عاشقم شده!

تو مسافرت بودیم،داشدیم تو خیابون راه میرفدیم.حالا ساعت چند؟!هفت صب!!یهو حس کردم یکی داره تعقیبمون میکنه!خیابوناشم خلوووووت!!ترس بَرَم داش.اون صداهه هم تندتر میشد هر لحظه.نمیدونم چرا برنمیگشتم نیگا کنم ببینم کیه:|

ب خاهرم زدم،گفدم:«ببین!یکی انگار داره پشتمون میاد!»

دوتاییمون باهم نیگا کردیم.دیدیم ی گربه فسقلی بدو بدو دمبالمون راه افداده!حالا من جیغ بکش،خاهرم جیغ بکش!هرچی هم میدوییدیم،افاقه نمیکرد!

حالا جالبه فقد پشت من میومد!ینی ی لحظه خاهرم ایستاد و من همچنان درحال دویدن بودم.گربه هه هم پشتم!!


+فک موکونوم عاشقمان رفده بود!!

۱۶ نظر
مترسک ‌‌
۲۳ شهریور ۲۱:۵۰
گربه ترس داره؟ مگه شیره که بخواد بخوردت؟ :))

پاسخ :

بابا مثه پلنگ میدویید سمتت!وحشتناک بود واقعن:|
دار ستان
۲۳ شهریور ۲۱:۵۱
خخخخخ حتما

پاسخ :

حالا من ی چی گفدم!شوما چرا تایید میکنین؟؟:|

خخخ
دار ستان
۲۳ شهریور ۲۱:۵۴
دیگه گفته خودتونو تایید کردم خخخخخخ

پاسخ :

عجب!!
toka. ta
۲۳ شهریور ۲۲:۲۹
من بودم بر میگشتم و بغل و اینا!!!
گربه خیابونی هرچی کثیف تر خواستنی تر! :)

آره آره عاشق تا رفده!:)))

پاسخ :

نر بود عاخه!:دی
اتفاقن این یکی اصن کثیف نبود!خعععععععلی فسقلی بووووود^__^

هم مگ همی جک و جونوارا عاشقمان برن!خخخخ
فاطیما کیان
۲۳ شهریور ۲۲:۳۰
گربه که خوبه یه سگ سیاه خیابونی دنبالم کرده بود اونم شش صبح تو ایستگاه بی آر تی !

پاسخ :

عاخه این میومد زیر پاهات!تا این حد حس همسر بودن بش دس داده بود:|
سگ سیاهههه؟؟
ایکون ترس و لرز شدیییییییید:|
عرفـــــ ـــان
۲۳ شهریور ۲۲:۴۶
این چه گربه ای بوده ! گربه ها که از آدما میترسن سریع فرار میکنن :/

پاسخ :

گربه هه تربتی بود!اونم از نوع جامیش:دی
نیمه سیب سقراطی
۲۳ شهریور ۲۲:۵۳
توی دانشگاه با دوستم روی نیمکت نشسته بودیم که یهو یه گربه از زیر نیمکت رد شد ! یعنی انقدر جیغ جیغ کردیم کل دانشگاه برگشتن ما رو نیگا کردن آبرومون رفت :)))

پاسخ :

وای!کلن موجوداتی هسدن ک ابرو میبرن همیشه!!:دی
negar .s
۲۴ شهریور ۰۰:۳۸
وای من عاشق گربه ام :)))
یه مدت بچه گربه داشتم :دی

پاسخ :

سگ باکلاس تره:دی
reza jahani
۲۴ شهریور ۰۱:۰۶
گربه بوده ها نه پلنگ

پاسخ :

در هیبت پلنگ بود:|
ॐ ☮ ن ا ر ى ـــــــــــ ن ॐ ☮
۲۴ شهریور ۰۲:۳۸
خخخ خب ان شاء الله کی بخوریم شیرینیتونو ؟!

پاسخ :

مگ من بش جواب مثبت میدم؟؟خخخ
مترسک ‌‌
۲۴ شهریور ۰۸:۰۹
عجب :|
برای کامنت یکتا: از شما بعید بود :)) :|

پاسخ :

چرا؟؟مگ چیه؟؟میتر3 خو:|
حنا خانوم
۲۴ شهریور ۱۸:۰۱
ما یه گربه تو دانشکده داشتیم همش در سلف دخترا پلاس بود :/ :| هرچی لگد و پیشت بهش میکردی تکون نمیخورد هی میگفت میوووووو :|

پاسخ :

گربه هام خیره شدن:|

+زهراااااااااااااااااااا^____^
بهمن بهمنی
۲۴ شهریور ۲۳:۵۸
:) مبارکا

پاسخ :

مبارک صاحبش!
فاطمه مشرقی!
۲۵ شهریور ۱۰:۱۹
منم یه گریهه دنبالم افتاده بود یه بار...ظهر که از مدرسه اومدم دیدم جلو در خونمون خوابش برده..:/
هنو عکسشو دارم!خخخ

پاسخ :

پ عاشق توهم شدن؟؟عی بابا!من فک میکردم فقد عاشق من میشن که:|خخخخ
ف. ش.
۲۵ شهریور ۱۹:۲۲
گربه که چیزی نیست، شکر خدا سگ نبوده D:

پاسخ :

در هیبت سگ بود!باور کنین!!
mohammad f3
۲۹ شهریور ۲۲:۴۳
س دوست عزیز اگر با تبادل لینک موافق باشی به وبم سر بزن و خیرم بده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان