بحث با بیشعور ها ممنوع!

وقتی با یکی،پیرامون رشتتون بحث میکنید و براش دلیل و مدرک و سند میارید که برادر من!روان شناسی علاوه بر اینکه یک علم هست،یک هنر محسوب میشه و تو،بدون داشتن دانش و تجربه ی این کار،عملا نمیتونی به کسی که افسردگی حاد داره یا اسکیزوفرن هست،یا از اختلالات عصبی بیشماری رنج میبره و یا حتی در فکر و اندیشه ی خودکشی هست،مشاوره بدی، بعد اگر همینطووور بر حرف بدون دلیل خودش،اصرار ورزید، بی خیالش بشید.شما با این کار،کم نیاوردید!بلکه شعورتون رو در حد شعور فرد مذکور،پایین نیاوردید!!!


+قبلا میگفتند کسی رو که خوابه میشه بیدار کرد اما اونی که خودشو زده به خواب،نمیشه!حالا اگه کسی، خودشو به بیشعوری زده باشه،میشه هشیار کرد؟!

۷ نظر
حسین مداحی
۱۲ آبان ۱۴:۳۵
روانشناسی چیه؟

پاسخ :

توو نت سرچ کنین میاد:|
مترسک ‌‌
۱۲ آبان ۱۹:۱۵
این حرفا رو از این گوش بشنو و از اون یکی گوش در کن! به همین سادگی...

پاسخ :

همون بیخیالی میشه:))
Faber Castel
۱۲ آبان ۱۹:۳۷
واقعا هم یک هنره
خلاقیت هم خیلی توش تاثیر داره
باید علاوه بر شناخت ذهن طرف بفهمی که از کدوم مسیر باید وارد بشی
حرفتو قبول دارم و واقعا هم علم پیچیده ایه :)

پاسخ :

درسته ولی خب اینم قبول دارم که بعضی از روان شناسا و مشاورا ،گند میزنن به زندگیه مردم!!ولی خب اینم طبیعیه چرا که در هر صنف و مقامی،خوب و بد هست و این به آدما بستگی داره که چطور تشخیص بدن این خوب و بد رو از هم!:)
ممنون فابرجان؛)
امیر بهزادپور
۱۳ آبان ۰۲:۵۹
به قول ی عزیزی از سرزمین دور:
یعنی اینقدر که بعضی ها بیشعورن، خودِ بیشعور اینقدر بیشعور نیست...

پاسخ :

خخخخ گمونم دکتر فرهنگ فرمودن این رو!!البته از زبان یه روان شناسه غربی!!فک کنم البته!!
فائزه
۱۳ آبان ۱۵:۴۳
فامیل دور :||
دکتر فرهنگ :| :دی
سخت نگیر زیاد :)

پاسخ :

وایییی:))))))) ریلیییی؟؟؟؟!=)))) آقا خووووب نمیدونستم:| خخخخخ چرا فکر کردم دکتر فرهنگ گفتن واقعا؟!:| :دیییی
حسین مداحی
۱۳ آبان ۱۹:۳۱
آها به دکتر دیوانه ها مگن روانشناس.

پاسخ :

خیلی تعریفه سطحی ای هست!:)
مجتبی مطوری
۱۴ آبان ۰۱:۳۳
بهترین چیزی که تو دکتر ها رو دوست دارم روانشناسی😃ی بار رفتم خعلی حال داد 😃واسم چندتا عکس اورد نشون داد که باید شکلشون رو میگفتم😃
البته دیوونه نبودما😃

پاسخ :

احتمالا تست های رورشاخ بودن اونا:) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان