زیی آپ¡

پاییز دلگیر است.غم دارد.انگار میخواهد فریاد بزند.اشک بریزد.ببارد.عصرهای جمعه اش از همه بدتر است.حس بی قراری دارد.حس پوچی حتا!

درختانش حرف میزنند با آدم.دوست داری ساعت ها بنشینی پای حرف هاشان.قصه ببافی براشان.شعر بخوانی.

خیابان هایش،خاطره ناک اند.برهه اند.موسیقی خیز اند.بوی عشق میدهند.بوی "او"...

شب هایش تورا میبرد به دوران مدرسه.به درس خواندن های تا پاسی از شب.به مشق نوشتن.


پاییز زیباست.ولی نه به اندازه زمستان.نه به خاطر اینکه زیباترین دختر دنیا(!)در آن متولد شده باشد.نه!بلکه به خاطر سرمایش.سوزش.به خاطر فالِ حافظ گرفتنش در خانه مادربزرگ.به خاطر خواب عمیقش.بی دغدغه.به خاطر برف بازی اش.به خاطر گرمای "او"...


+حیفم میاد کتابامو جمع کنم!خعلی خاطره دارم با تک تکشون!حتا زمینِ مزخرف!!

۶ نظر
آقای دارستانی
۲۸ شهریور ۱۶:۲۶
):

پاسخ :

چرا ناراحت؟!:)
negar .s
۲۸ شهریور ۲۰:۴۵
پاییز یادآور روزهای تلخیه واسم..دوسش ندارم...

پاسخ :

من حسم خنثی اس.هم خاطرات خوب داشدم باش،هم بد...
toka. ta
۲۸ شهریور ۲۱:۰۰
پادشاه فصل ها
من برای توت ها شعر میخواندم
بعد از
باران

من الان کتابامو جمع نکردم!! :))

پاسخ :

زمستان!
برا من چی پ؟!:|
قبل از:|
برف!

خو من میخام بساطمو جم کنم برم دیه:))
reza jahani
۲۸ شهریور ۲۱:۱۷
پاییز فصل زرد وغمه فصل بدنیا اومدن من و آوارمشکلات روی سرم اما بارونش وغمشودوست دارم.

پاسخ :

فقد مشکلاتشو دوث ندارین دیه؟!خخخخ
عرفـــــ ـــان
۲۸ شهریور ۲۱:۵۲
این روزا همه دارن به پاییز عشق میورزن :/
ولی من اصلا ازش خوشم نمیاد !
خیلی دلگیرِ ...
پاییز و زمستون کلا فصلایِ افسردگیِ ! :|
البته من نفهمیدم پاییز رو دوست داری یا نه ! یه حسِ مبهمی داری نسبت بهش انگار :دی

پاسخ :

پاییز عاری ولی زمستون خیر!!
عاره!خخخخ
50_50ست.هم دوثش دارم هم ندارم!ی حس مبهمه!!
نرگس پ
۲۸ شهریور ۲۲:۱۶
سلام

دعوتید به صرف یک فنجان شعر قندپهلو :دی

پاسخ :

سلاممم:)


حدممممن^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان