم:دی
ایشالا^__^
مـــهر بــــــآنو
۱۹ شهریور ۱۷:۰۲
خخخ خدایی عکسایی خزی گرفتیم...در ضمنشم اون صدای هورت من نبود صدای بابایی بود که داشت از یخ در بهش من میخورد عصنشم :|

پاسخ :

میخاسدم اون پاهامونم بذارم:| دیه خعلی قدیمی بود:|
تو بودی!مطمئنم:دی
سمیرام
۱۹ شهریور ۱۷:۲۵
تبلیغ سافلتن کردین؟ ماکه اصلن نفهمیدیم چقدر پول گرفدین خخخ
+بابا راضی شد؟

پاسخ :

ینی خعلی تابل بودیم؟؟خخخخ
+راضیش میکنیم:دی
سمیرام
۱۹ شهریور ۱۷:۲۷
ای بابا میزاشتین قیافه هاتون دیده بشه بلکم از ترشیدگی در میومدین خخخخ یکی میدید میپسندید خخخ اصلانم با خودم نیستم خخ

پاسخ :

بابا ما اَ ای شانسا ندارِم خاهر جان:|خخخ

فائزه فاضل
۱۹ شهریور ۱۸:۰۹
:|||||
آیا آب کردن دل ما خوب است؟؟؟:|||
یه قرار بذارین هنوز که تابستونهه بریم پارک ملت بانوان =))
زووود تررررر فقط:))

پاسخ :

گفدم بت:|
ج ندادی:|
بررررررررررررریم!پول مول ک نمیخاد؟!چون ندارم:دی
to. ta
۱۹ شهریور ۱۸:۲۷
من چی......؟ :(
باهات قهرم رفیعه دلم خواست آخه! :(

پاسخ :

عزیزمممممم:(
من ک گفدم بیا عاخه:((
نیمه سیب سقراطی
۱۹ شهریور ۱۸:۵۷
آخی ... دوستیتون مستدااااااااااااااااام :)

پاسخ :

قولبونت:*
آلبرت کبیر
۱۹ شهریور ۱۹:۰۱
من قبلنم گفته بودم که فیلمامو خونه می بینم :|

پاسخ :

ببین:| چرا میزنی حالا؟؟:|
فاطمه مشرقی!
۱۹ شهریور ۱۹:۱۰
جـــــــمـــــــیــــل :دی

خعلیییییی خوب بود...خیلیییییییی دوس داشتم...باشد ک اومدی مشهد هم تو هم فاطمه هم فاطمه باز بریم ددر...من و عکاس ک میریم بی شما :پییی

پاسخ :

خدا نکشتت!عک ساعته دارم میگردم تو جیمیلم!فک کردم چیزی فرستادی اونجا:|
جمیل عالی بووووووووود!خخخخ

خعلی بدین:| بدون ما برین دیگ ایچی:|
دختر آریایی
۱۹ شهریور ۱۹:۲۹
دیگه دوسِت ندارم:|
جای من خالی نبود ینی؟!؟!
خوش بگذره بهتون:)))

پاسخ :

نوشتمت که!خخخ
دفه بعد شومام بیا باهامون:)
عرفـــــ ـــان
۱۹ شهریور ۲۱:۵۶
چقد شماها باحالین :دی
همیشه خوش باشین ...

پاسخ :

با حالی از خودتونه!:))
شوما هم هم:)
زهرا
۱۹ شهریور ۲۲:۲۱
منم شیر پسته میخوام:(((((

پاسخ :

ب جاش ب تو سان شاین دادم:|
ॐ ☮ ن ا ر ى ـــــــــــ ن ॐ ☮ ...
۲۰ شهریور ۰۱:۱۸
نسل شماها زیاد بشه صلوااات

پاسخ :

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم:)
ॐ ☮ ن ا ر ى ـــــــــــ ن ॐ ☮ ...
۲۰ شهریور ۰۱:۱۹
وای من عاشق اون سافتلنم اون پشت خخخ

پاسخ :

اونم عاشق توهس یحتمل!میخای ی قرار بذارم باش اشناتون کنم؟!:دی
ف ف ن
۲۰ شهریور ۱۳:۳۶
هر 6 تاتون پاشدین؟o_O
با فاطیما 5 تا میشین ک تازه :/
منم حساب کردی یا منظور روح خرزو خان بوده یا یه نفر دیگه هم باهاتون بوده ک گفته اسممو تو وب نیار؟ یا شایدم همون خرزو خان بوده، اسمشو نوشتی ولی پاک کردتش؟ یا شایدم چون روحه ما اسمشو نمیبینیم؟

پاسخ :

ایبل!ازون موقه دارم میگم چرا کسی ب این توجه نکرد!!
داداش مشرقی عم بود:دی
با علیرضا میشدیم شیش نفر^__^
ف ف ن
۲۰ شهریور ۱۳:۳۷
شایدم یکی از محصولات سافتلن باتون بوده

پاسخ :

مخفف اسمت منو کشده اصن!خخخ
خانوم زرافه
۲۰ شهریور ۱۴:۲۰
این چه ادبیاتیه پدرم در اومد تا خوندمش !!!!

فیلم محمد (ص) رو ندیدم ، بازخوردهای مختلفی ازش دیدم یکی میگه خوبه یکی میگه اصلا خوب نیست کلا نظرات یک دست نیست ..


موفق و پایدار باشید ..

پاسخ :

تازه خعلی سعی کردم خوب بنویسم تا همه متوجه شن!:دی

من تا جاییکه بازخوردهارو دیدم همه میگن خوبه!ب عقیده خودم هم خعلی فیلم خوبی بود!!

ممنون:) شومام هم:))
فاطمه ام
۲۰ شهریور ۱۵:۲۰
هم یک عکس بهتر نبود بذاری :\ این چیه آخه خخخ

پاسخ :

خعلی هم شیکه!ب رو خودت نیار!خخخخ
ایزابلا ایزابلایی
۲۰ شهریور ۱۵:۲۸
هلاک عکس دسته جمعیتونم که قشنگ معلومه هرکدومتون :)

پاسخ :

من خودم حیرون عکسمونم:دی
فاطیما کیان
۲۰ شهریور ۱۶:۳۲
تا باشه از این شادی ها , چقدر بانمک توی عکس افتادین ^_^

پاسخ :

با نمکیم واقعن؟خخخ
ایچیمون ک دیده نمره:|
vania
۲۰ شهریور ۱۸:۲۴
هیییییی

منم که اون آخرا آوردی پس خیلیم خالی نبوده ..وازم هیییییی

پاسخ :

اول و اخر نداره!برو خدارم شکر کن اوردمت:دی
rangi rangi
۲۰ شهریور ۱۹:۰۷
اخ اخ ابرومون رف:/مدیونین اگه فک کنین اونی که داغون تر افتاده منم:/ من عکاس بودم عصنشم:دی

پاسخ :

برو باو!من ک فقد دستام ملوم میشه:دی
rangi rangi
۲۰ شهریور ۱۹:۰۷
خوبه واز عکسه کوشولوئه زیاد واضح نیسدیم:دی

پاسخ :

عاره گفدم کوچولوشو بذارم زیاد قیافه های خزمون دیده نشه!خخخ
نگین
۲۰ شهریور ۲۲:۱۵
به به به! عکسا !!!:)
اقا جای منم خالی :)))

پاسخ :

جای شومام خالی:)
سهیلا (کاتارسیس)
۲۱ شهریور ۰۷:۵۷
نخورنتون اینطوری رو گرفتین :)))
تو کار تبلیغاتم که هستین :)
همیشه خوش بگذره ایشالا.

پاسخ :

دیه گفدیم شاید بخورن:دی
عاره!دفه بعد ایشالا پرژک!خخخ
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان