روزهایی که "تو" نیستی...

با ناخون هایش بازی میکرد.شب بود و سرد.به اطرافش نگاه می انداخت.دستانش را گرفتم و"ها"کردم تا گرم شوند.سرد بود.گرم شد.سرش را تکان میداد.نمیفهمیدم.گنگ بودم.خنگ حتا!

از آخرین باری که "خانومم"صدایم کرده بود،مدت زیادی میگذشت.گرم بود.به یک باره سرد شد...

به کافه چی اشاره کردم درب را ببندد.

نگاهش را گرفت.خودم را آماده کرده بودم برای هر حرفی.برگه را گذاشت جلویم.خواندم.رفت.درب را نبست.سرد بود.سررررررد!!


+شوما اگه کسی رو دوست داشته باشین(چه هم جنس و چه غیر هم جنس)و به هر دلیلی بذاره بره یا شوما برین،چه احساسی دارین؟!

واستون طبیعیه؟!یا داغونتون میکنه؟!

۲۷ نظر
عرفـــــ ـــان
۲۹ شهریور ۲۳:۱۹
من که داغون میشم ...

پاسخ :

داغونی شوما با ما فرق داره!از نظر شوما داغون ینی چی؟؟
میچکا بانو
۲۹ شهریور ۲۳:۲۰
معلومه که داغون می کنه. رفتن چه از قصد باشه چه از رو اتفاق داغون کننده ست:(

پاسخ :

بعضن دیده شده واسش طبیعی بوده!میخندیده حتا!!
ॐ ☮ ن ا ر ى ـــــــــــ ن ॐ ☮
۲۹ شهریور ۲۳:۲۴
وقتی رفت داغون شدم حس کردم یه جسم سنگینم تو یه خلا منم و من ...
منم و یه دنیایی که هیچ چیزیش برام جذاب نیست...
دنیایی که ازش خسته شده بودم ...
دنیایی که برام هیچ رنگی نداشت...
چقدر دلم براش تنگ شده...
چقدر دلم میخواد ببینمش...
دستاش و بگیرم و صداش بزنم و فقط بهش یه چیزی بگم ...
مامان چرا رفتی ؟!
همین . . . !

پاسخ :

خدایش بیامرزد!روحشون قرین رحمت
سمیرا
۲۹ شهریور ۲۳:۳۱
احساس دل پیچه دارم خخخ ...

پاسخ :

دقیقن منم اس اس میشم:دی
خخخخخخخخخ=))
یک دختر شیعه
۲۹ شهریور ۲۳:۵۰
واسم طبیعی نیسد...

پاسخ :

هوم!دخدرا عاره ولی پسرا...
toka. ta
۳۰ شهریور ۰۰:۱۱
طبیعتا طبیعی نیست....!

پاسخ :

واس ما ها شاید طبیعی نباشه ولی پسرا عین خیالشون نی!!
negar .s
۳۰ شهریور ۰۶:۴۶
من له میشم..خودم،احساسم،غرورم...

پاسخ :

دقیقن مثه من...
مترسک ‌‌
۳۰ شهریور ۱۲:۲۳
آخرین باری که یه نفر این جوری رفت، تا دو روز لال شده بودم، هیچ یک کلمه هم نمی‌تونستم حرف بزنم... :(

پاسخ :

و بعدهم کلن فراموشش کردی!چ فایده؟!
آلبرت کبیر
۳۰ شهریور ۱۲:۵۰
دنیا دار رفتن و اومدناس ... هر اومدنی یه رفتنی هم داره :)

پاسخ :

ولی چرا همیشه این "رفدن ها" باس واس من اتفاق بیوفده؟؟
گمنام
۳۰ شهریور ۱۴:۰۸
دنبال اشتباهی که خودم انجام دادم میگردم...

پاسخ :

پیداش کردی ب منم بوگو ک سخت درگیرشم!!
فاطیما کیان
۳۰ شهریور ۱۴:۲۵
نمیگم اذیت نمیشم ولی بعدش میشینم هرچی راه کار روانشناسی رو که خونده بودم رو روی خودم خالی میکنم که روحم کم نیاره ...

پاسخ :

پ بیا مطبم هروخ این طوری شدی:دی
هاجرک +
۳۰ شهریور ۲۰:۰۰
عادت می کنی

پاسخ :

عادت کردم...
نرگس پ
۳۰ شهریور ۲۳:۰۴
سخته، اما باید باهاش کنار اومد

پاسخ :

کنار اومد و رفت سراغ یکی دیگ؟!خیانته این...
نگین
۳۱ شهریور ۰۱:۴۳
خدا خیرت بده یه گزینه ی بازگشت به خانه م بزا اون بالا ؟)))))))

پاسخ :

اگ رو طاقچه کیلیک کنی،بازگشت میکنه ب خونه!خخخ
عرفـــــ ـــان
۳۱ شهریور ۱۰:۳۵
داغون یعنی نتونم فراموشش کنم و لحظه هایِ خوبی که با هم داشتیم همش جلویِ چشمام باشه ! :/

پاسخ :

ولی بلخره ک فراموشش میکنین...
عباس زاده
۳۱ شهریور ۱۰:۳۵
سلام علیکم مومن

دعوتید به :
جنگ نرم یعنی همین
http://azf06.blog.ir/post/491

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

پاسخ :

:)
فاطمه ام
۳۱ شهریور ۱۱:۳۹
دنیایه خونوکیه در کل.آدم باید واسه چیزی که دوست داره داشته باشش کلی خودشو به زمین وآسمون بزنه اخرشم میره با کسی که خودشو به آسمون وزمین نمیزنه خخخ

پاسخ :

دنیامون خونوک نی!آدمای توش خونوک شدن...
Anis
۳۱ شهریور ۱۹:۰۶
دل من ک ب معنای واقعی کلمه می ترکه!

پاسخ :

درکت میکنم!:)
عــ ـاکـ ـف ...
۳۱ شهریور ۲۰:۵۷
مشخصه که آدم له میشه!
اما بعضیا اومدن که برن !!!

پاسخ :

ولی بعضیا میان ک بمونن!تکلیف اونا چی میشه؟؟؟
محمد Stig
۳۱ شهریور ۲۱:۳۷
رفتن عزیز، دردآوره فرقی نداره که ما باشیم یا شوما

پاسخ :

ولی ب نظرم اونی ک اول میره،واسش راعت تره!!تا اونی ک مونده...
مترسک ‌‌
۰۱ مهر ۱۷:۳۹
کی میگه فراموشش کردم؟ هنوز باهاشم، یه تار موی گندیده‌اش رو با دنیا عوض نمی‌کنم؛ «She» رو میگما...

پاسخ :

عه؟؟رفد و اومد پ!خوش ب حالت:)
الن 12
۰۱ مهر ۲۱:۴۱
مثل یه شیشه که بهش شلیک شده از هم می پاشم ولی بعدش خودمو جمع و جور میکنم. حالا اینکه چقدر از پسش بربیام و شکستگی ها رو چسب بزنم بستگی داره به نوع و شدت علاقه ام به اونی که از دستش دادم.

پاسخ :

اینکه میتونی خودتو جم و جور کنی خعلی خوبه^___^
عرفـــــ ـــان
۰۱ مهر ۲۲:۲۷
مگه شماها هیچ وقت فراموش نمیکنین ؟
ما ام به مرور کمتر یادمون میاد اگه قبلا هر روز یادِ روزایِ خوب میفتادیم بعدِ یک سال ماهی یک بار یادش میفتیم ...
برایِ شما همیشه مثلِ همون روزِ اول انگار تازه تموم شدس ؟! :/
چرا در تصور شما ما آدمایِ بی احساسی هستیم ؟
طبیعتا دخترا خیلی احساساتی ترن ولی پسرا ام بی احساس که نیستن شاید یکم کمتر احساساتی باشن !

پاسخ :

من ک این طوریَم!اگ عاشق کسی بشم،شدم دیگ!ینی بعد ازون،نمیتونم کس دیگ ای رو در قلبم جا بدم.ولی شماها...چی بگم؟؟
الن 12
۰۲ مهر ۱۰:۴۵
به آقای عرفان:
چون شما آقایون خودتون رو بی احساس نشون میدین. روش ابراز احساسات در دو جنس متفاوته، هر از گاهی لب به کلام بگشایید تا باور کنیم شما هم احساسات دارید :)))

پاسخ :

عاره موافقم!ولی اقایون بیشتر با عملشون نشون میدن ک دوسمون دارن!ولی خانوما دوس دارن اونا ب زبون بیارن!ک نمیارن متاسفانه...
عرفـــــ ـــان
۰۲ مهر ۲۰:۲۴
الان میگی این چقد بیکارِ میاد نظرارو چک میکنه :دی
من هر صفحه که نظر میذارم بوک مارک میکنم بعدا بهش سر میزنم که جوابم رو ببینم :)
من دیگه چیزی نمیگم و حق با شما کلا ...
ولی به همه نسبت ندین !
اینطوری نمیشه گفت که تمامِ آقایون فلان و یا تمامِ دخترا فلان !
من کلا با این مدل بررسی مشکل دارم ...
چون همه چی نسبیِ و در موردِ هیچی نمیشه قطعی حرف زد ...

پاسخ :

نه خوبه اتفاقن!منم همی طوریم!اصن درستشم همینه:)
عاره!راس میگین!من مذرت میخام:)
همه اقایون این طوری نیسدن:)
علی Ali
۰۹ مهر ۱۱:۲۹
داغون میشم

پاسخ :

همه داغون میشن پ!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان