الخوابگاسیکو!

● خب البته منکر این نمیشم که توو خونه ، آدم دست و بالش بازه و میتونه جلوی تلویزیون دراز بکشه و زیر پتو، شاهد بازی بین این دو تا تیم باشه! ولی ولی ولی ... خوابگاه یه چیز دیگست:))




● میز تلویزیون نداریم ما :(


● از اونجایی که ظرفیت خوابگاه ، این ترم فوق العاده زیاد شده، چهار تا تخت رو گذاشتن توو اتاق تلویزیون و شئ مذکور رو بردن توو اتاق یکی از بچه های مشتاق و علاقه مند به سریال های چینگ چانگ چونی :| و کلا نیمه ی دوم بازی رو از دست دادم -__-

● چقدر دوست آذری دارم من! ناموسا ورشکست شدم:|

۱۲ نظر
رضا شورچه
۱۳ آذر ۲۱:۳۹
ادرس کانال: https://telegram.me/fastfilm


با کانال @fastfilm همراه باشید
.
.
از دیدن کلیپهای جذاب ما لذت ببرید

.
.
یه جای عالی برای سرگرمی شما
.
.
از این که مارو انتخاب کردید مچکریم




برای معرفی کانال خود پیام بدید

پاسخ :

داداچ اشتب اومدی! هرزنامه یه قدم اون ور تره:|
شیکسون (^_^)
۱۳ آذر ۲۲:۰۶
نیه ورشکست اولدون؟ :))

پاسخ :

فحش دادی؟!خودتی!:))
شیکسون (^_^)
۱۳ آذر ۲۳:۱۴
آهان بعدا متوجه شدم منظورت آذرماهی و کادوی تولد بود :))

پاسخ :

یک ساعت و هشت دقیقه عقبی:دی
فائزه
۱۴ آذر ۱۲:۲۶
خخخخخ منم اولش نفمیدم که ماه آذر و می گی =)))))
خوابگاه میخوام :( چه خوبه:))

پاسخ :

گوجه:دی
خوب نیست، اصلا خوب نیست ولی ... خوبه! خخخخ
شیکسون (^_^)
۱۴ آذر ۱۷:۰۸
کامنت اولم ترکی بود، گفتم: چرا ورشکست شدی؟
آخه فکر کردم منظورت از دوست آذری، یعنی آذربایجانی و ترکه... :دی
بعد که اومدم ببینم جواب کامنتو دادی، اونموقع متوجه شدم منظورت آذرماهیه :))

پاسخ :

خخخخخ آهاااا! ناموسا منم الان فهمیدم منظورتو:دی حله آجی=)))
Lady cyan ※※
۱۴ آذر ۲۱:۱۲
تمام نظرم رو پوست تخمه ها جلب کرد :))
میگم این ماه تولد دوستامون انگاری خیلی مشترکه!!!

پاسخ :

اصن کل کیفش به همون پررررت کردنه پوست تخمس!=))
مامان باباعه دوستامون گمونم توو عید فقد بیکار بودن:دییی
نگین ...
۱۵ آذر ۰۱:۴۶
:| :|
. باز هم :|

پاسخ :

وات؟!:|
آقاگل ‌‌‌‌
۱۶ آذر ۰۲:۵۸
آخ از همه فوتبالایی که تو خوابگاه دیدم! :))
جام جهانی 2014. کلا خوابگاه بودیم. ایران آرژانتینش عالی بود. یادش بخیر.
.
ولی جدن قبل این بازی چلسی منچسترسیتی بازی داشتن. به مراتب قشنگ تر بود!

پاسخ :

وایییی چه با حال!!! میتونم تصور کنم چقدررر خوش میگذره:))))

عارههه شبکه ورزش گذاشته بود گمونم! در حد پنج دقیقه شو دیدم فقط:| =))
yek banoo
۱۶ آذر ۱۶:۱۱
تخمه میخوام :)))

پاسخ :

بیا مشهد:))))
آشنا ...
۱۸ آذر ۰۰:۲۰
تو اتاق تلویزیون دارید؟؟؟O_O

چه شیکید شما



یاعلی...

پاسخ :

خخخخخ در واقع تلویزیونمون رو بردن توو اتاق:| =))

عاره اصن شیکاکت(!) ازمون میباره -__- 
آوو کادو
۱۸ آذر ۲۳:۰۳
هیچ وقت تو خوابگاه درست و حسابی فوتبال ندیدم! ;-)

پاسخ :

خخخخوسر و صدا زیاده ولی همونش قشنگه:)) باور کن:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان