ترم اول تموووم شد!

دو هفته طاقت فرسا تموم شد.این دو هفته چیزای زیادی به من یاد داد!از جمله اینکه:

+بیدار موندن با بچه ها و تا پاسی از شب درس خوندن خیلی کیف میده!اینکه از اون طرف، ساعت شیش صبح بیدار شی و به چهره ژولیده پولیده دوستات نگاه کنی چقدر شیرینه!

+بری حمام.دوستت بیاد بهت بگه:"چیزی لازم نداری؟"

+دعواها و فحش ها و ناسزاها سر اینکه نوبت کیه ظرف بشوره،غذا درست کنه،اتاق رو مرتب کنه!(که خوب این آخری رو من همیشه بدون نوبت انجام میدادم!!)

+هیچ وقت،هیچ وقت،هیچ وقت،دلتون به حال پسرا نسوزه!من دلم سوخت،نزدیک بود صورت جلسه شم:| (بیچاره پسره برگش سفییییید بود!منم گفتم بهش برسونم در حدی که نیوفته!بعد یوهو مسئول آموزش منو دید!برگه جفتمون رو گرفت و دااااد زد:0.25می شدین!بییییییییرووووووون)

+ظاهر آدم ها صرفا نمیتونه معرف باطنشون باشه!"بعضیا"ظاهرشون به قدری مثبته که فکر میکنی پیغمبر زاده هستن!ولی امان از باطنشون!!

+وقتی استرس دارین نخندین!توروخدا نخندین!چون ممکنه مراقب فکر کنه شما از چنگش گریختین و به خاطر تقلبی که کردین و اون ندیده خورسندین!بعد میاد با کاغذ میزنه تو سرتون و یا با پا(و یه سری اعمال شاقه)به صندلیتون میکوبه و میگه:«خیلی خوش خنده ای ها!!»

+همیشه اَخ و اوخ میکردم واسه غذا!خیلی بهونه گیر بودم!ولی خوب در خوابگاه،نون خشک هم نعمتی است:|

+نمره هام تا الان:



++روز خووووووبی بووووود امرووووووز!زیر بارووووون،پیاده روی،دور دور^__^

۱۸ نظر
عرفـــــ ـــان
۰۷ بهمن ۱۸:۰۵
چه نمره هایی :)
تموم شدنِ ترم اول مبارک باشه :)
منم یه بار تو دبیرستان یکی دیگه از روم فیزیک نوشت اون دبیرِ مسخره ام دید بعد برا من زد صفر ...
به جایِ این که برایِ اونی که از رو من نوشته :|
اه اه از اون دبیرِ متنفر بودم :|

پاسخ :

بگو ماشالا:))
ممنونم!
اوووو!ازین اتفاقا ک واس منم زیاااااد افداده :دی ی بار یادمه برگمو جا ب جا کردم با دوستم،معلمه ا دس خطمون فمید:| راهنمایی بودم!گف برید دفدر!تعهد دادم:|
خخخخ بندهههه خداااااا:))
مترسک ‌‌
۰۷ بهمن ۱۸:۲۱
نوچ نوچ نوچ! آخه تو دانشجویی؟ آیا این صحیح است؟ :|
آخه 19.5 و 19 و 18.25 و 18 و 17 هم شدن نمره؟ :|
اونی دانشجوئه که شب امتحانی و خیلی سرسری بخونه و آخرش با نمره 10 قبول بشه :D
حالا خدا داند سر معدلت چه دسته‌گلی آب میدی :|
نگووو که معدل الف میشی :| :))

پاسخ :

عاقا خوووووب!:(
تازهههه میخام واس فزیو و جامعه و انسان اعتراض بنویسم!خخخخ
معدل الف چیه؟:| من دارم تلاش میکنم بالای 18 شم:))))))
حنا :)
۰۷ بهمن ۱۸:۵۴
تبریک تبریییییییک دخترم :)))))
حتما باید مراقب بگیردت تا بگم دلت واسه پسرا نسوزه ؟ :|
خوبه خداروشکر از گشنگی نمردی :دی درست حسابی آشپزی یادبگیر تا شوهرت بدم از دستت خلاص بشم :دی =))))
نمره هاشووووووو :| خجالت بکش :| همه بالا 17، تو دانشجویی؟ :| وای به حالت اگه بقیه رو زیر15 نشی =)))))

پاسخ :

میسییییی مامانی=)
تو ک اصن این چیزارو نمیگی ب من خوب:(( مگ با همین چیزا بفمم:(
نمردم ولی لاغر شدم:|
شوووووووووووهررررررررررررررررررر^______________^خخخخخخخخ
سیخم میزنی؟=))))))))
آلبرت کبیر
۰۷ بهمن ۱۹:۲۴
آخه اینم نمرس که گرفتی ؟؟؟ خجالت نمیکشی :))))

پاسخ :

من شرمندم بوخودا!باس همرو 20 میشدم اصن آلبرت:|
toka. ta
۰۷ بهمن ۱۹:۳۶
خوشحالم شادیت رو میبینم!

به به چه نمره هایی! :)

موفق باشی عزیزم!

پاسخ :

عزیزی:)

نووووکرم:*

ممنون و تو هم توکاجان^__^
فائزه
۰۷ بهمن ۲۲:۲۹
نمرهه هاشووو :| :دی
من دیه صوبتی ندارم :|

پاسخ :

کمه؟:(
منم:|
:))
مترسک ‌‌
۰۸ بهمن ۰۹:۱۵
اعتراض؟ برای 19 ؟؟ :|
همون بالای 18 اسم رسمیش الفه :|
نوچ نوچ نوچ :|

پاسخ :

برای 19 و 18.25:(((
بالای 17 الفه!!
حرصت درومده!قشششنگ ملووومه=))
نگار :)
۰۸ بهمن ۰۹:۲۴
به به نمره هاشو :))

ایام امتحانات هم عالمی داره واسه خودش :))
ایشالا تموم شدن ترم آخر و گرفتن مدرکت ؛ )

پاسخ :

فداتم ^__^

اونم عجب عالمی!!
نهههه تمووووم نشهههه:((
نرگس جوان
۰۸ بهمن ۱۰:۰۷
من ب تو افتخار میکنم:)))
شاد باشی

پاسخ :

مامانم انقد بم افتخار نکرد ک شماها میکنین:دی
همین طوووور نرگس جان:)
یک دختر شیعه
۰۸ بهمن ۱۳:۳۱
رفیعه من امارمو گند زدم:|||||

پاسخ :

منم:|
پایین ترین نمرم همینه:| تاالان:|
مترسک ‌‌
۰۸ بهمن ۱۶:۵۲
برای رشته ما بالای 18 الف بود :|
مرفهین بی‌درد :|
دانشجو نما :|
نوچ نوچ نوچ :|
حسود هم همسایه‌تونه :|

پاسخ :

خوب ا شما سن و سالی گذشده:))
ب نروت مسلسل باش مترررسک!!!!
همسایمون شمایی=))
فائزه
۰۹ بهمن ۱۶:۵۲
خیلی خوبههه :|

پاسخ :

نوکرم:|
سمیرا
۰۹ بهمن ۱۷:۰۱
این نمره ها چیه دیگه :|

پاسخ :

نمرس دیه:|

+شمال خوچ گذش؟چرا وبتو پوکوندی واز دخمل؟:|
parisa .A
۰۹ بهمن ۲۱:۱۸
من به تو و نمره هات و انرژیت افتخار میکنم شدیدا
برعکس همه
به این میگن دانشجوی ِ واقعی (:

پاسخ :

فدا مدا عسسلم:*
حسـ ـن
۱۰ بهمن ۱۹:۳۶
معلومه از این بچه های زیاد خون هستید ما شاءالله :)

پاسخ :

اهم اهم!(ایکن فخر!)
سروش آسمانی
۱۱ بهمن ۰۰:۵۸
موندم چرا این کامنت گذاران برای نمرات ترم اول! که بیشتر یا عمومی اند یا اگر هم تخصصیی باشن، تخصصی ترم اولن که یعنی در حد مقدمات!
ترم های 5 به بعد مخصوصا ترم آخر هم نمراتتون را میذارید؟

پاسخ :

بعله!اصن هرکی نذاره:دی
بق بقو
۱۲ بهمن ۱۹:۱۷
سلام :)
احسنت :)
10 واحد ؟!!؟O_o

پاسخ :

سلام
مغسییی:))
نه تا اینجا عرض کردم:)
moones rohani
۱۴ بهمن ۱۸:۴۸
وااااااای رفی من الانش 14 دارم..بماند ک بیام دانشگاهو...اوه اوه!!اصن بیام....بقیش پیشکش!
خابگا دوس داری؟!خداییش حال میده با بروبچ!:)
منم دوس دارم!

پاسخ :

خوب همه افت دارن دوران تحصیل دانشگاشون!طبیعیه:))
اوهوم!خعععععلی!ولی همی ک غذا بخای درس کنی سخده:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان