کلاس 201

صدای گام هایت را میشنوم که آرام آرام پله هارا یکی پس از دیگری طی میکنی.حتی بوی عطرت را از این طرف پله ها میتوانم استشمام کنم.آنقدر با بقیه متفاوتی که از بین آن همه مرد،"تو"را انتخاب کردم.میدانی؟!من تک بودن را خیلی دوست دارم.حس میکنم "تو"هم باید تک باشی.اما مطمئن نیستم تک هارا دوست داری یا نه!!
زاویه دیدم را با آمدنت تغییر میدهم.هرچند "تو" آنقدر مغرور هستی که نگاه نیندازی.
راهم را پیش میگیرم.کلاس 201.همان کلاس دوست داشتنیِ ترم پیش که باهم زبان داشتیم.یادت هست؟!من دیر آمده بودم و صندلی های کلاس پر شده بود."تو"با آن غیرت مردانه ات برخاستی و جایت را به من دادی.وای خدای من! نمیدانی آن لحظه چقدر خجالت کشیدم!زبانم بند آمده بود.یادم نمی آید تشکر کردم یا نه.اصلا مهم نیست!هست؟!چون میدانم آنقدر فهمیده هستی که درکم کنی...
کلاس201.همان کلاس دوست داشتنی و همان صندلی معروف!اما یک چیزی را کم دارد این کلاس!این صندلی ها....و "تو" همان چیز هستی هم کلاسیِ تغییر رشته ای ام!!!
۱۸ نظر
نگار :)
۰۶ ارديبهشت ۱۵:۱۷
یاد کلاس 100 دانشگاهمون افتادم..چقدر اون کلاس خاطره انگیزه برام :))

پاسخ :

خخخخ صندلیش خاطره انگیزناک(!)نی؟:)))
بانوی یخی ...
۰۶ ارديبهشت ۱۵:۲۵
عالی مثله همیشه

پاسخ :

نوکرم ب مولا=))
حنا :)
۰۶ ارديبهشت ۱۵:۳۷
چه عجب یادت افتاد وبلاگ هم داری :|
حسِ نوشته ت رو دوست داشتم، چسبید بهم :)

پاسخ :

بوخودا خخخ
نوووووش ژوووونت مامانی^___^
rangi rangi
۰۶ ارديبهشت ۱۶:۱۶
:))))

پاسخ :

رنگیمان^___^
حسین مداحی
۰۶ ارديبهشت ۱۶:۲۶
مبارک باشه!

پاسخ :

سلامت باشه!
بلاگر کبیر ^_^
۰۶ ارديبهشت ۱۷:۱۱
بوهای خوشی به مشام میرسه :)
چقدم گشنگ نوشتی :)
غیرت کُشت کرده اصن :)

پاسخ :

اهم اهم:دی
من ک فدااااتم عاخههه:*
هاع خخخخ
مترسک ‌‌
۰۶ ارديبهشت ۱۷:۳۸
آخی... چه عاشقانه جذابی... ^_^

پاسخ :

جذاب خوندی مترسک خان!دلمان برای خوندن نوشته هات پر میکشه رفیق:)
عشقی
۰۶ ارديبهشت ۲۰:۳۴
به قول مرتضی پاشایی:

باز دوباره با نگاهت این دل من زیرورو شد باز سر کلاس قلبم درس عاشقی شروع شد.

کلاس ۲۰۱ نبود بلکه کلاس عاشقی بود درس زبان نبود درس عشق بود

پاسخ :

خدایش رحمت کناد!چیگد با این شعرش خاطره دارم من!!...

پوووووف!خخخ
عشقی
۰۶ ارديبهشت ۲۰:۳۹
متن آهنگ عشق میثم ابراهیمی تقدیم به یه خواهر عاشق

ﻋﺸﻖ ﻣﺜﻞ ﺩﯾﺪﻥ ﺭﺍﻩ ﺩﺭﺳﺖ ﺗﻮ ﺩﻭ ﺭﺍﻫﯽ ﻋﺸﻖ ﻣﺜﻞ ﺗﻮ ﮐﻪ ﺗﺎﺭﮐﯿﻮ ﻣﺜﻞ ﻣﺎﻫﯽ ﻋﺸﻖ ﻣﺜﻞ ﺷﻮﺭﯼ ﺍﺷﮏ ﺭﻭ ﻟﺐ ﮐﻪ ﻗﺸﻨﮕﻪ ﻫﺮ ﺍﺯ ﮔﺎﻫﯽ.. ﻋﺸﻖ ﻣﺜﻞ ﺯﻫﺮ ﻭ ﻃﻌﻢ ﻋﺴﻞ ﻣﺜﻞ ﺟﻮﻧﻪ ﻋﺸﻖ ﻣﺜﻞ ﺭﻭﯾﺎﯼ ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﻪ ﻧﻤﯿﻤﻮﻧﻪ ﻋﺸﻖ ﻣﺜﻞ ﻋﺸﻘﻪ ﻓﻘﻂ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺗﻮﯼ ﻗﻠﺒﺎﯼ ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﻪ ﻋﺸﻖ ﻣﺜﻞ ﺩﺭﺩ ﺩﻝ ﻣﻨﻪ ﺑﺎ ﻏﻢ ﻣﺜﻞ ﭼﺸﻤﺎﯼ ﺧﯿﺴﻪ ﯾﻪ ﺁﺩﻡ ﺩﻟﯿﻞ ﺳﺮ ﺑﻪ ﺭﺍﻩ ﺷﺪﻧﻪ ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ ﻏﯿﺮ ﺗﻮ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﺧﺴﺘﻢ ﯾﻌﻨﯽ ﻣﯿﮕﯽ ﻣﻮﺍﻇﺒﺖ ﻫﺴﺘﻢ ﻣﺜﻞ ﺭﺍﻩ ﻧﺠﺎﺕ ﻣﻨﻪ ♫♫♫ ﻋﺸﻖ ﻣﺜﻞ ﻟﻤﺲ ﯾﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺧﯿﺲ ﻣﺜﻞ ﺩﺳﺘﺎﺕ ﻋﺸﻖ ﻣﺜﻞ ﺁﺗﯿﺶ ﺗﻮ ﺩﻝ ﺷﺐ ﻣﺜﻞ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻋﺸﻖ ﻣﺜﻞ ﻣﻬﺮ ﺗﻮ ﮐﻪ ﯾﺪﻓﻌﻪ ﺑﯽ ﻫﻮﺍ ﺑﻪ ﺩﻟﻢ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﻋﺸﻖ ﻣﺜﻞ ﺑﻐﻀﺎﯼ ﺑﯽ ﺳﺮﻭ ﺗﻪ ﺗﻮ ﻏﺮﻭﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﻣﺜﻞ ﮔﺮﯾﻪ ﯼ ﺑﯽ ﺧﻮﺩﯾﻪ ﻭﻟﯽ ﺧﻮﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﻣﺜﻞ ﺑﺎﺭﻭﻧﻪ ﺍﻭﻝ ﺳﺎﻝ ﮐﻪ ﺭﻭ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻣﯿﮑﻮﺑﻪ.. ﻋﺸﻖ ﻣﺜﻞ ﺩﺭﺩ ﺩﻝ ﻣﻨﻪ ﺑﺎ ﻏﻢ ﻣﺜﻞ ﭼﺸﻤﺎﯼ ﺧﯿﺴﻪ ﯾﻪ ﺁﺩﻡ ﺩﻟﯿﻞ ﺳﺮ ﺑﻪ ﺭﺍﻩ ﺷﺪﻧﻪ ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ ﻏﯿﺮ ﺗﻮ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﺧﺴﺘﻢ ﯾﻌﻨﯽ ﻣﯿﮕﯽ ﻣﻮﺍﻇﺒﺖ ﻫﺴﺘﻢ ﻣﺜﻞ ﺭﺍﻩ ﻧﺠﺎﺕ ﻣﻨﻪ

پاسخ :

مرسی برادر!تو راه یونی اینو زیاد میگوشیدم ترم اول=))
عشقی
۰۶ ارديبهشت ۲۱:۵۰
اگربه این متنی که نوشتین دقت کنید می بینید که از زبان نوشتاری معمولی استفاده کردید و از اون زبان نوشتاری عجیب و غریب قبلی مخصوص به خودتان خبری نبود مثلا لطفا را می نوشتین لدفا و...به نظرمن این نوشته قشنگ تر بود.درسته دیر بروز کردید اما عوضش یه نوشته ی قوی گذاشتید که پشتش تفکر بود احساس بود تأمل بود و عشق.امیدوارم همیشه خوب و قوی و پر محتوا بنویسید خواهر

پاسخ :

من خیلی وخته در نوشته هام زبان "رفیگونه"ام رو گذاشدم کنار اگر دقت کرده باشین:))
ممنونم از حسن توجهت برادر!=))
toka. ta
۰۷ ارديبهشت ۰۱:۲۰
عجب رمانی بشه رفیعه!! :)))

پاسخ :

اسمشو چی بذارم توکا؟؟:))
آقای سر به هوا ...
۰۷ ارديبهشت ۲۰:۲۸
از این مدل هاش دوست داشتن :دی
خیلی خوشم میاد :دی

پاسخ :

اون مدلام شمارو دوث دارن=))
فریده خانوم
۰۷ ارديبهشت ۲۱:۵۳
چه عجب از اینورا! :|
نظرات آخر @_@
خب صندلیه رو وردار ببر خوابگاهتون!:دی

پاسخ :

سرم شولوغه ب مولا خخخ
منم همی@_@
چرا خودشو ور ندارم :دی
بانوی یخی ...
۰۸ ارديبهشت ۱۴:۵۰
فدات
ی سوال این متنه دلی بود یا کپی ؟؟؟؟
ولی من فک میکنم دلی بود درسته ؟

پاسخ :

اگه کپی بود ک با ذکر منبع مینوشدم!دلیه ولی حقیقت نداره:)
شِمِلـ ــیا
۰۸ ارديبهشت ۱۷:۲۸
به چه به دل نشست ^_^

پاسخ :

فدای دلت شم من:)
کلنگ همساده پسر
۱۲ ارديبهشت ۲۰:۰۸
فقط این وسط در بین دوستان مجازی و حقیقی انگاری سر کلنگ بی کلاه مانده است!!

پاسخ :

کلنگ پسر خوبیه!سر ب زیر و ازین حرفا:))
عشقی
۱۴ ارديبهشت ۰۳:۴۷
۲۰۱ را از راست به چپ اینجور معنی میکنم از زبان یه عاشق مثلا شما
عاشق به فکر یکی بودن (۱)نیست(۰)در دلش طوفانی و شوق و شوری به پاست تا روزی برسد به آرامش دو تا(۲)شدن(منظورم رسیدن عاشق و معشوق به هم هست).امیدوارم خوشت بیاد خواهرم اینم رمزگشایی از عدد201

پاسخ :

حالا منم از چپ ب راست معنا میکنم:
دو نفر هسدن که همو دوث دارن(2)ولی هیش کودومشون(0) روش نمیشه به اون یکی بگه(1):|
زهرا تبی
۲۰ خرداد ۱۸:۲۸
چقد خوب بود

پاسخ :

قولبانت:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان