زمستون،تن عریون،باغچه چون بیابون

پاییز هم تمام شد و زمستانی آمد که "تو"در آن متولد شده ای.بانوی من!برخلاف دیگران،"تو"به آینده نگاه کن.به همان نقطه یِ بی نهایتِ زندگی ات.به همان نوکِ هرمِ موفقیتت.زیبای من!میدانم رنج ها و سختی ها و مصیبت های بسیاری کشیده ای.اما باورکن همه این ها،روزی گورشان را گم میکنند و می روند و آن وقت،"تو"،ملکه سرزمینت خواهی شد.مهربانم!سعی کن تهمت ها و از پشت خنجر زدن های دوستان را،نادیده بگیری و با یک لبخندِ پهن،از کنارشان عبور کنی.میدانم عزیزکم!تا الان هم همین رویه را در پیش گرفتی ولی یک حسِ درونیِ زنانگی،به من میگوید دیگر بریده ای!تاب نداری.کاسه صبرت لبریز شده.
بانوی من!سه ماهِ طلایی در انتظار توست.ببینم چه میکنی...

+برسد به دستِ رفیعه

+شب یلدا،با بچه ها،تو خوابگاه...

+حافظ میگه:

بر سر دو راهی قرار گرفته ای. همه ی کارها را سخت می گیری و ناامیدی. فکر می کنی تا حالا زنده بودنت بیخود بوده و تلاش هایت هدر رفته و خود را گول زده ای ولی این را بدان که از هر جا شروع کنی با منفعت است. با تجربه ای که به دست آورده ای بهتر تصمیم می گیری و راهت را انتخاب می کنی.

۱۰ نظر
حنا :)
۳۰ آذر ۱۳:۰۴
زمستون قشنگی داشته باشی هم ماهی :)

پاسخ :

همچونین مامان جوووون:))
مترسک ‌‌
۳۰ آذر ۱۳:۲۵
پاییز عجیبی بود، هر چی که بود دیگه «بود»، تموم شد، دیگه نیست...

پاسخ :

خاطره هاش "هس":)
نگار :)
۳۰ آذر ۱۷:۴۲
چقد متن قشنگی :))

یلدات مبارک عزیزم ؛ )

پاسخ :

لدف داری عزیزم^__^

میییییییسی=)
نرگس جوان
۰۱ دی ۱۳:۵۰
مبارک
عاره کادو؟ هدیه؟ چی ؟

پاسخ :

همچنین:)
اوووووم!ی کادویی ک من خوشم بیاد!ولی نمیدونم دقیقن از چی خوشم میاد!!خخخ
آقای سر به هوا ...
۰۱ دی ۱۴:۴۹
فکر کنم زندگی تو خوابگاه خیلی جالب باشه .
چیزیکه دوست داشتم امتحان کنم ولی نشد ...

پاسخ :

خعععععععععععلی جالبهههههه^__^
واقن کنار دوستات بودن ی انرژی مضاعف بت میده هرچند سختی های خودشو داره ولی فوق العادس:))
عرفـــــ ـــان
۰۲ دی ۰۰:۰۲
من که تا حالا ندیدم این فال ها امید به آینده ندن :))
کلا همشون میگن تا الان بد بخت بودی خوشبختی در راهِ :دی

پاسخ :

واااااای!ی لحظه فک کردم ازون فال ها مد نظرت هس!!خخخ
و میگن توکل کن ب خدا:|
حسـ ـن
۰۲ دی ۰۲:۵۲
بله دی ماه اومد و کادوها رو اماده کنید دیگه
:))

پاسخ :

کادوی چی؟کشک چی؟:((
حسـ ـن
۰۳ دی ۲۱:۲۲
کادو تولدم دیگه!!!

پاسخ :

عههه شومام دی ای هسدین؟^__^
پیش پیش موبارکا باشهههه:)
فائزه
۰۳ دی ۲۳:۳۳
آمده دختر دی با سبدی برف به دست ...تا به یمن قدمش زیره به کرمان برسد!:))))))))))))))

پاسخ :

وایییییییییییییییییییی چقدررررررررر پررررررررررفکت بوووووووووود^____^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان