به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد!

خب کسانی که با من آشنایی دارن، قطع به یقین ، از شانس و اقبالم آگاه هستن تا حدودی! اما برای اون دسته از عزیزانی که با بنده تازه آشنا شدن، همین قدر بگم که امشب، بابا وقتی میخواست فال بگیره، برای من پوچ اومد :| یعنی صفحه ی فال خالی بود!! یعنی ناموسا شما بگین به من!! چقدر احتمال داره از یه کتاب 581 صفحه ای که فقط و فقط یه صفحه ی خالی داره، عدل همون صفحه ای بیاد که خالیه؟! :|
حالا شاید بتونم با این مسئله کنار بیام!! اما با فال دفعه ی دوم چطوری کنار بیام ناموسا؟! :|
تا بابا خوند :" دل به محبوبی بسته ای" چنان عرق سردی بر جبینم نشست که مپرس :|
و بعد از اون، نگاه های سنگین پدر بود که به طرفم حواله می شد!! :| مرسی حافظ جان! مرسی که زمینه ی مناسب برای گیر دادن های هرچه بیشتر پدرم رو مهیا کردی! ایشالا با " محبوبم" اومدم شیراز ، جبران میکنم قند عسلم ! :|

+ یه کانال هست به نام ghalam_e_del .متن ها و دلنوشته های خودتون رو میتونین بذارین و متن های برگزیده هم ، دکلمه خوانی میشن! تعدادی از متن های این حقیر هم گذاشته شده و چندتایی هم دکلمه خوندم. کسانی که نویسندگی رو دوست دارن، میتونن عضو شن و نکات بسیاری رو ، یاد بگیرن.

۴ نظر
Faber Castel
۰۱ دی ۰۰:۴۶
خخخخخخخ
صفحه خالی به این معنی که
دل به صفحه خالی این کتاب نبند
با رسم شکل پرش کن! :)

پاسخ :

تعبیر قشنگیه اما میشه اینم برداشت کرد که مثلا زندگیت کلا پوچه :| خخخ
متـ ـین
۰۱ دی ۰۸:۲۷
در این جور مواقع باید بگین من به فال اعتقادی ندارم :/

پاسخ :

خخخخخ مسلما همینو گفتم ولی مگه باور میکنن؟! :|
مهاجر ..
۰۱ دی ۱۵:۳۵
به منم گفت به دلدار میرسی و خنده حضار!!

دنبال کننده هاتون 100 تایی شد :)

پاسخ :

من بودم میگفتم "بیشبار" :)))

شیرینی بدم مثلا؟! :| خخخ
فینگیل بانو
۰۱ دی ۱۸:۰۳
پس بهتر که فال نگرفتم :| والا :|

پاسخ :

:))))
مگه شانس توام مثل منه عاخه؟!:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان