I'm falling you

و من از همون ابتدا ، "بدفال"بودم!یعنی فال یه افرادی میشدم که " هیچ جوره " امکان فرجامی وجود نداشت !

مثلا وقتی " شیش سالم " بود ( و من هنوز علت اینکه چرا همه ی اتفاق های زندگیم در شیش سالگی میوفتاد رو کشف نکردم ) ، فال پسر خاله م شده بودم.حتم دارم تعجب نکردید ولی حتم تر!! دارم وقتی بگم با امیر ، حدود 30 سال تفاوت سنی داشتم/دارم ، از تعجب شاخ که نه ؛ دم در میارید حتی :|

یا مثلا دوران دبیرستان ؛ فال راننده سرویسم شده بودم که بنده ی خدا زن و بچه داشت با 50 سال سن ، کمه کمش :|

و مثلا تر ، رووم به سقف!! در حال حاضر ،فال یکی شدم که همه آپشن هایی که من مد نظرم هست رو داره ! اعم از : پر جنب و جوش ، پر سر زبون ، پر مهربون !! و سرشار از فهم و درک بالای انسان کامل و نه بالغ :| به نام "محمد حسین"

+ فال = fall in love

+ + "پاییز" خدا ، سرده دمش گرم -__-
۱۰ نظر
پرتقالِ دیوانه
۰۳ آذر ۱۵:۴۶
عشقتون پایدار اصن :دی

پاسخ :

به هم برسیم اصن:| =))
عباس زاده
۰۳ آذر ۱۵:۵۴
به فال اعتقاد ندارم کلا ...

پاسخ :

این فال یا اون فال ناموسن؟:|
امیرعلی فرمانی
۰۳ آذر ۱۵:۵۸
راستش رو بگی نفهمیدم چی گفتی

پاسخ :

بگی یا بگم؟:|
واضح بود که:|
parisa .A
۰۳ آذر ۱۶:۳۹
از کجا میاری این فال هارو ناموسا؟ :|
+هوا ب طور عجیبی سرده واقعا :)) میخواست بگه تابستون و زمستونم قاطی نشده :دی

پاسخ :

من نمیارم!خودشون میان جذبم میشن بعدم پدیده فال تو فال رخ میده:| (آیکون وویی من چه شاخم) =))
+سرده!به خدا سرده، حضرت عباسی سرده:|
ابو اسفنج بلاگفانی
۰۳ آذر ۱۹:۴۹
مبارک باشه!

پاسخ :

چی دقیقن؟:|
ابو اسفنج بلاگفانی
۰۳ آذر ۲۱:۳۱
سلام.
در رابطه با چالش «فان کشون» باید عرض کنم که از یک تا سه نقاشی ای که شما میکشین، یک عددش رو باید برای شرکت در رای گیری انتخاب کنین.
پس نقاشی ها رو جوری بکشین که اونی که برای رای گیری به ما معرفی میکنین دلبری کنه!
ممنون.

پاسخ :

چشم:|
yek banoo
۰۴ آذر ۰۹:۲۸
:))
این آخری از همه بهتره پس امیدوار باش :)))

پاسخ :

به وصالمون در چندین سال دیگه امیدوار خواهم بود:| =))
مجتبی خزاعی
۰۴ آذر ۰۹:۴۴
حالو یه ده بیست سالی صبر کنین شاید این یکی خوش فرجام شد :))

پاسخ :

آقو راه نداره اصلا:)))))
0_o
۰۴ آذر ۱۱:۳۷
تو هم مث منی!
منم دقیقن مث تو ام! :|

پاسخ :

میفهممت:)))
barf ❄__
۱۰ آذر ۰۳:۴۰
به نظرم اسم "محمد " یکی از زیبا ترین اسم هاست، مخصوصا اگه "ح" محمد رو عمیق بگیم. 😅 گرچه اون اسمی که تو گفتی "محمد حسین " هست

پاسخ :

خخخخ کلا از اسمایی که دو وجهی هست بدم میاد:| آدم نمیدونه کدومو بگه!!باهمم که طولانیه:| 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان