باید باشی!

باید یکی باشد تا برایت از مشغله هایش بگوید.از اینکه چقدر تنهاست و چقدر تر دوست دارد با دیگران بودن را!باید باشد تا برایت از "بدیع ها" و "نظری ها"بخواند و تو هی گوش کنی و قربان صدقه اش بروی!اصلا باید یکی باشد تا برایش از باختن ها در بازی بگویی و هی کل کل کنی تا سرانجام تورا "زبون دراز"خطاب کند!باید باشد تا بتوانی در کنارش ساعت ها بنویسی و بخوانی و بخندی و خسته نشوی!باید باشد یکی که در لفافه حرف بزند.که بروی رخنه کنی در اعماق فکرش.که چندین و چند برداشت کنی از حرفش،رفتارش.یکی که زرنگ باشد.بفهمد.زود بگیرد.ولی هیچ وقت نفهمد تو دوستش داری...



۱۷ نظر
مترسک ‌‌
۱۳ آذر ۱۵:۲۶
عاشق شدی آیا؟

پاسخ :

من الان سرخ شدم=))
زهرا :)
۱۳ آذر ۱۶:۱۴
پ چرا خاطرات دانشگاه ننوشتی این هفته ؟! :|

پاسخ :

اتفاق شاخی نیوفداد چون!چارشمبشم تعطیل بود دیه:))
نگار :)
۱۳ آذر ۱۸:۱۷
چقدر خوبه اگر همچین کسی باشد...

پاسخ :

اگر بماند...
یک دختر شیعه
۱۳ آذر ۱۸:۲۱
خیلی عالی بود رفیعه خیلی:)))

پاسخ :

خودمم خعلی دوسچ دارم^__^
من (^_^)
۱۳ آذر ۱۹:۳۴
چرا نفهمد...شاید ماندگار نشود؟

پاسخ :

خوب اون باس اول بگ بعد من اعتراف کنم=))
Anis
۱۳ آذر ۲۰:۰۳
اتفاقن منو یاد دو تا آدم انداختی بدبختا یکی تز یکی بدتر فال هم دیگه ن منها خاااک بر سر جفتشون ک به هم نمیگن همو دوس دارن!!!
میدونی کیو میگم دیه!

پاسخ :

اولن اون دو تا ادم نیسدن،فرشتن!!:)
دومن بدبخ هم نیسدن!:))
سومن خاک بر سر ... لا اله الی الله!!
چارمن کیفش ب همینه ک هیش کودوممون نگه ب اون یکی=))))
پنجمن نههههههه کیههههه ینی؟؟؟؟:)))
Mr. Moradi
۱۳ آذر ۲۱:۲۳
باید باشد ؛ ولی نیست :(

پاسخ :

عخیییی:((
پیدا میشه ایشالا:)
سمیرا
۱۳ آذر ۲۳:۰۷
با این پست شکل وبلاگ هاجر شدی :)

پاسخ :

عکسای هاچ رو کش رفدم:))
کلنگ همساده پسر
۱۳ آذر ۲۳:۴۴
برای من که فعلا نیست! اما خودم را گول میزنم که لابد باید باشد!

پاسخ :

منم تق و لقم:))
بوتیمار ...
۱۴ آذر ۰۱:۲۲
Henry!?

پاسخ :

Judith Clay:)
لی لی (لیلی نامه)
۱۴ آذر ۱۰:۰۱
انقدر زرنگ و باهوش باشه خوب نیست
باور کن......

پاسخ :

خعلی خوبه اتفاقن!شما از چ نظر میگی؟!
✿شمیم زندگی✿
۱۴ آذر ۱۰:۳۱
حرفاتون عالی بود.فرصت شدبه بنده هم سربزنید

پاسخ :

لدف داری شما:)
مـــیـــمـــ ☺☺
۱۴ آذر ۱۶:۳۳
اوف اوف میکادو هارو اماده کن که دارم میام پیشت جاده چه همواره:))

پاسخ :

شما ب دایی سلام برسون تا ببینم چی میشه بعدن:|
من (^_^)
۱۴ آذر ۲۳:۳۵
آهان فهمیدم خخخخخ :))

پاسخ :

^___^
ثمین سعیدی نیا
۱۶ آذر ۱۵:۵۳
هست؟
میاد؟
میمونه؟

+نه :)

پاسخ :

:((
toka. ta
۲۴ آذر ۰۰:۲۸
باید یکی باشد پشت خط برایت پیانو بنوازد
و نامت را پسوند عزیز بدهد....

پاسخ :

چرا پشت خط؟!جلوی رویت^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان