وَ مَن هَمه‌ی جَهان را دَر پیراهنِ گرمِ "تو" خُلاصه می‌کنم!



من نه جذابم، نه خوشگل. نه بلدم دلبری کنم، نه خودمو لوس. من یه آدمِ کاملا معمولی ام که یه زندگیِ کاملا معمولی داره. یه کسی که از تکرار بیزاره و باهاش مقابله میکنه. یکی که نه یاد داره برقصه، نه یاد داره کروات ببنده. من فقط یه چیزیو خیلی خوب یاد دارم. یاد دارم وقتی میای، بیام دمِ در، کیفت رو بگیرم، کتت رو درارم و بهت خسته نباشید بگم. یاد دارم وقتی خسته ای برات چایِ هل‌دار بریزم. من یاد دارم "تو" رو دوست بدارم. یه دوست داشتنِ از تهِ دل، یه دوست داشتنِ معمولی مثلِ خودم اما پُر شور، پُر حرارت، عمیق...


+ تیتر از احمد خانِ شاملو

۱۲ نظر
جناب دچار
۱۵ بهمن ۰۸:۴۳
حدیث داریم که میگه
به اون چیزایی که یاد داری عمل کن
خدا خودش اون چیزایی که یاد نداری رو هم بهت یاد میده :)))

سلام

پاسخ :

یعنی خدا خودش رقص یادم میده؟! =))
آقای دیوار نویس
۱۵ بهمن ۱۳:۲۲
همین چیزایی که گفتین مهمه...الباقی الکیه

پاسخ :

هاع بوخودا :))
آوو کادو
۱۵ بهمن ۱۳:۵۱
همینا کافیه :-)

پاسخ :

ارادتمندِ آوو کادو :)
ابوالفضل ;)
۱۵ بهمن ۱۸:۳۲
خوش به حال شوهرت پس!

پاسخ :

که گنجینه ای مثل من رو داره ؛)
محسن رحمانی
۱۵ بهمن ۲۰:۵۵
مهم فقط عشق و علاقه و صمیمیت است ولاغیر .

پاسخ :

مهم فقط دوست داشتنِ متقابل هست و لاغیر :)
فائزه
۱۵ بهمن ۲۲:۱۰
ازدواج کردی یا در شرفی؟

پاسخ :

هیشکودوم :دی
محبوبه شب
۱۵ بهمن ۲۲:۳۰
رفی شیرینی ---____---

پاسخ :

متنِ عاشقانه قبلا هم مینوشتم هاااا! مدارکشم موجوده در همین تیریبون :))
محبوبه شب
۱۵ بهمن ۲۳:۱۸
خب میدونم ولی گفتم یادت بندازم 😒
صرفا جهت یادآوری بود خو😄
ولی چیزه به تو اعتمادی نی بیا همی شیرینی موره بده زحمتِ کم کنوم😁

پاسخ :

ان‌شاالله بزودیِ زود در خدمتونیم :)
جناب دچار
۱۶ بهمن ۰۹:۲۱
بی شک :)
هوالجمیل و یحب الجمال :)

پاسخ :

هو الرقص و یحب الرقاص :))
خدایا توبه :|
فائزه
۱۶ بهمن ۲۰:۳۵
پس عاشق شدی :دی

پاسخ :

چه جوووورم :دی
mmm
۱۹ بهمن ۲۱:۲۸
نمیدونم رابطه ی عمیق دوستیتونه یا چی ٰ اما یه پست انیسم داشت مث همین =)))))))

پاسخ :

اتفاقا اون پستشو عاشقم، شاید اقتباس از اون بوده باشه حتی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان