هل من مبارز؟!

+اهم اهم!بعد از کش و قوس های فراوان و غم غربت کشیدن و مصائبی من جمله "روزه در گرمای شدید"،"نبود امکانات سرمایشی در خوابگاه"،"اس.اس شدن(که این مورد را به تفصیییل توضیح خواهم داد)"و سایر مصیبت های وارده بر اینجانب،ریز نمرات و معدل نهایی این ترمِ بنده،به شرح ذیل میباشد:



+شاید به ذهنتان خطور کرده باشد که:«اوووو خر خون رو نگاه!»یا مثلا«درساتون آسونه وگرنه ماهم میتونستیم 20 شیم»یا حتی بازگویی این جمله که «استادا نمره الکی میدن بهشون»...باید به عرضتان برسانم که خیر!این ها چیزی جز تلاش خالص این حقیر نیست و از هرگونه برداشت غیر متعارف جدا خودداری کنید:))

+قضیه اون اس اس شدن هم نمیگم چون القاب گوناگونی نصیبم خواهد شد:| تق:|
۲۶ نظر
مترسک ‌‌
۲۸ تیر ۲۳:۱۱
دانشجوی واقعی نیستی دیگه، آخه 19.28 هم شد معدل یه دانشجو؟ معدل یه دانشجوی نمونه 13 است، یعنی لب مرز مشروطی! برو از خدا بترس :))

پاسخ :

اصن دانشجو ینی "دانش بجو" ! من رویکردم با سایرین متفاوت هست=))
نگار :)
۲۸ تیر ۲۳:۵۶
باریکلا دختر :)))

ایشالا تا آخرش همینجوری نمره های خوب و قشنگ بگیری ؛ ))

پاسخ :

خخخخ یاده شمالی ها افدادم ک دخدر و پسر میگن!:))
مررررسی نگار جانم:*
سید ظهیر
۲۹ تیر ۰۰:۰۵
احسنتم، احسنتم، کدوم دانشگاه؟

پاسخ :

نوکرم نوکرم:)) دانشکده روان شناسی:دییی
rangi rangi
۲۹ تیر ۱۲:۵۶
فتوشاپه😶😒

پاسخ :

هه😛😛
نگین ...
۲۹ تیر ۱۵:۴۴
:| سکوت!

پاسخ :

بشکن:))
بلاگر کبیر ^_^
۳۱ تیر ۱۳:۲۴
وووویی چقدر درخشان...
آفرین به تو و روحیه ی تلاش گرت :)
موفق باشی :)
اس اس خانم :)

پاسخ :

ووییی خجالتم دادی خو مامانی =))
خخخخ ما مشهدی ها ی چی دیه میگیم😂
فائزه
۳۱ تیر ۱۸:۴۱
«اوووو خر خون رو نگاه!»

«درساتون آسونه وگرنه ماهم میتونستیم 20 شیم»

«استادا نمره الکی میدن بهشون» =))

پاسخ :

برو از خدا بتررررس=))
فائزه
۳۱ تیر ۱۸:۴۱
عههه چه باحال اینا رو که کپی میکردم هی تو میگفتی "برو از خدا بترس:| " :دیییییی

پاسخ :

چقدرم موثر بود حرفم:|خخخ
فائزه
۳۱ تیر ۱۸:۴۲
قضیه اون اس اس شدن هم نمیگ

برو از خدا بترس:|

پاسخ :

خخخخ اسهال شدم دیه گلاب ب روت!بعد نفهمیدم ک اسهال شدم:| و خراب کاری و اینا=))))))
فائزه
۳۱ تیر ۱۸:۴۲
+قضیه اون اس اس شدن هم نمیگم چون القاب گوناگونی نصیبم خواهد شد:| تق:|

برو از خدا بترس:| 0___o

پاسخ :

ازم نخاه بگم اون لقب روووو:/ :))
.. Ps4
۳۱ تیر ۲۱:۴۵
مگه داریم مگه میشه ؟؟؟ خیلىىىىى خر خونى فامیلمون با معدل ده یازده خیلى خوبش دوازده پاس میکنه
تو خفن خر خونى

پاسخ :

بعلههه ک میشههه!منتهی گمونم فامیلتون مثه اسم شما پی اس بازی میکنن ک معدلشون انقدر پایینه:)))
Mostafa RJ
۰۱ مرداد ۰۰:۵۲
به همین برکت قسم مباحث اساسی 2 رو نخونده (نه کلاس رفتم نه کتابو وا کردم) شدم 14 -__-

پز چی رو میدی خواعره من -__- :/

+ حسودی فراوان من نسبت به نمرات سرکارعالی :-#

پاسخ :

اگ کلاس نرفدین ک حذف میشین!برووو برادر چاخان نکن=))

+نمیگفدینم پر واضح بود ا چاخانتون :))))
یک من
۰۱ مرداد ۰۱:۴۲
و خداوند همراه درس خوانان است ...

پاسخ :

بشمار:))
toka. ta
۰۲ مرداد ۲۳:۲۲
خب تو چرا دکتر نشدی؟! :|

پاسخ :

امسال خرییییت کردم شرکت نکردم تو کنکور والا پزشکی تهرون رو شاخم بود:(((
هانیه شالباف
۰۵ مرداد ۰۹:۱۰
امیدوارم همیشه موفق باشی :)

پاسخ :

مرررسی همچنین:))
عباس زاده
۰۵ مرداد ۱۲:۲۴
سلام علیکم مومن
مبارک باشه نمره هاتون
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

پاسخ :

سلام علیکم و رحمه الله:))
ممنونم بسیار=)
ماهی قرمز
۰۶ مرداد ۱۶:۳۷
اوووه روانشناسی اجتماعی هم نوزده :)))
فک کنم من شونزده اینا شدم ؛)

پاسخ :

عوخی!شمام ک ا طایفه ماعی:))
یک من
۰۶ مرداد ۱۷:۱۰
ای کاش شرایط سختی آب و هوا هم لحاظ می کردن استادان عزیز ..
بلاخزه تاثیر داره خب ..
من خوشحال می شم وقتی یک دانشجو و یا دانشجوی درس خون می بینم ..
می دونم قضاوت ممنوعه ..
ولی مطمئنا امثال شما که نمرات عالی دارید و تلاش و کوشش می کنید حتی یکی تان می ارزید به هزارتا مثلا دنیا جوانبخته جهان بخته و یا هر چیز دیگری
به نظر من قدر هر کسی که باید درس می خونه رو دونست .
و این شعار احمقانه یک مشت آدم تنبل که به جای تلاش و کسب موفقیت زخم زبون زدن رو سرلوحه کردن و خودشون هیچی نیستن و از نظرشون پولدار دزده درسخون از استاد نمره گرفته و هزار چیز دیگه که احتیاج به توضیح بیشتر اصلا نیست

پاسخ :

خداروشکر جایی ک دانشجو هسدم از نظر آب و هوا فوق العادس و سردسیره:) ولی بازم بعضی روزا بود ک از شدت گرما،خودمونو مینداخدیم زیره دوش اب سرد:)))
موافقم باهاتون!ولی توو جامعه ما،متاسفانه ،همین طوریه...دانشجو اصن "باید" کم باشه نمره هاش وگرنه با دبستان هیچ فرقی نمیکنه:|
سمیرا
۰۶ مرداد ۲۰:۲۵
تازه یادم اومد که تو یه وبلاگم داری:) البته از وقتی خودتو گرفتی دیه وبلاگت و فراموش کردم :)))))))

پاسخ :

تازه یادت اومد رفیعه ای وجود داره اصن:|
گمروووو باو!من چی دارم ک بخام خودمو بگیرم واز؟:|
:))
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
۰۷ مرداد ۱۳:۲۱
میارک باشه :)

تلاشت مستدام:)

پاسخ :

فدا مدای شما:)
حسین مداحی
۱۰ مرداد ۲۲:۴۰
مثلا مخاستن بگن درس مخانن؟ خب مایم درس مخانم!

پاسخ :

نتایج امروز و فردا میاد مشخص میشه:دی
سید مهدی
۱۱ مرداد ۱۶:۰۱
سلام. الهی همیشه شاد و خوشبخت باشی و در تمامی مراحل زندگیت موفق موفق موفق باشی

پاسخ :

سلام!خیلی خیلی ممنون.شما هم موفق باشی:)
گم نام
۱۳ مرداد ۰۵:۴۲
قشنگ معلومه استادا نمره میدن:دی.

پاسخ :

عاره اصن استادا نمره میدن!ک چی؟خخخ
محـ ـمد
۳۰ مرداد ۰۱:۲۲
احسنت بابت نمرات.. من وقتی واسه یه درسی خیلی زحمت می کشیدم، نتیجه اش تقریبا همین میشد.. ان شاء الله موفق باشید.. روانشناسی خیلی خاصه.. ذهن آدم که درگیر باشه، به جایی نمیرسه و خیلی وقتا مراجعه به یه روانشناس خوب، حال آدمو تغییر میده..

در مورد اس.اس هم خیلی خندیدم.. چون اصطلاحی هست که خودمم استفاده میکنم گاهی اوقات، ان شاء الله براتون پیش نیاد.. :)

پاسخ :

عاره ولی بعضی وختام نتیجه عکس میداد خخخ
ممنونم،همچنین.عاره دیه!بیاین پیشه خودم ارزون حساب میکنم باهاتون:دی

اوه اوه!بلخره یکی ملتفت شد خخخ 
علی 32
۳۱ مرداد ۱۲:۳۸
تو واقعا تلاش میکنی
من بخاطر اسم وبت اومدم، واقعا این خرافات هست که هر وقت رازی بر ملا بشه یه ماهی قرمز میمیره؟
خیلی قشنگ و جالب بود برام

پاسخ :

بدون تلاش ک آدم ب جایی نمیرسه!:)
اسم وبم طاقچه ست!مطمعنین درست اومدین؟؟
آرزو ﴿ッ﴾
۰۴ دی ۰۳:۵۰
شگفتا!
معدل پیش‌دانشگاهیِ من ۲صدم از این کمتر شد حتی:دی
جدا دهنم باز موندا!
آفرین، چقدر خوبه.
ان‌شاءالله همیشه همین‌جوری باعث شگفتی ما بشین:))

پاسخ :

:))))))
ممنون خخخ دعا کن لطفا که شدیدا محتاج میباشم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان