حرم و دیگر هیچ!

جای همگی خالی امرو با دخدر داییم،زهرا،رفتیم پابوس آقا.اصن آرامشی که حرم امام رضا داره،هییییچ جای این شهر نداره!یه حس معنوی فوق العادهههه خوووووب!!

دور ضریح هم رفتم که داشتن گل دسته هارو عوض میکردن.تاحالا همچین صحنه ای رو ندیده بودم از نزدیک^__^

ی اتفاقی هم افتاد در این بین که در ادامه شرح میدم براتون:|

زهرا وضو نداش و مجبور شدیم بریم دسشویی که بیرون حرم بود!(حالا شامس ماره نیگا کنِن توروخدا!ینی هم جای بیتر نِبود؟!)وسایلاشو داد به من.منم در همون راهرو دسشویی،داشتم راه میرفتم و با گوشی ور میرفتم.یهو یه خانوم بهم گفت:«خانوم!میتونم یه سوال بپرسم ازتون؟؟»

(به جانِ همدیگر مو فک مِکردوم مخه آدرسی،چیزی بپرسه!وگرنه همو اول موگفتوم نِههههههه!!)

گفتم:«خاهش میکنم.بفرمایید.»

بعد با صراحت گفت:«عروس تبریزی ها میشی؟؟»

من:

شاید باورتون نشه ولی دقیقن همین شکلی بودم!دوزش بیشترم بود حتا:دی

بعد با همین لبخند،گفتم که نههههه بابا خانوم!زودههههه هنو خیییییییلی!

اون بنده خدام گفت:«عاخه خیلی خوشگل و با معرفتی!پسر خاهر شوهرم گفته یکیو براش در نظر بگیرم!»

(حالا مِگِم خوشگلیمانه دیده!ولی با معرفت بودنمانه از کوجه فمیده؟؟مو حدسوم اییه که دیده مو وسایلای زهراره گرفتوم،با خودش گفته ای زن زندگیه!!)


+واس همهههه دعا کردم:)

۲۶ نظر
دختر آریایی
۰۳ مهر ۱۰:۱۸
خییییییییییلی باحال بود:دی
"عروس تبریزیا میشی؟"
خب بشو دیگه!چه فرقی میکنه عروس کجا؛مهم کیسِ موردنظره :دی
خودت گفتی میخوام سنگین باشم ونخندم واینا بعد نیشتو تا بناگوشت واسه خواستگار باز میکنی؟؟!؟:| حیا کن دخترم:)))
راستی خوابگاه ودانشگاه وروانشناسی واز همه مهمتر"ترمــــــــکی" خوش بگذره رفیق:)

پاسخ :

نهههه!کیسش خوب نبود!کیس باس بمونه تا تهش!نه ک فقد بیاد خاستگاری کنه و بره ب سلامت:|خخخ
بابا!دیگ این بنده خدا خانوم بود!من جلو نامحرم نیشمو باز نکردم که!:|

لازمه بگم عاشختم یا خودت میدونی؟خخخ
عرفـــــ ـــان
۰۳ مهر ۱۰:۱۹
یعنی این من :
دیدم از خنده مردم :دی
داشته مختو میزده چقدم ناشی بوده :))

پاسخ :

خودمم داشدم مینوشدمش،از خنده ترکیده بودم:دی
نعخیرم:| من هم خوچملم،هم با معرفت!خخخ
خانم عکاس باشی ...
۰۳ مهر ۱۰:۲۲
به به دیدی گفتم باغچه خودتو بیل بزن این خانوم برات بیل زد :دی
مبارکه عروسی کن دلم لک زده برای عروسی :دی

پاسخ :

بیلش نصفه نیمه بود!فقد کلنگ اولشو زد نامرد!ادامه نداد:دی
حرف خودمو ب خودم میگی؟؟:|
مترسک ‌‌
۰۳ مهر ۱۰:۳۹
زیارت قبول البته :)) اون دوستمونم دمشون گرم :))
وایسا بینم! چرا :D شدی؟ :|

پاسخ :

ممنانیم!:)
پدر غیرتی میشود!:دی
toka. ta
۰۳ مهر ۱۰:۵۲
شامسِ ماره نگا! :))
از کوجه فهمید؟!
یعنی من عشقِ لهجه مشهدی ام!!

پاسخ :

پرچممون بالاس رفیق!:)))
خانم عکاس باشی ...
۰۳ مهر ۱۱:۳۵
اره دیگه به دیگه میگه ته دیگ
اصن چه ربطی داشت :دی

پاسخ :

حالت خوب نی!برو ازدباج کن دخملم:دی
الن 12
۰۳ مهر ۱۱:۳۹
چه جالب! :دی

پاسخ :

نخند!عبرت بگیر خخخخ
خانم عکاس باشی ...
۰۳ مهر ۱۲:۲۴
البته دیگ به دیگ خخخخ

پاسخ :

میگم حالت بده نگو نع:دی
فاطیما کیان
۰۳ مهر ۱۲:۲۸
مردم با چه روش هایی خواستگاری میکنن ! :))

پاسخ :

والا!اونم در چ مکان هایی!:P
negar .s
۰۳ مهر ۱۳:۵۸
وای خدا :))))
واقعا معرفتت رو چجوری فهمیده؟! :دی

+زیارت قبول :))

پاسخ :

یحتمل همونی ک حدس زدم بوده!خخخخ

+قبول حق:)
Anis
۰۳ مهر ۱۶:۲۴
عههههههه چییی مییییگیییی!
آغا شماره خانومه رو نداری؟! منم زیر نظر بگیره؟!!!
++ ینی مکان خواستگاری کشته منو!خخخخ

پاسخ :

همینی ک شنییدیییییییی!:))
خیانت ب ع.ر؟؟نوچ نوچ:دی
++مکان ب این خوبی!!عادم تخلیه جسمی و روحی میشه!خخخخ
راحنا ..
۰۳ مهر ۱۶:۳۴
مشهدی های نازنین چه لججه باحالی دارین شما :))

*ایولا خوبه تو D: بودی من اگه جای تو بودم کل زمینو از خنده شخم میزدم :| والا من بی جنبه ام خیلی به این جور مسائل خندم میگیره !!

پاسخ :

مو کرتوم رفیق:)

*نه دیگ!نمیشد شخم بزنی!زمینش نجس بود:دی
من ک واقعن میمیرم از خندهههههه!خانومه چهرشم بانمک بود عاخه:D
مستر طلبه
۰۳ مهر ۱۸:۵۰
:))))
و همچنان :))))))))))
::
::
::
حالا معرفتی رو از روی قیافه شناخته شاید :)
شما خودتون یه پا روانشناسید دگه:)
::
::
یه خواهش...التماس...درخواست...نمیدونم فقط قسم میدم میرید حرم امام رضا واسم دعا کنید...بگید امام رضا از خدا بخواد کمکم کنه...فراموشش نکنید...

پاسخ :

از رو قیافه ک مشخص نمیشه خو!ینی من ک نمیتونم تشخیص بدم،شاید بقیه بتونن:)


اتفاقن واس شوما مخصوص دعا کردم:) مخصوص ک میگم ینی اسم بردم:)
فائزه
۰۳ مهر ۲۰:۴۲
خوشگل و بامعرفت ندیده بوده طرف =)))

پاسخ :

من میگم دشمن زیاد دارم نگین نع!اینم نمونش:دی
آقای دارستانی
۰۳ مهر ۲۳:۱۳
بعله

پاسخ :

بعله رو هم گفدن ایشون:D
persianwikileaks
۰۴ مهر ۰۴:۳۲
سلام
به جمع ما بپیوندید

پاسخ :

سلام:|
persianwikileaks
۰۴ مهر ۰۴:۵۰
به جمع ما بپیوندید

پاسخ :

نمیشه ب منهای شما بپیوندیم؟؟:|
Anis
۰۴ مهر ۱۱:۵۴
خخخخ واقعا خدایی اصن تو دستشویی سعادتش بیشتره ها!خخخ
تبریزی خوب نی ولی دیه مجبووورییی! می فهمییی! همو سه تا شرطه ک بت گفتم!خخخ

پاسخ :

مگ از جونم سیر شدم عروس شم؟خخخخ
همی شهر شوما رو ترجیح میدم ب عروس شدن:||
الن 12
۰۴ مهر ۲۰:۱۲
چه چیزی رو بگیرم؛ اینکه توی دستشویی واسه پسرم خواستگاری کنم؟؟؟؟ :دی

پاسخ :

برو خاله جون ک سوتی دادی!برووووووو:دی
الن 12
۰۴ مهر ۲۰:۱۳
ای وای یه کلمه از کامنت قبل جا موند!! میخواستم بگم چه چیزی رو عبرت بگیرم که عبرت جا موند! شرم بر من باد! :دی

پاسخ :

ی ساعتهههه دارم ب کامنت قبلیت میختدمممممم!خدایا!خداوندگارا!ای شادیارو از ما نگیر:دی
علیرضا غفاری
۰۴ مهر ۲۲:۴۲
شوخی کرده بابا
تبریزی ها واسه اینه که رفاقت کنند معمولا این جور چیز ها میگن
مثلا مامان منم میگه عروس پسر من میشی
خدا بیامرز عزیز من هم می گفت عروس نوه م میشی
در حالیکه اون موقع دو سالم بود
حالا شمالی ها برعکسش رو میگن
میگن دوماددختر من میشی

پاسخ :

خو چرا با احساسات من بازی میکنین شوما؟؟خخخ
سهیلا (کاتارسیس)
۰۵ مهر ۰۷:۰۸
مردم با چه سرعتی آدمها رو میشناسن و تصمیم میگیرن! اونم برای ازدواج!! اونم در چه جاییییی!!!
رفیعه ی خوشگلِ بامعرفت، عروس کرجی ها میشی؟؟؟ :)

پاسخ :

دقیقن!
شی شدههههه؟؟من؟؟عروس؟؟کرج؟؟
من قصد ادامه تحصیل دارممممممممم!ولی بازم باس فک کنم:دی
اعصاب من
۰۵ مهر ۱۷:۳۲
مشهد!
حرم!
امام رضا علیه السلام
اخرین بار که اومدم زمستون بود
سرد
هوا بارونی
دو سه صبح بود رسیدیم راه اهن
اومدیم حرم
قبلش خیلی خواب الود بودیم
ولی با هوشیاری تمام از در سمت مسجد گوهرشاد رفتیم داخل حرم
علی اون بالا پله ها وایسیده بود
نیم ساعتی بود که خسکس زده بود
گریه به من امون نمب داد
آقا.......
دلم خیلی میخادت!

التماس دعا دارم
نمیتونم فعلا بازم بیام حرم

ولی......

دلم تنگش شده!

پاسخ :

ایشالا قسمت شه دوباره تشریف بیارین.ما مشهدیا مهمون نوازیم:)
صحبتِ جانانه
۰۵ مهر ۲۲:۰۹
خیلی بامزه بود:)))

ولی میخواسته مختو بزنه خواهر:)

خیلی پیش میاد از این الطاف ناشناس

پاسخ :

اوهوم!:)
Ali Salavati
۰۷ مهر ۰۹:۳۸
یه جمله‌ای رو من از خیلی‌ها شنیدم که بد نیست بهتون بگم...البته از من نشنیده بگیرید بهتره...میگن از ترک‌ها دختر بگیرید ولی بهشون دختر ندید!
برای اینکه دلیلش رو بفهمید از کسانی که چنین وصلت‌هایی داشتند تحقیق کنید تا متوجه بشید چرا این رو میگن!
راستی، هروقت زیارت رفتید ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید.

پاسخ :

عجــــب!!
ما ک خودمون محتاجیم:) چشم،حدمن:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان