عشقِ دانشجویی!

که کلاس هایمان روبروی هم باشد.تو بیایی سراغِ دوستت را از من بگیری و من سراغ دوستم را از تو.که بگویی دیری است ندیدی اش...

راهم را کج کنم.که بیشتر از این چشمان آبی ات،دلم را نلرزاند.

که تو از پشت به من نگاه کنی.صدایم بزنی:«خانوم رجعتی!خانوم رجعتی!»

من برگردم.تو بخندی.

یکهو کاظم بیاید و توی گوشَت بزند.که بگوید:«رفیعه مالِ من است!»

که لبخندت خشک شود.بعد کاظم بیاید و دست مرا با فشار بگیرد و ببرد به جایی که تعلق ندارم.و تو بروی به جایی که متعلق به آن نیستی...


+خعلی هندیه!میدونم:دی

۱۹ نظر
فاطیما کیان
۰۱ مهر ۱۵:۲۷
هندی فلفلی و باحال :)
پاییزت مبارک رفیعه جان :)

پاسخ :

بالیوودیه واس خودش اصن:دی
ممنون قشنگم^__^
از شوماهم موبارک باشه:)
محمد StigMatiZed
۰۱ مهر ۱۵:۴۴
اون "فروخورنده خشم" قیرتش از صفحه بیرون زده

پاسخ :

غیرت البته:دی
من ب ی سیلی ام راضی ام!خخخخ
آقای دارستانی
۰۱ مهر ۱۵:۴۶
الان چی شد؟! /:

پاسخ :

:)
negar .s
۰۱ مهر ۱۶:۲۰
ولی دانشگاه واسه ما که اینجوری هندی نبود! :دی

پاسخ :

واس مام نی مسلمن:دی صرفن تخیلات ذهن نویسنده بود!:))
یک دختر شیعه
۰۱ مهر ۱۶:۳۷
فرا هندی:D

پاسخ :

-___-
ॐ ☮ نارین ॐ ☮
۰۱ مهر ۱۶:۴۲
رفیعه فیلم زیاد میبینی عزیزکم؟؟
چه همه هم عاشق تو شدن یهوویییییی

پاسخ :

حالا وختی تو واقعیت همه عاشقم شدن،مفمی:دی
نرگس پ
۰۱ مهر ۱۷:۱۳
با حضور امیرخان، شاهرخ خان و آیشواریا رای :))))

پاسخ :

منم بیام وسط هندی برقصم خعلی توپ میشه دیه:دی
مترسک ‌‌
۰۱ مهر ۱۷:۳۸
حالا چرا «کاظم»؟ :| :))

پاسخ :

نمیدونم!حس میکنم "کاظم ها"همشون قلدرن و زورگو...
فو فا نو
۰۱ مهر ۱۸:۲۰
خخخخخخخخ تهشی ینیا

پاسخ :

ما کرتیم رفیق:دی
فو فا نو
۰۱ مهر ۱۸:۳۶
اونجا گفتم اینجا هم میگم، تاریخ رو مگه ندیدی؟ 1 مهره ینی همین امروز :| جو گیر خخخ

پاسخ :

اونجا گفدم،اینجا نمیگم دیگ!حالش نی:دی
سهیلا (کاتارسیس)
۰۲ مهر ۰۷:۰۶
واقعن هندی هاهی!! بوداهی! :)

پاسخ :

میداهه!میداهه!خخخ
فائزه
۰۲ مهر ۱۰:۱۹
خخخخخخخخخخخ خدایااااااااااااااااااا
خخخخخخخ از دست توووو :)))))))))))))))))))))))))))))))))

پاسخ :

حالا وختی ای طوری شد و آمدوم برات تریف کردوم،سلامت موکونوم:|
خخخخ
الن 12
۰۲ مهر ۱۱:۰۱
حالا چرا کاظم؟ o_O
احتمالا آمیتاب باچان هم نقش پدرشوهرتو داره :دی

پاسخ :

عاخه کاظما همیشه چهره منفوری دارن!و ب رفیعه ام نمیخوره اسمش:| ینی کاملن ملومه ک از روی اجبار زنش شدم:دی
اوه!پدر شوهر^__^
الن 12
۰۲ مهر ۱۴:۵۳
بیچاره کاظم! :)

پاسخ :

بیچاره اون جوونی ک دوسم داش و دوسش داشدم...
صحبتِ جانانه
۰۵ مهر ۲۲:۵۷
تورو خدا!
این خیالات رو نذارید پرورش پیدا کنه توی دل و ذهنتون
اگرچه کنترلشون سخته
ولی شیرینی زندگی رو در آینده میگیره
حتی اگر در حد فکر و خیال بمونه همیشه...

پاسخ :

میتونم بپرسم چرا؟؟اینا فقد ی مشت خیاله ک قطعن ب حقیقت نمیپیونده...
جای هییییییییچ نگرانی ام نی:)
صحبتِ جانانه
۰۵ مهر ۲۳:۰۲
مراقب افکارت باش که گفتارت میشوند
مراقب گفتارت باش که رفتارت می شوند
و رفتارت شخصیتت
و شخصیتت تقدیرت می شود

اصل حدیثش از امام علی(ع)هست حتما بخونش خواهر

به این دلیل:)

ضمن اینکه این تخیلات روابط و برخوردهای شما رو توی دانشگاه بدون شک تحت الشعاع قرار می ده و ممکنه دل به باد بدین این میان

پاسخ :

حق میدم بتون.ولی اینکه عادم اصن تخیل و خیال پردازی نکنه،ی کم بی انصافیه...
صحبتِ جانانه
۰۵ مهر ۲۳:۱۲
تخیل بکنه!
ولی تخیل های سازنده و مفید:)

پاسخ :

ولی اینم خوبه!(مرغ من ی پا داره عاقا!خخخ)
علی Ali
۰۹ مهر ۰۰:۲۶
روانی :)))))))))
خانم رجعتی خانم رجعتی :))))))))))))))))))

پاسخ :

هو یره فوش نِده!خخخ
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان