عشق یعنی اینکه هیچ‌وقت نخوای بگی متاسفی!

بعضی فیلما بدجوری با روانت بازی میکنن. بعضیاشون، به قدری خوبن که آخرش کارگردان رو مخاطب قرار میدی و با گفتنِ "لعنتی! این چی بود ساختی؟!" بغض‌‌‌ت رو رها میکنی. تا چند روزم ذهنت درگیر‌‌‌ه و گلاویزی باهاش. یه جورایی با شخصیت ها اخت میگیری و زندگی میکنی...

لاو استوری (love story، 1970) یکی از همون فیلما‌‌‌ست. موسیقیِ متنِ این فیلم، زیباترین اثر موسیقیایی هست که تابه حال شنیدم. اجرای زنده این موسیقی توسط اندی ویلیامز رو در ادامه می‌بینید...



لینک دانلود فیلم قصه‌ی عشق

لینک دانلود زیرنویس




۷ نظر
ر. کازیمو
۱۰ فروردين ۲۱:۴۰
زیرنویسشو از کجا پیدا کردی؟

پاسخ :

سر جاش یه نموره اون ور تر! 
افرا ..
۱۰ فروردين ۲۲:۳۸
ااااا... این فیلمه. من چقد دوس داشتم ببینمش، کلا یادم رفته بود ازش. مرسی از یادآوری :)

پاسخ :

خواهش! میشه شیش تومن به شماره حسابم...
آقای سر به هوا ...
۱۰ فروردين ۲۳:۲۴
چقدر دنبال فیلم خوب میگشتم مرسی ...

پاسخ :

عاولیه!
افرا ..
۱۱ فروردين ۰۰:۱۸
من تهاتر میکنم!! میتونم در مقابل فیلم خوب بهت بدم یا معرفی کنم ;)

پاسخ :

حقوق میخونی؟! عاخه واژه تهاتر رو بیشتر حقوقیا استفاده میکنن :دی
باوشد! قبول میکنیم... لطفا لینک دانلود به ما بدهید، منتظریم!
بانوچـ ـه
۱۱ فروردين ۱۱:۵۸
یادداشت میکنم یه روز ببینمش :(

پاسخ :

حتما ببین :(
المیرا شاهان
۱۲ فروردين ۰۲:۳۲
من عاشق آهنگشم! حتی جعبه موسیقیشم دارم😍

پاسخ :

جعبه موسیقیش چیه باز؟!
پاییز دخت
۱۳ فروردين ۱۰:۴۳
چن مگه؟ وبلاگ جدیدمو افتتاح کن

پاسخ :

580 مگ... تو کدوم پاییزی؟! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان