برهم و درهم!

+نفیسه تو سلف بهم گفت:«رفیعه!یه ذره بزرگ شو!»بهش گفتم از چه لحاظ بزرگ شم؟!گفت:«ژستِ تو عکسات،مثل بچه هاس!دستاتو روهم میذاری و سرتو کج میکنی!»من دیگه حرفی ندارم!اگر شما دارین،بگین=))

+باز دوباره ما داب اسمش ساختیم.خدایا!این شادیارو ازمون نگیر خوب؟:))

+باز عید،باز خونه تکونی،باز اعصاب خوردی!(حالا دست به سیاه و سفیدم نمیزنما!ولی خوب کلا از این کار متنفررررررم)

+انقدر این روزا خوابم زیاد شده،مامان نگرانه!فکر میکنه معتادی چیزی شدم!همش میگه رفیعه!خوبی؟!چرا انقدر میخوابی؟=))

+یه پسره دیروز اومد بهم گفت من هم ترم شمام!منتهی کلاسام یه طوریه که نمیتونم زیاد حضور داشته باشم!ممکنه شمارتونو داشته باشم هماهنگ کنم که کدوم استاد اومد یا چی گفت و اینا؟!منم تو رودربایستی بهش دادم!زشت نبود؟!Oـo

+مرسی از استادا که موجبات خنده رو واسه سایرین فراهم میکنن!عاخه کجای اسم من به "شریفه"میخوره؟!دو بینی ام داشته باشه،باس حداقل یه"رقیه"ای،یه "فهیمه"ای چیزی بخونه!"شریفه"عاخه؟! -___-

+این روزا ساعت جفت زیاد میبینم!"عزیزم!منو شرمنده میکنی انقدر به فکرمی!یه ذره به کارای دیگت برس،باشه؟"

+و چقدر خوبه ادم دوستایی داشته باشه که از خواهر بهت نزدیک ترن!حتی شده از جنس مجازیش^__^

۳۲ نظر
یک دختر شیعه
۲۱ اسفند ۲۰:۱۵
آدم با پسر غریبه تو رو در بایستی گیر میکنه اخه؟
:/

پاسخ :

بگم نمیدم بهت شمارمو؟:| خیتهOـo
مترسک ‌‌
۲۱ اسفند ۲۰:۲۱
حالا چرا این قدر می‌خوابی؟ معتاد شدی؟ D:
نه زشت نبود؛ اگه اون هدف زشتی نداشته باشه، کار زشتی نکردی ;)
دیگه چه خبر؟ ;)

پاسخ :

ب قلیون=))
خوب خداروشکر:)
کم مونده بود دیه از راکتور سنگین آب اراک بگم!!واز میگی دیگ چ خبر؟:| :))
.
۲۱ اسفند ۲۰:۲۴
این خوابا ترس از کارکردنه ..خانوم روانشناس...

پاسخ :

خخخخخخ نه والا!من حتا اگ خابم نباشم،مامان اینا میدونن کار نمیکنم=))
Faber Castel
۲۱ اسفند ۲۰:۳۸
روزمرگی...
خدا روزمرگی رو از ما نگیره :)

پاسخ :

کل زندگی روزمرگی هس!اتفاقایی ک ما رقم میزنیم،روزمرگی رو تبدیل میکنه ب "خوشمزگی":))
toka. ta
۲۱ اسفند ۲۳:۲۵
چه خوب که خوبی رفیعه جان!!!
منو هم که خوب کردی


این مورد آخریه منو میگی نه؟؟؟! :))))

پاسخ :

سعی میکنم باهاش کنار بیام توکای من:)


تو+نگار+فائزه+فریده+وانیا+فاطیما و ....^__^
آقا حسین
۲۱ اسفند ۲۳:۳۶
ان شاءالله که همه ی مجرد ها سر و سامون بگیرن. شماهم به عنوان همساده ی گرامی برای ما دعا کنید.

پاسخ :

ی لحظه فک کردم مستر بهمن بهمنی هسدین!!=)))
نگار :)
۲۲ اسفند ۰۱:۲۴
وای خونه تکونی..وای خواب! :|

نمیدادی شماره ات رو بهتر بود...

واقعا چجوری شریفه خونده؟! :دی

پاسخ :

:((

واقن؟:| برم بش بگم پاک کنه پ =)) خخخ

همون طوری ک بقیه "فریده" و "رحیمه" و "رفعیه"و "رجعیه" و ... میخونن!!:))
بلاگر کبیر ^_^
۲۲ اسفند ۱۱:۰۸
معتاد... افیونی.. تزریقی :))
کجای خونه تکونی بده.. اونم وقتی آدم خودش دست به سیاه سفید نمیزنه ! عایا از کثیفی لذت میبری دخترم ؟؟

اسم نو مبارک رسول جان ^_^

پاسخ :

عاخ عاخ!گفدی الان اینارو بدن دردم بیشتر شد=))
نههه ولی خوب همین ک خونه نامرتب باشه انرژی منفی میده ب عادم:|

نوکر پوکرم:|  :))
آقا حسین
۲۲ اسفند ۱۳:۵۰
مستر بهمنی که نیستم ولی خب من هم برای اینجور امور خیر دعا میکنم!

پاسخ :

کوووووووووو تا نوبت ب ما برسه مستر؟:))
حنا :)
۲۲ اسفند ۱۶:۰۵
به به شریفه دخترم چطوری خبری ازت نبود :)))))
اومم نمیدونم کار خوبی بوده یا نه ولی شاید اگه بهش میگفتی از پسرای کلاستون بگیره بهتر بود ، در هرصورت بد نیست ان شاء الله کار خوبی کردی :دی
خواب زیاد خیلی ام خوبه منم زیاد میخوابم نگران نباش :دی
من که بهت فکر نمیکنم کیه که بهت فکر میکنه یعنی؟ :/ :|
منظورت منم از دوست مجازی؟ ای بابا شرمنده نکن :دی ^_^

پاسخ :

خوبم مامانی!ب مرحمت شوما:|
میخاسدم بگما ولی خوب ا چن نفر از پسرا شنیدم ک پش سرم گفدن این دخدره خعلی خودشو میگیره،ترسیدم اینم همینو بگه:|
عه؟پ مامانو دخدر مثه همن=))
مادری ک ب بچش فک نکنه ک مادر نی:(
اصن حرفو ک میزنم،بر میداریش سریع از رو زمین!ایبل=))
آقا حسین
۲۲ اسفند ۱۹:۵۱
کووو نداره دیگه!
مگه نمیگین این روزا ساعت حفت زیاد میبینین؟
همینه دیگه! ایشالا به زودی دو نفری میاین جیم و به ما شیرنی میدین.

پاسخ :

بینم آقامون چی میگه:|
حسین مداحی
۲۲ اسفند ۲۱:۵۰
من همسن شما بودم با اینکه پسرم حرف از ازدواج میشد آب میشدم.(نیشخند)
ان شاءالله که سلامت باشید

پاسخ :

خجالت چی هس اصن؟=))
همچنین:)
مجتبی آستانه
۲۲ اسفند ۲۳:۰۰
ماشالله پسرا تو شماره گرفتن خلاق تر شدن:| حالا شما پونزده تا جمله نوشتی و از هر دری گفتی؛ اد زوم می کنم روی این:|

پاسخ :

ینی دوروغ گفده؟:|
هم فقد چشتون ای جور مساعل رو میبینه:|
بهمن بهمنی
۲۲ اسفند ۲۳:۰۷
:) مبارکه من شیریتی لطیفه دوست دارم

پاسخ :

لطیفه و بهمنم ب هم میانا!!=))
ناشناس
۲۳ اسفند ۰۰:۲۰
سلام.
اتفاقا یه آبجی باید جلوی نامحرم خودشو بگیره.

بذار بگن خودشو میگیره. مگه اهمیت داره؟

اگر خودتو نگیری که اون وخت میگن:

(خودشو نمی گییییره، خودشو نمی گییییره: مث تبلیغ روغن!).

اگه اهمیت داره که یعنی یا از این بابا خوشتون اومده. یا به نگاه دیگران خیلی اهمیت میدی آره؟

پاسخ :

نه من اصن واسم مهم نی درموردم چی میگن!و حالا هم پشیمونم از دادن شماره...
فائزه
۲۳ اسفند ۱۴:۲۳
خیلی خوبه که این ژست :دی
بفرست برام داب اسمشو =))
نباید شماره میدادی ولی حالا که دادی دیگه بهش فکر نکن اگه دیدی قصد مزاحمت داره جوابشو نده شایدم راس گفته :))
این دوستای مجازی میدونم منو گفتی =)))
منم دوست دارم :دی

پاسخ :

منم خیلی دوث دارم!نمیدونم چرا نفیسه بدش میاد=))
تو عید میبینی دیه!قراره تو جیم بذاریم:دی
هووووم!تو تلگرام اومد چن تا سوال کرد راجب درسا و اینا!ولی خوب حرف متفرقه عم میزد:|
یسسسس!زدی ب هدف:))
آی لاو یو فورور حتا^___^
ناشناس
۲۳ اسفند ۱۵:۰۶
طوری نیست. هر وقت زنگ زد بگید اشتباه گرفته! اگرهم حضوری شما رو دید و گفت که شمارتون اشتباه بود یا منو با کس دیگه ای اشتباه گرفتید، بگید: نه! اصلن کسی بهم زنگ نزده! اگر هم شمارتونو خوند بگید درسته اما کسی بهم زنگ نزده!
کلا انکار کنید.از اون اصرار و از شما انکار
(یکم این پسرا رو بذار سر کار)

پاسخ :

دیگههههه دیرهههه!تو تلگرام پی ام داد ولی خوب اگ ببینم کلن مسیرش فرق میکنه جواب نمیدم دیه:)

(خودتون پسرین و اینو میگین؟!عجیبه...)
ریحانه. الف
۲۳ اسفند ۱۵:۵۹
زنگ زد بگو اشتباه گرفتی! خودش میره پی کارش:دی
+ راستی سلام همشهری :)

پاسخ :

مررررسی از ایده=)) منتهی دیر هس ی کم:)
+بحححح بحححح!سلام ب روی ماهت همشهری توووو!^__^خخ
حسین مداحی
۲۳ اسفند ۱۸:۰۱
خانم رفیعه! دروغ که چه عرض کنم من یه جایی خوندم: ««من دیگه نمیام نت میخوام برم دیگه نیام نت» چه جمله ایست؟ جمله ایست که پسران برای شماره دادن میگن»
خدایی شما خیلی ساده این! خخخ.
اگه پیامک داد اصلا به روی خودتون نیارید! طبیعی کنید قضیه رو.

پاسخ :

چه ربطی داره؟؟Oـo
پدرم هم همیشه همینو میگن=))
طبیعی:)))))))))))) دیر گفدین ی ذره!
حسین مداحی
۲۳ اسفند ۲۰:۱۶
شما دقت کنن!
اگر او بابا گفته نمتنم بیام کلاس یک جلسه غیبت داشت! هم یک جلسه! تا هم آخرش میه! یک بهانه آورده. معلومم نیست الان با خودش کجا دره سیر مکنه!
مو جنس خودمه مشنسم دیگه! پسر است دیگر.

پاسخ :

نه گف تغییر رشته ای بوده کلن!از بعد عید هم کلاسیمون میشه!
نمدونم ب خدا!شاعد حق با شما باشه:)
Haze .W
۲۴ اسفند ۰۰:۰۹
دختره خنده داری هسدی :))))

پاسخ :

نوکر پوکرم:))
سروش آسمانی
۲۴ اسفند ۰۲:۰۳
ناشناسم.
1.از کوجا فهمیدین من پسرم دقیقا؟ (شاید دختر باشم!)
2.اگر پسر باشم (اگر) کجاش عجیبه؟
3. پس همکلاس شدید؟
4.بسوزه پدر عاشقی! جوون مردمو مجبور کردید بخاطر شما رشتشو تغیییییر بده؟!!!!
5.پس بعد عید حسابی موی دماغتونه؟ چون تازه رشتشو عوض کرده.آره؟
6.دنیا، دنیای احتمال و شایده (5گزینه بالا رو میگم) شاید!

پاسخ :

مستر سروش هسدین که:|
1.دخدرا با هم جنسشون ک میحرفن،از افعال جمع استفاده نمیکنن:)
2.عاخه میگین هم جنستون رو سرکار بذارم!واسم جالب بود:)
3.بعله متاسفانه:| از بعد عید:|
4.وااااا!ب من چهههه؟:| میخاس عاشق نشه!والاع:|
5.امیدوارم بیخیال شه:|
6.پ به مبحث "شانس"هم اعتقاد پیدا کردین؟:))
ali_ sh
۲۴ اسفند ۰۹:۰۰
ترفند خوبی فک کنم ب جوانان مذکر دانشجو یاد دادید خخ
برم همین جمله اوشون رو ب همکلاسیام بگم ینی شماره هاشونو میدن؟

پاسخ :

:| همه دخدرا مثه من دلرحم و ساده نیسدن:|
ali_ sh
۲۴ اسفند ۱۱:۴۲
حالا چرا ما همه داریم جنبه منفی قضیه رو نگاه میکنیم؟
شاید واقعا قصد بدی نداشته خب

پاسخ :

چون همگی از نیات پسرا باخبریم:)
حسین مداحی
۲۴ اسفند ۱۲:۲۳
«چون همگی از نیات پسرا با خبریم؟»
احساس کردم به همه ی پسر ها توهین شد!؟

پاسخ :

کافر همه را...=))
فریده خانوم
۲۴ اسفند ۱۲:۳۵
موره مگههههههه...دوستان به خودتان نگیرن ! :دی

واقعا کسی اسمتو اشتباهی فریده هم گفته؟! خخ

اگه دیدی قصد مزاحمت داره به خود دانشگاه بگی پدرشو در میارن :) ولی ان شاا... که خیره !خخخ...لباس چی بپوشم ؟!
ولی جدا از شوخی میتونست از یه پسر هم ورودیتون بگیره ...

پاسخ :

اصنم!منظورم فائزه و وانیا بود:| خخخ

بذا فک کنمOـo
نه گمون نکنم!!

خعلی ازش خوشم میاد؟:| ما بش میگیم انیشتین:| موهاش وزههههه!عینک ته استکانی میزنه:| چشاشم کجه:(
ali_ sh
۲۴ اسفند ۱۳:۱۰
خو خبردارید از نیاتشون ک تو رو در بایسی گیر کردید؟ خخخ

پاسخ :

گی خوردوم=)))
مــــــــ. یــ.مــ
۲۴ اسفند ۱۳:۵۰
سلام شریفه جون
یه خواعشی داشتم لطفا تو عکسات لباتو غنچه کن و با انگشتات علامت ویکتوری نشون بده😁

پاسخ :

:|
امر دیه؟:|
حسین مداحی
۲۴ اسفند ۱۴:۱۱
از ویژگی های بارز شما سرریز کردن «رو» هست.

پاسخ :

=))
بهـــآره22
۲۴ اسفند ۱۷:۲۹
اهم اهم
با نام و یاد ایزد منان اولین کامنتمو تو طاقچه میذارم تا مشتی باشد بر دهان استکبار جهانی ! =))
داب اسمش عالییییییی! :))))))) اصن من کف زمینم هااااا!
به واقع خر تر از خونه تکونی ندیدم تو عمرم ! :| شت حتی ! :|||

+ راجع به خط آخر :دوستان منو نیگا کنین! منو میگه ها! :**
=))))))))))

پاسخ :

بسم الله الرحمن الرحیم حتا=))
خجالتمون ندهههههه:))))))))))))) خدایی آبروم رفده به نظرم!!:|
مهمونم بیاد واست همین حکمو داره:| ورررررررری شت:|  (روها باز شده!خخخ)

+تو ک عسلمی:*
:)))))
فائزه
۲۴ اسفند ۱۸:۱۸
وااای خدااا چنجا اون بالا اسم خودمو میبینم ♥♥♥ =))
اگه سوال بی ربطی کرد بلاکش کن نظرم اینه که همین الانم دیگه جوابشو نده :)

پاسخ :

من نگرانم سکته نکنی=))
هاع دیشب بش رک گفدم اگ راجب درس سوال داری بپرس وگرنه شرمندتم!اونم گف اوکی:دی

ی سوال همیشه ذهنمو به خودش مغشول کرده بود!و اونم این که:قلب رو چوجور باس گذاش؟@@
فائزه
۲۴ اسفند ۲۱:۰۰
خخخخ نه نگران نباش :)
آفرین خوب کاری کردی:)
آلت و عدد 3 ♥

پاسخ :

فداتتتتتمم:))♥♥
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان