همین

یکی از انگیزه هایی که تمایل پسر بودن رو در من تقویت میکنه،آشپزی نکردنه!:|

۱۷ نظر
آوو کادو
۱۷ فروردين ۱۳:۵۶
ما که آشپزی هم میکنیم!

پاسخ :

بیاین جاتونو با من عوض کنین:|
persia
۱۷ فروردين ۱۳:۵۹
مطالب وبلاگت عالیه به منم سر بزن

www.onedroid.ir
telegram.me/news1world

پاسخ :

بشه:|
بلاگر کبیر ^_^
۱۷ فروردين ۱۴:۰۶
ای تنبل :/

پاسخ :

کاهل=))
Faber Castel
۱۷ فروردين ۱۴:۳۴
آقایون میرن خونه ی زن زندگیشون تازه آشپزی رو آغاز می کنن! :)

پاسخ :

راضیم!=))
مه‍ شید
۱۷ فروردين ۱۵:۲۴
آشپزی که باحاله:))) حتی خرابکاریاش

پاسخ :

بعلههه!ولی وختی بقیه نخورن از بس بدمزه اس،زده میشی کلن:(
مه‍ شید
۱۷ فروردين ۱۵:۲۶
مال من سفر کردنه.
کوله رو میبندی بدون چرا و چون می.ری بیرون

پاسخ :

اوووووووف اینم هس!:))
نگار :)
۱۷ فروردين ۱۵:۴۳
وای اتفاقا من عاشق آشپزی ام :)

پاسخ :

من آشپزیم خوب نی خوب!رسول ک اصن میبینه من درست کردم ،میره بیرون غذا میخوره:|
مجتبی آستانه
۱۷ فروردين ۱۶:۱۶
آشپزی خیلی خوبه. من خیلی آشپزی دوست دارم. اینکه یه چیزی رو درست می کنی و تهش نتیجه شو می بینی و ملت هم از غذات خوششون میاد خیلی حس خوبیه!

پاسخ :

خخخخخ اول نظرتون رو با لحن انشای دبستان خوندم!!=))
موشکل اینجاس ک ملت از غذای من خوششون نمیاد:|
سجاد ج.ب
۱۷ فروردين ۱۶:۵۵
درست برعکس من!
یعنی یکی از انگیزه هایی که فکر دختر بودن رو در ذهنم ایجاد میکنه، آشپزی کردنه!
:)

پاسخ :

بیاین جاهامون رو عوض کنیم:|
toka. ta
۱۷ فروردين ۱۹:۴۲
بادمجونا چیکاره؟؟!

هنوز یادمه رفیعه.... :)))

پاسخ :

توووووکا=))))
من خودم یادم رفده بود!ا مطلبای جیمم تونسدم پیداش کنم:))))
عجب حافظه ای داری تو دخدر!:)
parisa .A
۱۷ فروردين ۲۲:۳۷
هر چیزی اطراف من این انگیزه رو تقویت میکنه
از هر نظر !

پاسخ :

خخخخ ب قول استادم این انگیزه در این سن و سال منو تو ،طبیعیه!:))
بانوی یخی ...
۱۸ فروردين ۱۵:۱۱
منم از اشپزی بدم میاد :/

پاسخ :

عجب تفاهمی!بیا بریم محضر فردا:دی
بانوی یخی ...
۲۰ فروردين ۱۸:۱۷
اوکی بریم :)
^_______^

پاسخ :

اووووووووف!بعله رو هم گف عروس خانوممون!فقد "من چی بپوشم؟":))
بانوی یخی ...
۲۳ فروردين ۱۴:۴۱
هر چی عشقت کشید :))
^_____^

پاسخ :

مدرسان شریف!:))))))))
Soran
۲۸ فروردين ۲۰:۳۰
Hi
If possible, visit our blog
Latest sites online money

I'm waiting for you

Bye

پاسخ :

غیرت ایرانیت کوجا رفده برادر؟؟:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان