یک سال دیگر،بدون تغییر گذشت

کمی به گذشته برمیگردم.درست همان جایی که قرار بود کتاب بیشتر بخوانم.همان جایی که قرار بود دانشجوی تاپ ترین دانشگاه مشهد شوم.همان جایی که قرار بود وقتم را با خانواده ام بگذرانم.قرار بود اخلاق گَندم را تغییر دهم.قرار بود عاشق نشوم.دل نبندم.قرار بود قهر نکنم.لوس نباشم.گول عواطف و احساسات آدم ها را نخورم.ساده نباشم.قرار بود پدربزرگم را سرحال ببینم.قرار بود آشپزی یاد بگیرم.گواهی نامه،زبان روسی،کامپیوتر و...


کمتر از یک هفته به پایان سال مانده و من در حسرت این "قرار ها" به سر می برم...

۲۷ نظر
حنا :)
۲۴ اسفند ۱۵:۱۳
تو95 همشون رو قطعی کن و بیشتر تلاش کن باز فرصت داری :)

پاسخ :

ایشالا!فقد امیدوارم کاهلی اجزه بده:)
amir farhad
۲۴ اسفند ۱۵:۱۳
عیبی نداره.
دوباره تمدیدشون کن.
ولی با این شرط که هر روز آخرین روز زندگیته.

پاسخ :

وا!نمیخام بدبینانه زندگی کنم که:)
toka. ta
۲۴ اسفند ۱۵:۱۴
دقیقا رفیعه
دقیقا
دعا کن از این به بعد دستی دستی
با دست خودمان
حسرت به دل نشویم!! :(

پاسخ :

سال تویل ب یادتم حدمن رفیق:)
ایشالا
بلاگر کبیر ^_^
۲۴ اسفند ۱۵:۱۸
من امسال اولین ساله که برنامه ریزی کردم.. این پستو نوشتی گرخیدم :|
دخدرم بیا پست روایت تصویرمو ببین شاید لذت بردی جیگرت حال اومد :)

پاسخ :

عخی!نه خوب!ظرفیت وجودی ادما باهم فرق میکنه:) قطعن تو میتونی ب چیزایی ک میخای،برسی:)
الساعه مامانی:))
Haze .W
۲۴ اسفند ۱۵:۴۴
من که قراری نذاشتم با خودم پارسال -__-

گفتم میریم به امید خدا خودش درست میشه 😂😂😂

پاسخ :

مررررسی صداقت=))

از تو حرکت،از خدام برکت عسسسلم:))
یک دختر شیعه
۲۴ اسفند ۱۶:۴۰
: (
درست عین من

پاسخ :

سال بعد،قرار هامون رو انجام میدیم ایشالا:)
ف. ش.
۲۴ اسفند ۱۶:۴۵
همیشه همینطوره، کاریم نمیشه کرد /:

پاسخ :

با کمی ممارست و اراده،چرا که نه=))
مترسک ‌‌
۲۴ اسفند ۱۶:۵۲
دقیقاً اشکال کار همون قید «ها»ی انتهای «قرار»ـه؛ وقتی تعداد قول و قرارایی که به خودت میدی زیاد می‌شه، از یه جا به بعد کم میاری و به هیچ‌کدوم نمی‌رسی؛ پس بهترین کار اینه که اولویت بندی کنی و هر موقع اولویت اولت ok شد، بری سر وقت دومی و بعدش به همین ترتیب سومی و چهارمی و الی آخر...
امیدوارم سال جدید، بهترین سال زندگیت باشه ;)

پاسخ :

عاخه من آدمی نیسدم که به کم راضی شم!اولش جوگیرم!همین طوووووور این"قرارها" صف میکشن تو خیالم و بعد آخر خط که میرسه،میبینم یک چارمش هم انجام ندادم...حالا امسال با ترفند شوما بریم جلو ببینیم چی میشه=))

ممنون!شمام با "She"جان سال خوبی رو داشده باشین^__^
حسین مداحی
۲۴ اسفند ۱۷:۰۴
حدس میزنم این دهمین نظر این پست باشه!
مورد چهارم رو میدونم که نشده!خخخخ

پاسخ :

نشمردم ب خدا:دی
اتفاقن در مقایسه با دوسال پیش،امسال بهتر بودم:)) دلتون بریونی شه=))
ali_ sh
۲۴ اسفند ۱۷:۱۳
واااااای با خوندن این متن چقد حالم ی جوری شد.
منم قرار بود خیلی کارا بکنماااا. ای بابا ای بابا

پاسخ :

باووو خخخخ انرژی منفی ندادم که!اینارو گفدم که تلنگری باشه واس سال بعدم:))
ali_ sh
۲۴ اسفند ۱۷:۱۴
ولی خب ماهی رو هروقت از اب بگیرید تازس ها

پاسخ :

آبی نمونده دیه=))
نگار :)
۲۴ اسفند ۱۷:۴۷
منم خیلی قول و قرار با خودم داشتم که به هیچکدوم عمل نکردم...

پاسخ :

خدایی حرص دربیاره نگار خخخخخ
ایشالا امسال همه به قول و قراراشون عمل میکنن:)
عباس زاده
۲۴ اسفند ۱۸:۱۴
سلام علیکم مومن
مراقب سال 95 باشید 94 که گذشت
عاقبتتون بخیربه حق حضرت ابوتراب

پاسخ :

سام علک حاج آقا تقبل الله:))
بعله!ممنون واس گوشزد:)
فائزه
۲۴ اسفند ۱۸:۲۰
سال جدید در پیشه:)
این سال و از دست نده :)
الکیم حسرت نخور:|

پاسخ :

چشم:|
:))
حسین مداحی
۲۴ اسفند ۲۰:۰۹
هی وای من! نهمی بود!
خیلی هم خوب. ایشالا یه کم بیشتر اگه زور بزنین شاید بتونین چند تا خواستگار رو جذب کنین!

پاسخ :

دور از جون:دی
الان چ ربطی ب خاستگار داش؟:|
Haze .W
۲۴ اسفند ۲۰:۱۲
خوشم میاد پیشفرضت اینه که دخترم :)))

آی ام پسر 😂😂😂

پاسخ :

دوروووووووووغ؟خخخخ
من هییییییییش وخخخخ نتونسدم درست تشخیص بدم!هیش وخخخخ:|
عای عم شرمنده:(
.
۲۴ اسفند ۲۰:۴۸
خب....ایمممم
تو این قرارا یکیشون که بد نبودههههه...عاشق شدین پسسس:))))))

پاسخ :

هاع؟:|
من ب این زودیا عاشق نمیشم=))
Haze .W
۲۴ اسفند ۲۰:۵۹
احساس کردم خیلی دخترونه عم -__-
😕😕😕

پاسخ :

خدایی دخدرونه عین خا:))
مثه من میحرفین قشنگ=))
حسین مداحی
۲۴ اسفند ۲۱:۲۲
نظر من دو بخش بود! یک بخش در مورد حدسم در مورد اینکه نظرم چندمین نظره و یک بخش هم در مورد اخلاق خیلی خیلی خوبتون(!) بود.
بخش خاستگار مال اخلاق خیلی خیلی خوبتون(!) بود.

پاسخ :

هاع!خخخخ فک کردم میگین نفهمی بود:| :))
بعله الان کاملن ملتفت شدم:|
Haze .W
۲۴ اسفند ۲۲:۵۳
فوش نده :/ خودت دختری :/
😂😂😂

باید روی ادبیات خویش کار بنومایم -__-

پاسخ :

بی ادبوک:|

ولی من شک دارم پسر باشی!!@@
ام اسی خوشبخت
۲۴ اسفند ۲۲:۵۶
سلام
با کمی تخفیف میشه همیشه از نو شروع کرد، بقول دوستی هر روزی نسبت به 365 روز قبل، تحویل ساله :)

پاسخ :

قطعن همین طوره!:)
شِمِلـ ــیا
۲۵ اسفند ۰۱:۲۸
قراری نداشتم برا سالی که گذشت :/
اما برا سال اینده کلی قرار مرار گذاشتم :)

سال خوبی داشته باشی :*)

پاسخ :

ایشالا ک ب قرار هات برسی در سال جدید:))))

و نیز=))
ریحانه. الف
۲۵ اسفند ۱۵:۴۶
کلا برنامه های ما تا رو کاغذه خیلی خوبه، ولی نمی دونم چرا عملی نمیشه!

پاسخ :

اهل عمل نیسدیم خاهر جان=))
Haze .W
۲۶ اسفند ۱۶:۲۹
بدجنس :/ 😂😂😂

پاسخ :

خوتی:|
سمیرا
۲۶ اسفند ۲۱:۰۶
منم پر این قرارا بودم ...

پاسخ :

ایشالا ک رسیده باشی ب همشون:))
سمیرام
۲۶ اسفند ۲۱:۰۷
رمزو بده اون پست رمزداره رو میخوام بخونم

پاسخ :

خخخخخ عاشختم ک انقد رک میگی میخای رمز رو=)))))
زهرا تبی
۲۰ خرداد ۱۸:۳۰
چرا همه پستات حرف دل منه ؟
دقیقا این مشکل من بود
البته لازم به ذکر است که بنده تغییر کردم :| همین دیروز
و تا امروز دووم اورده
ایشالا توهم بتونی زودتر اونجوری که میخوای بشه
به منم سر بزن

پاسخ :

خخخخ نکنه قل دیگمی؟؟=))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان