عمه ندارم،راحت باشید!



عشق فقط در دو کلمه خلاصه میشه:«ته دیگ ماکارونی»



۱۴ نظر
محمد حسن
۱۴ تیر ۱۸:۱۲
سلام
به من رو کن...
:)

پاسخ :

بیا:|
صبا مهدوی
۱۴ تیر ۱۸:۱۲
ته دیگش سوخته، خیالت راحت :))

پاسخ :

خب شما قسمت سوختش رو مینگری!به قول شاعر گفدنی:تو مو میبینی و من پیچش مو:))
Mr. Moradi
۱۴ تیر ۱۸:۴۷
من دیگه حرفی ندارم :|

پاسخ :

یوها ها ها هااااااا=))
نگار :)
۱۴ تیر ۱۸:۵۷
هی وای من..دلم خواست خب :دی

پاسخ :

فدای دل گونجشکیت شم من نگاری:))))
بیا مشهد خودم واست میپزم!در جریان آشپزی من ک هسدی؟!=))
مترسک ‌‌
۱۴ تیر ۲۰:۱۵
آخ آخ آخ :))

پاسخ :

بشوزه پدر عاشقی(موتاد شدم ب خاطرش رفیق!):دی
نگین ...
۱۵ تیر ۰۱:۱۹
نووش

پاسخ :

بفرما:)
مستر طلبه
۱۵ تیر ۰۲:۲۳
اتفاقا امروز سحرب ماکرونی داریم:)

پاسخ :

قریب ب یک ماهه ماکارونی نخوردم:))
آقای سر به هوا ...
۱۵ تیر ۱۳:۰۲
:|||||||||||||||||

پاسخ :

سادیسم هم عمم داره=))
حسین مداحی
۱۶ تیر ۰۱:۵۵
به نظر خوشمزه میاد!

پاسخ :

همین طورم هس:))
بلاگر کبیر ^_^
۱۷ تیر ۰۱:۳۷
تو اصلا معلوم هست کجایی؟؟
دیر دیر پست میذاری

پاسخ :

خخخخ درگیر امتحانام بودم عزیزوم:))
پوزشناکم:(
مستر آکولاد
۱۷ تیر ۱۴:۱۳
من ماکارونی زیاد دوست ندارم ولی از این قسمتش نمیگذرم :b

پاسخ :

دخیخن!من ک هروخ ماکارونی داریم،فقد ته دیگشو میخورم:دی
من!
۱۷ تیر ۱۵:۵۲
خوبه که من عمه ات نشدم پس!:دی

پاسخ :

وانیا=)))))
عباس زاده
۱۸ تیر ۲۰:۳۱
سلام علیکم مومن
عید بندگی بر شما مبارک
التماس دعا
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

پاسخ :

سلام ممنونم همچنین از شماهم مبارک باشه:)
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
۰۷ مرداد ۱۳:۲۰
ما ریجیم داریم ازینا نمیخوریم{مثلا:)))) }

پاسخ :

خخخخ نمیدونم چیه ولی حدس میزنم خوشمزه تر باشه و ته دیگش بهتر تر!!=))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان