درهم برهم!

1.دوس دارم اینایی ک فقد واس شله میان مجلس آقا اباعبدلله رو با دستام خفشون کنم!دِ لامذهب!تو اصن میدونی چیه عاشورا؟!میدونی چ مصیبتیه؟!اصن ندون!تو واس ندونسدن ب دنیا اومدی.حداقل حرمتشو نگه دار و نخند!تو صف هُل نده.ب خاطر ی ظرفِ شلهِ بیشتر،دوروغ نگو بی فرهنگ:|
2.از دوستم بدم اومد.تو مجلس ک همه تو حال و هوای خودشونن و منم ی جا دیه ام کلن،از فلانی میحرفه ک ی ساله دوسش داره!ولی اون محل نمیده بهش!خب ب من چ؟من بیام بهش بگم آقا توروخدا ب این دوست ما توجه کن؟این ی ساله تورو میخادت؟نههه جان من چیکار کنم؟؟:|
3.طرف تو این دهه،ی روزم نرفته حسینیه ای،چیزی!امرو میگه پاشو بریم فلان جا شله میدن!فلان جا غذا میدن!عی کارد بخوره تو اون شیکمت:|
4.وختی یکی تهمت میزنه بت،شاید ی کم ناراحت شی!ی ذره بیشتر ک تهمت میزنه،شاید عصبانیتت بیشتر شه!ولی وختی همچنان مصره،تو میگی کاش حداقل اون کاررو میکردم،ک تهمت نشه دیه!خودمم راعت کنم:|
5.پسرا چی دارن مگ؟چرا بعضیا محتاج ی نیگاه پسران؟
میگم صندلیتو بذار اونجا!جا هس که!
میگه نههه!اونجا دید نداره!:|
خو من چی بگم ب تو؟ب تویی ک ادعات میشه عاشق رضاتی؟اونم میدونه تو ب یکی غیراز اون نیگا میکنی؟؟
6.شاد نباشین!حداقل همیشه شاد نباشین!چون وختی ناراحتین،قیافتون تابلو میشه و همه میفمن کشتیاتون غرق شده و همه جوووور نظریه پردازی میکنن...
7.چرا من انقد مهربونم؟؟؟:|
8.همیشه میرفدم بهش رضا،حالم خوب میشد.آرامش داش چون.اما این بار فک کنم من حال مرده هارو بدتر کردم...
9.من بمیرم،قول میدین فاتحه بخونین برام؟؟
10.بهتر ک رف!
۳۶ نظر
من غلام حسین به گفته ی مادرم ...
۰۲ آبان ۱۷:۲۹
ببین درکت میکنم!
منم دیشب تو حسینیه از دست بعضی از خانوما خیلی حرص خوردم تو جایی و مکانی که همه داشتن برای اقا گریه میکردن داشت درباره ی مریم خانوم سبزی فروش حرف میزد یا دخترای جوونی که وسط مداحی درباره ی دوست پسرهاشون حرف میزدن اما خب چه میشه کرد حق انتقاد داریم انتقاد میکنیم ازشون و اونا با چند کلمه حرمت بینمون رو میشکنن حرمت اقا رو حرمت گریه هایی که برای اقا میکنن ولی بازم میگم جه میشه کرد

پاسخ :

باس بهشون تذکر داد تا از خودشون بفمن:|
حداقلش اینه یا قبول میکنن و دیه چینگشون بسته میشه یام همچنان ب چرندیات گفدنشون ادامه میدن!غیر اینه؟
negar .s
۰۲ آبان ۱۷:۳۹
ای بابا بعضی مردم امام حسین رو با نذری میشناسن فقط..

بعضی پسرا هم محتاج نگاه دختران..بیخیال شون

ایشالا که 120 بشی..

پاسخ :

چقدر بد...

چون پسر نیسدم،این یک مورد رو درک نکردم!

اووووو!زیادهههه:))
بی نام بی نشون
۰۲ آبان ۱۸:۰۶
شاعر میفرماد تو هم درگیر تشویشی...
اول خواندم گفتم اینا چیه نوشته اند؟
بعد که تموم شد
رفتم تیتر رو دوباره بخونم
دیدم نوشته
درهم برهم!
:|
توی این شکلک یک بغضی پنهانی است

پاسخ :

:| هم عمق فاجعه رو میرسونه:|
آوو کادو
۰۲ آبان ۱۸:۲۹
هرکس به نوعی دلخوشه، بعضی ها با شُله دلخوشن! :-)

پاسخ :

فروختن امامشون ب شُله؟!...
مـــیـــمـــ ☺☺
۰۲ آبان ۱۸:۲۹
چرا اینقد مهربونی؟:))))

پاسخ :

چون اونقد مهربون نیسدم!:دی
بهمن بهمنی
۰۲ آبان ۱۸:۳۱
اگه خونواده شله بدن ، دور از جون و بعد 90 سال دیگه من قول می دم براتون فاتحه بخونم :| ! البته اگه شله رو طرف خوب در بیاره !

پاسخ :

میخاین اصن شوما اشپز مراسمم شین؟:|
فائزه
۰۲ آبان ۱۸:۴۷
به طرف می گن امشب میای بریم هیئت؟؟
میگه : نه امشب سیرم -__-

پاسخ :

-____________-
Death MJ
۰۲ آبان ۱۹:۱۹
به کسی ربط نداره که من برا شله خوردن رفتم :/
ولی حرمت نگه داشتم و دوروغم نگفتم... اما تا جلسه تموم شد شوخی و خنده رو شروع کردم چون موقع غذا باهاس شوخی کنی. همینه که هس :/
دستتم نمیرسه بهم!😂😂😂
عاره آبجی... ما بی فرهنگیم شما با فرهنگ :)

دختر جان چرا اینقدر خورده میگیری به مردم...
مگه نمیدونی....

شله چیزیه که
هرکسی رو
با هر اعتقاد و طرز فکری
میکشونه تو هیئات...
این شله چیست که عالم همه دیوانه اوست ... :)))
😂😂😂

پاسخ :

ب کسی ربطی نداره درست!اصن شله رو واس مردم درست کردن ک بیان میل کنن!اصن اقا خودش دعوتشون کرده!ولی عاخه ما اصل کاری رو ول کردیم چسبیدیم ب فرعی!من ی سوال دارم ازت:اگ اول مراسم،شله بت بدن و اصل مراسم(روضه خانی و زیارت خوندن و...)بعدش باشه،میمونی واقعن؟؟خداییش بوگو!(مراسمم مثلن دو سه ساعت طول میکشه)
حرف اخرتو میذارم ب حساب شوخی:)
فائزه
۰۲ آبان ۱۹:۲۵
خدا نکنه بمیری :((((((((((((((((((

پاسخ :

همه میمیریم دیه!یکی زودتر یکی دیرتر!!:)
toka. ta
۰۲ آبان ۱۹:۳۳
خدا نکنه اول زبونتو گاز بگیر
یاد اون جکی افتادم که واسه ما مشهدی های محترم ساختن! :|

پاسخ :

گاز گرفدم!
چی؟بیا در گوشم بوگو!:)
اعصاب من
۰۲ آبان ۲۱:۰۸
خدا صبرت بده با این دوستات

پاسخ :

همشون این مدلی نیسدن:)
آوو کادو
۰۲ آبان ۲۲:۲۳
این فروختن نیست
دلشون به شله ی امامشون خوشه
فقط همین
چیز دیگه ای هم نمیفهمن!

پاسخ :

شله ی امامشون چن بار؟؟ی بار؟دوبار؟سه بار؟
اونا اگ دلشون ب نذری امامشون خوش بود،ب ی خرمای نذری ام قانع بودن!اما...
انگار غنیمته ک هی باس برن این ور و اون ور چیز میز جمع کنن!!
Death MJ
۰۲ آبان ۲۲:۳۵
اولا با شکم پر هیشکی نمیتونه دووم بیاره بقیه مراسمو...😂😂😂 اونم شله! که باید اندازه یه هفته ات بخوری!😂😂😂
ثانیا
دور از شوخی
معلومه که میموندم... البته ازینکه موقع روضه نحوه کشته شدن آقا رو میگن خیلی بدم میاد... آقا آدم بزرگ و مقدسیه نباید اینجوری روضه بخونن... بذارن مردم خودشون برن مقاتل رو بخونن... اونیم که نمیخونه نخونه.

به نظرم خیلی تو این جلسات به ایشون بی احترامی میکنن...
هرچند ما هرچی هم بگیم آقایون شیوخ میان یک توضیح کاملا قانع کننده میدن که این کارا درسته!

البته این جواب یکی دوسال پیشم بود.

امسال نه واسه زیارت عاشورا رفتم نه واسه سخنرانی... برا روضه و سینه زنی میرفتم فقط. تازه تو روضه هم همش به این فکر میکردم که این سیصد و سیزده نفر چرا جور نمیشن وقتی اینهمه گریه کن و فلان و پشملان داریم... ای بابا بیخیال...

پاسخ :

اولن فقد ی لبخند!!

دومن ب هرحال عادم باس مطلع شه دیه ک چقدر فاجعه عظیمی بوده!

بی احترامی رو موافقم!البته ب ی نحو دیه!!

چرا واس زیارت عاشورا نرفدی؟؟؟؟
دقیقن سوال منم هس!!!
انیس
۰۲ آبان ۲۳:۰۲
اونا رو ک کلا بیخی! آدم نیستن ک! مرده خورن فقد!:\\\
+ دوستت عاشقهههه! می فهمیییی؟! بات درد و دل کرده الان!
+ هرچی میگی نکردم باور نمیکنن! می فهممت بدجوور! نهایتن تصمیم گرفتم ک اهمیتی ندم بهش! تیک ایت ایزی!
+ خخخ عاشق این دید زنه شدم! رفیعه عادم باس هر احتمالیو درنظر بگیره! می فهمی!؟
+ تو کجات مهربونه؟!:|
+ تو بمیر حالا! هر وخ مردی بعد فک میکنم روش!
+ اوووف رفیعه! مترو مشهد خععععلی خوبه اصن!

پاسخ :

بیخی هسدم!
الان؟انیس!الان؟؟نمیشد بذاره ی وخ دیه؟؟
تیک ایت ایزی!!براوو:)
خخخخ هر احتمالیو خوب اومدی=)))
نیسدم خدایی؟؟:|
انیس!بعدن ک مردم میگی چرا وختی زنده بود بش همچین حرفی زدم!از ما گفدن بود!!
چ ربدی داش؟:|
یک دختر شیعه
۰۲ آبان ۲۳:۴۰
چرا من این قد مهربونم؟O_O
اعتماد به سقفت تو حلق دشمنای اسلام:دی

پاسخ :

حالا نگا همه ب او گیر دادن:|
سقف نی ک!سوله است اصن:دی
آوو کادو
۰۳ آبان ۰۰:۱۹
عجبا!
ریشه در خیلی مشکلات داره (روانی و اقتصادی)...

پاسخ :

شایدم حریص بودن...
عرفـــــ ـــان
۰۳ آبان ۰۱:۲۴
منم خیلی سنگین به بعضی موضوعا نگاه میکنم در حالی که اون موضوع سنگین نیس بلکه نگاهه من سنگینش میکنه ...
مثلا اگه دوسته منم همچین حرفایی میزد حالم رو بد میکرد ...
در حالی که خیلی چیزای بیشتر از این برای خیلیا عادیه ...

پاسخ :

شوما ک نگاهات ویران کنندس اصن!خخخ
واقعن عادیه؟چمدونم والا!
Ghazal Azadi
۰۳ آبان ۰۶:۰۶
صد سال عمر با عزت و سالم داشته باشی :)

پاسخ :

در کنار همسرم!:D
Death MJ
۰۳ آبان ۱۱:۵۰
چون پای نت بودم. حوصله اشم دیگه نمونده...


جواب قانع کننده ای دریافت ننمودم تا به حال.
تازه اگر فرض کنیم جمعیت طلاب کشور ما صد هزار نفر باشن این فاجعه عمیق تر هم خواهد نمود! صدهزار نفر دین شناس که یک چیزایی بارشونه، سیصد و سیزده نفر ازشون درنمیاد ! تازه من فقط همین برهه ی زمانی حاضر و کشور خودمونو گفتم :/

پاسخ :

توجیه خوبی نی!!


و تازه تر اگر این رو اون وریایی ک تنشون میخاره واس این بحثا،بفمن،دیه ولمون نمیکنن:|
Anis
۰۳ آبان ۱۲:۵۱
من خودم زودتر از تو می میرم! حالا ببین!

پاسخ :

شرط تو گوشی زدن ب ع.ر هرکی دیرتر مرد!خخخ
مـــهر بــــــآنو
۰۳ آبان ۱۲:۵۹
رفیعه شونه های خودتو ماساژ بده و به اصابت مسلسل باش دوسدم :/

پاسخ :

پ تو اینجا چیکاره ای؟خخخ
نآرینـ ...
۰۳ آبان ۱۶:۱۵
نه والا تو حرص نخور سکته میکنی خخخ

پاسخ :

میبینم ک جیمی شدی=))
عاشق بارون...
۰۳ آبان ۱۶:۲۰
چقدر خوندن پست هات مثل خوندن اس ام اس های خواهریِ من سخته! :)

پاسخ :

نکنه من خاهریتم؟؟:))
صخره
۰۳ آبان ۲۰:۲۵
قبلا خوندم این پستو ترجیه دادم سکوت کنم بهترید انشالله؟

خوشبحالتون ... سخته بگی بدتر که رفت...

پاسخ :

ترجیح البته!!

راحته بگی بهتر ک رف:)
صخره
۰۳ آبان ۲۰:۳۳
اها اها کامنتارو خوندم حرفم اومد:-D

تفاوت بینش و نظر افراد رو بپذیر و ازش لذت ببر، جهالت ها گاهی عامل پیدایش زیبایی معرفت ها میشن طرز فکر همه محترمه همه حتی اونی که به صخره فحش میده


عوووووووووح من باز رفتم بالا منبر:-D بیارینم پایین امشب خعلی تو حس تشریف دارم یه پست گذاشتم در حد سخنرانی:-D

پاسخ :

منم ب نظر همه احترام گذاشدم تا الان و کمترین بی احترامی ای نکردم:)
پست گذاشدی؟منظورت کامنته؟؟
Death MJ
۰۳ آبان ۲۱:۰۰
اون وریا به درک... خودمون سوالامون بی جواب میمونه :/
یک سوال دیگه هم دارم که پست ثابتمه. اونو که احدی نمیتونه توجیه کنه...
بازم بیخی. این حرفا فایده نداره.
زندگی کن بره... :)))

پاسخ :

ببین من پرسیدم!گفدن اون 313 نفر فرمانده های امامن!ینی دیه باس از همههههه لحاظ پرررررفکت باشن!و طبیعیه ک دیر ی همچین کسایی پیدا شن!
زندگی کن بره^__^
آقای سر به هوا ...
۰۳ آبان ۲۲:۲۱
ما یه همسایه داریم ماشالله اهل همه جور داستانی هستن ولی محرم بیست و چهار ساعت دنبال نذری ان :|
خیلی خوبن !

پاسخ :

شاید همون نذری باعث شه ب راه بیان!نمیدونم...
صخره
۰۴ آبان ۲۰:۳۲
۱_ فرق پست و کامنت رو میدونم:-D پست گذاشتم دخترم، پست!
۲_مرسی از اصلاح غلط املاییم:-D
۳_فرمایش شوما متین است برخورد کاملا خوشگلی با طرز فکرهای متفاوت داشتید ما نیز چیزی جز این نگفتیم
۴_شاد باشید:-)

پاسخ :

نگووووو ک شومام مذکری!!من چرا تشخیص نمیدم این چیزارو؟:|
تکرار نشه!:دی
برخورد خوشگل!جالبه:)
هسدیم:))
نبات ...
۰۴ آبان ۲۲:۳۴
پسرا چیزی ندارن اما دختر بودن به مهربونی که تو داری
قید اینجور دوستارو بزن ....
اونا از حسین همینو میدونن بی خیال حسین اونقد مهربونه که به هر کس یه جوری مهرشو میده
تو بمیری من از کجا بفهمم؟قول میدم برات یس بخونم

پاسخ :

شاید...
وختی چن وخ پست نذارم ینی مردم دیه!خخخ لدف میکنی:)
سبحان جوی
۰۵ آبان ۱۵:۴۹
از کمپین حمایتی ما بازدید کنید:
http://icsgo.blog.ir/page/delextramemory
عاشق بارون...
۰۶ آبان ۰۰:۰۶
نه ولی احتمالاً هم سنش باشی! :)
بابا ادبیات رو نابود کردید شما! :)))

پاسخ :

اوهوم!
همیه ک هس:)))
میرزا قلمدون
۰۶ آبان ۱۲:۱۵
خوندم
فقط می گم « ایاک و القضاوه»

پاسخ :

منم همینو میگم:)
مـــیـــمـــ ☺☺
۰۶ آبان ۱۲:۵۴
رفیعه بدی خوبی دیدی حلال کن؛)))

پاسخ :

ایشالا موفق میشی میم جان:)
ali_ sh
۰۶ آبان ۲۱:۰۳
من ازتون میترسم جدیدا خیلی عصبانی شدین

پاسخ :

درستشم همینه:)))
هامون هامون
۰۷ آبان ۱۱:۳۳
به چشم دیدم آقایی از همسایه ما 57 عدد کاسه شله زرد گرفت و در ماشینش گذاشت.. صندوق عقب پر قابلمه های نذری بود رو صندلی گذاشت.
مساله شکم نیست .. چشم که گرسنه باشد... دنیا را هم که بگیری و بخوری .. باز گرسنه ای ...
مشکل ما گرسنگی چشم است ..
قربان امام حسینم بروم .. که تازگی ها بین شیعه هایش هم غریب شده ..
پست عالی بود ..

پاسخ :

البته شاید اوشون هم میخاسدن ببرن واس ی سریای دیه!کی چی میدونه؟؟
لدف دارین جناب:)
صخره
۰۸ آبان ۲۱:۵۱
من مجهولم فهمیدی دخترم یا پسر بیا به بقیه هم بگو ملت سه ساله علافن:-D

پاسخ :

پسر هسدی!ا ده فرسخی داد میزنه!خخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان