سین مثل ستاره!

شب که از نیمه میگذره،یه سکوتی حکم فرما میشه که آدم میتونه بیشتر و بیشتر به برنامه هاش فکر کنه.در واقع تمرکزت بالا میره.حتی میتونی با نگاه کردن به ستاره ها،به خیلی چیزا پی ببری که منجم های خبره هم تاحالا بهش پی نبردن!!جدی میگم...ببین!مثلا من به یکی از ستاره ها که نگاه کردم،فهمیدم عاشقه!عاشقه ستاره بغلیش!جالبه نه؟!
ستاره ها اگه عاشق بشن،رسوا میشن!میدونی چرا؟!چون مدام چشمک میزنن و به معشقوقشون میگن:"دوستت دارم،دوستت دارم،دوستت دارم" .هی چشمک میزنن و مدام این رو تکرار میکنن!
کاش ما آدم ها هم بدون هیچ محدودیتی،به معشوقمون مدام چشمک میزدیم و میگفتیم:"دوستت دارم،دوستت دارم،دوستت دارم"...

۸ نظر
نگار :)
۲۱ شهریور ۰۲:۲۱
چه قشنگ نوشتی :)))

پاسخ :

آیکن ذوق مرگی:دی
Super TeD
۲۱ شهریور ۰۳:۴۵
مبارکه در هر صورت :())

پاسخ :

خخخخ مبارکه صاحاباش!!!:))
مترسک ‌‌
۲۱ شهریور ۰۹:۱۷
کاش :(

پاسخ :

نبینم غمتو مترسک خان:(
yasi adkd
۲۱ شهریور ۱۳:۱۰
چه زیبا بیان کردی :)

پاسخ :

زیبا خوندی جانا؛)
Maryam Omidian
۲۱ شهریور ۱۷:۲۲
خیلی قشنگ نوشتی ^_^

پاسخ :

من الان یه شمعم که داره آب میشه که=))) قشنگ خوندی عزیزوم:*
فائزه
۲۱ شهریور ۱۹:۳۸
خیلی خوب بود:))

پاسخ :

عی ژان!تو تعریف کنی ک دیه محشره :دی
MOHSEN Mousavi
۲۲ شهریور ۱۹:۵۹
با اون فکرای نیمه شبی کاملا موافقم:)اصن من وقتی خونه تاریک میشه و سکوت کلی متن یا حتی شعر به ذهنم میاد که تو روز عمرا بیاد:)
در مورد دومم که حرفی ندارم!

پاسخ :

دقیقا!!!!من همیشه متن ها و ایده هام برای نوشتن،از ساعت 1 بامداد به بعد،تراوش میشه=))
درمورد کودوم دوم؟!
MOHSEN Mousavi
۲۲ شهریور ۲۰:۲۵
همون چشمک و اینا دیگه!

پاسخ :

آهاااااا :دی حرفی ام نباس داشده باشین:| چ معنی داره اصن؟:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان