بشاش شوید!

چند شب پیش،تو یکی از گروه های تلگرامی،از خاطرات مدرسه میگفتیم.منم اونجا یه خاطره تعریف کردم که ملت حسابی "بشاش"شدن!!گفتم واسه شما هم تعریف کنم،باشد که "بشاش"شوید=))


سوم دبستان که بودم،یه روز حسابی نوشیدنی خورده بودم و تا خرخره پُر بودم.رفتم دستشویی ولی از شانس بَدَم،دقیقا همون دستشویی،شیر آبش قطع بود.منم بچه بودم دیگه.نمیدونستم چه کنم.داااااد زدم و گفتم:«یکیتون همرو بیرون کنه از دستشویی تا من برم خودمو برسونم به دسشویی بغل!»دوستم همرو بیرون کرد از محوطه.در ورودی اونجا رو هم بست.منم همین طور که نشسته بودم(با همون وضع)،خرامان خرامان اومدم بیرون.سرمم پایین بود.دقیقا تا جای دسشویی کنار،خودمو رسوندم.سرمو که آوردم بالا،دیدم یه ایل دارن با چشمای از حدقه بیرون زده نگاهم میکنن.منم تو همون حال،زدم زیر گریه!

دیگه یادم نمیاد چقدر اون روز،مدرسمون تلفات داد!!!=))


+ای کسی که از پشت بهم خنجر زدی و در دسشویی رو باز کردی!امیدوارم بری دسشویی،آب داغ،علامتش آبی باشه،بسوووووووزی:|

۲۰ نظر
..😐.. مهـ یار
۲۵ اسفند ۱۷:۰۹
عنوان خیلی ایهام داره هااا
:))

پاسخ :

ما با این عنوان داستان ها داریم تو تلگرام=)))
نگار :)
۲۵ اسفند ۱۸:۰۱
وای خدا :)))))))
منم بودم گریه ام میگرفت...

پاسخ :

ولی نمیدونم چرا تا اومدم از دسشویی بیرون یادم رف همه چی!@@
.
۲۵ اسفند ۲۰:۴۲
دختره دیونهههههههههههههههههه:)))))))))))))))))))))))

پاسخ :

فدااااااااااO.O
حنا :)
۲۵ اسفند ۲۱:۰۵
واااااااااااااای رفیعه :)))))))))) وای دلم =))))))))))) وای وای :))))))))))

پاسخ :

ماماااااااااااااااانی:)))))))))))))
بیام نفس مصنوعی رو؟=))
حسین مداحی
۲۵ اسفند ۲۱:۲۵
ای داد بیداد

پاسخ :

هی هی هی:))
مــــــــ. یــ.مــ
۲۵ اسفند ۲۱:۴۶
خفه نشیییی:)

پاسخ :

نزدیک بود بالا بیاد همه چیا=))))))))))))
.
۲۵ اسفند ۲۳:۵۹
خبببببب...ما که اصلا نفهمیدیم..میخوای تلویحا بگی پوستت صافهههههه...نهههههه..اصلااااااااا..:)))))))))

تخمه بهونه بود ...خنده

پاسخ :

اتفاقن صریحا بود:)))))
لی لی (لیلی نامه)
۲۶ اسفند ۱۰:۱۸
:))))))))))))

پاسخ :

نخن!عبرت بیگیر=))
بوف ولگرد
۲۶ اسفند ۱۲:۱۷
خخخخخخخخ
عجب خنجری بهت زد ʘ‿ʘ

پاسخ :

داغش هنو تازس=))
بلاگر کبیر ^_^
۲۶ اسفند ۱۲:۴۳
وای خدا چه باحال بود :)))))
چه دختر باحالی بوده اونکه درو باز کرده :)))

یکی از سعادت های من تو زندگی اینه که کیلو کیلو تخمه میخورم و تاثیری تو پوستم نمیذاره :))

پاسخ :

دخدر باحال منم ک بش چیزی نگفدم:| :))

کوفتت شه عشق جان این سعادت^__^=))
.
۲۶ اسفند ۲۱:۳۸
این قلبه چه اوضاعش خرابهههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واسه کیهههههههههه؟؟؟؟؟؟؟
بخوابونیدنش بستریش کنید خببببببب:((((((((

پاسخ :

بشه ک شما موعرفی کنین خودتونو:|
.
۲۶ اسفند ۲۱:۴۲
تازهههههه...رفیعه برو خدار وشکر کن طرف نرفت در مدرسه رو باز کنه ملت بریزن تووووو...باز هم مدرسه ی ها ...محرم ترندددددد:)))))))))))
و باااااااااااااااز برو خدارو شکر کن اون زمان گوشی تاچی نبود و تلگرامیییییی
وگرنه واویلااااااااااااااااااااااااااااااا:))))))))))))

پاسخ :

بعلهههههه!شین شاکر خداییم ما=))
.
۲۶ اسفند ۲۱:۴۶
من یه مو سا ف رممممممممممممم...یه مسافر....:)

پاسخ :

کامل موتوجه شدم:|
.
۲۶ اسفند ۲۱:۵۱
ای باباااااااااا..من با نام یه مسافر میام و نظر میذارمممممممم..همین ...
شعر میگم ..مطلب مینوسم....

پاسخ :

آشناعینOـo
.
۲۶ اسفند ۲۲:۰۰
یه دختری تو دستشوری
یه روزی گیر کرد بدجوری

وقتی فهمید که آبی نیسیت
غیر از کمک هیچ راهی نیست

از دوستاش خواست که مردونه
برن بیرون ازون خونهههههههه

اوناهم آخر مرااااااااااااااااااااام
کمین کردن پشت سرااااااام

دختره بیرون که اومد
چشمای دوستاش درومدددددددد...

همه نگاه خیره کناااااااااااان
وااااااای ببیننننننن وای خدا جاااااااااااان....


:))))))))))))))))))))))

پاسخ :

=)))))))))))))))))
مرررررررررسی ذوق و استعداد:))))))))))))))))))
.
۲۶ اسفند ۲۲:۵۰
خبببببببببب به سلامتیییییییییییییییییییییییییییییی بادا بادا مبارککککککککککک بادااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پاسخ :

سلاااااااااااااااااااااااااااااامتتتتتتت باشییییییییییییییییییییییننننننننننننننننننننن:)))))))))))))))))))
.
۲۶ اسفند ۲۲:۵۰
خواهششششششش...قابل ناااااااااات...

پاسخ :

=)))))
شما وب بزنین شعراتون رو بخونیم مام:))
بهـــآره22
۲۸ اسفند ۱۶:۱۹
اصن "بشااااااااش" گشتم همی طور! خخخخ
من کف زمینم هااااااا! اون موقع هم که نگو! =)))))))) به جون کمال نباشه به جون بهادر دیه من پشت بوم نمیرم که باعث این ماجراها نشه ! =))))) شلباااار! :دی

پاسخ :

بهاره بشااااااااش من چوجوره؟:)))))))))))
عاخ عاخ!اون موقه من اشک میریخدم هموجووووووور=)))
خبه ک ژوووون کمال رو قسم نخوردی!راضیم ازت:دی
شلبااااااار:))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان