نونِ دیوانه!

بهش گفتم:«ببین!این عشقا همش الکیه.وقت خودتو داری تلف میکنی.بیا و دیگه جوابشو نده.به خدا به خاطر خودت میگم "نون"!حیف تو نیست؟!»

یه ذره فکر کرد.سرشو خاروند و گفت:«راست میگی.این مرتیکه لیاقت منو نداره!باس از زندگیم پرتش کنم بیرون!»

گفتم:«ها ماشالا!این خوبه.تازه داری یه چیزایی یاد میگیری!»


چند روز بعد:


من:«خب چی شد؟!تونستی فراموشش کنی؟!»

نون:«راستش باهاش حرف زدم.اول که قبول نمیکرد!بعد کلی استدلال واسش آوردم که ما به درد هم نمیخوریم!»

من:«خـــــــــب؟!»

نون:«هیچی دیگه!طبق آخرین خواستش(!)قراره بریم سینما تا اونجا از هم خدافظی کنیم!!!»


من: 

ودر ادامه افزودم:«یعنی خاک بر سر من که با توی خر دوستم!!»

۲۷ نظر
to. ta
۱۵ شهریور ۱۱:۳۴
درک میکنم!!

پاسخ :

منو یا نون رو؟!
فائزه فاضل
۱۵ شهریور ۱۱:۴۵
واقعا خاک تو سرت خخخخخخخخ

پاسخ :

روو رو برم:|خخخ
فائزه فاضل
۱۵ شهریور ۱۱:۴۵
والا (اشاره به پست پایین :| )

پاسخ :

خاک بر سر احمقشون:| خوبه همه کاراشو کامپیوتر میکنه:|
فاطمه ام
۱۵ شهریور ۱۱:۵۰
خوب حتما میخواد خودشو بندازه تو چاه.وقتی یک دختر درمقابل جنس مخالف قرار میګیره سرخودشو داره شیره میماله.حالا صد بقیه بګن.این دوران باید براش بګذره تا به تجربه برسه وبفهمه اشتباهه.تو هیچ کاری از دستت برنمیاد :) :پی
یک نمونه دوست دبیرستانم که هرچی میګفتم این پسره به درد نمیخوره ګوش نمیداد.آخرش پسره عین یک تیکه آشغال پرتش کرد اونم اومد پیش من ګریه میکرد.چیزی بهش نګفتم ولی بعد چند ماه هر کار میخواست بکنه اونو میزدم تو سرش که بشینه سرجاش خخخخ

پاسخ :

خب منم میخام خودشو نندازه تو چاه!ب کرات دیدم چ اتفاقات وحشتناکی واسشون میوفده:|
اینم اخه بار اولش نی!!که بگیم مثلن تجربه نداره واینا...
میخاسدی بهش بگی حقته:| واقعن این ک میگن عشق،عقل رو تباه میکنه و هوش ادم رو میبره راسده!اصن حرف حالیش نمیشه:||
negar .s
۱۵ شهریور ۱۲:۰۴
اوف..آدم میمونه به اینها چی بگه؟!

پاسخ :

نفس عمییییییییییییییق!!
فاطمه ام
۱۵ شهریور ۱۲:۰۷
اینکه تجربه اولش نیست پس خیلی همه چیزو ساده میبینه.بګو صبر کنه.آدمی که لیاقتشو داشته باشه از راه میرسه.عجله نکنه :دی

پاسخ :

نمیدونم!ولی فک نکنم ب اون اندازه روش حساب باز کنه!!صرفن برای فرار از تنهاییش میخاد طرفو...
بَشه!:دی
دِلا
۱۵ شهریور ۱۲:۳۲
از این رابطه ها زیادند این روزها .. متاسفانه.

پاسخ :

حالا زیادیش ک ب کنار...اینکه میگه بریم 30نما اونجا باهاش تموم میکنم،ینی....!!!
آلبرت کبیر
۱۵ شهریور ۱۲:۵۲
عکس العملش نابود کرد منو :|

پاسخ :

خدا رحمتت کنه!:|
عرفـــــ ـــان
۱۵ شهریور ۱۳:۲۸
یعنی این نون نمیفهمه اون برایِ این میگه برن سینما چون با دیدنش وابستگی رو بیشتر کنه نتونه جدا بشه ! :/
نون ساده اس !
یا خودش رو زده به سادگی ! :|

پاسخ :

دقیقن همین!:|
نمیدونم عاشق شدی یا نه،ولی کلن عقلت کار نمیکنه!نون هم الان همین وضعیت رو داره...
آسید احمد
۱۵ شهریور ۱۶:۴۲
سلام
چیز خیلی عجیبی نیست... بقول مولا علی(ع) : عشق بیش از حد نسبت به یک چیزی ادم رو نسبت به اون کر و کور میکنه... (مضمونی بود حدیث)

این خانوم نون عذر میخوام الان کور و کر مجازی شده نسبت به اون پسره...

پاسخ :

سلاممممم:)

بعله دقیقن...

ینی من هرچی بش میگم حرف خودشو میزنه و اصن قبول نمیکنه.نمیدونم والا!
Anis
۱۵ شهریور ۲۰:۲۵
خخخخخ این نون بدبخخخخ الان تو دوره خریتشه!
یکم سرگذشت منو واسش تعریف کن عبرت بگیره!

پاسخ :

:| سرگذشت خودمو تریف کنم فک کنم بیشتر عبرت بگیره!:|
MR Moon
۱۵ شهریور ۲۲:۰۹
:////

پاسخ :

:|||تر!!
عرفـــــ ـــان
۱۵ شهریور ۲۲:۳۰
پس نون حق داره :/
من نظرم عوض شد یهو ...

پاسخ :

:| عاشق کی بودن مهمه!این ک طرف لیاقت داشده باشه مهمه!نه این یاروووو...:|
to. ta
۱۵ شهریور ۲۳:۰۹
شما رو رفیعه جان! :)

پاسخ :

:)
ali_ sh
۱۵ شهریور ۲۳:۲۵
چه بعضی از دخترا احمقن(بلانسبت شما) حاضرن به هر خواسته به اصطلاح عشقشون تن بدن تاکه مثلا عشقشون رو نگه دارن یا طرف ناراحت نشه یا....
____
همین عشق کوفتی از کجا اومد ک این همه جوون رو بدبخت کرد بخدا. در پوشش عشق و درواقع هوسو بس:|

پاسخ :

:) 
آیه
۱۶ شهریور ۰۰:۱۵
عهییی

پاسخ :

هعییییییییی کشیده تر!!
MR Moon
۱۶ شهریور ۰۰:۲۳
ان شاء الله من که دلم خیلی میخواد...

سی هشت روز دیگس تا محرم...

پاسخ :

ایشالا قسمتتون شه!:)

چ زوووووووووووووود!!!
یک دختر شیعه
۱۶ شهریور ۰۲:۲۱
ان شالله خدا هدایتش کنه
:)
مارو هم هم

پاسخ :

هوم!واقعن:(
مترسک ‌‌
۱۶ شهریور ۰۹:۱۵
در مورد پست بالایی: دقیقاً می‌خواستم همچین پستی بنویسم با این تفاوت که اون «آدم باشیم» تیترش بود :D این‌جاست که میگن دل به دل لوله‌کشیه :))

پاسخ :

عه؟!جدی؟!میخای من پاک کنم،شوما کامل تر بنویسی؟!خخخ
مـــهر بــــــآنو
۱۶ شهریور ۱۱:۱۲
رفیعه؟چی شد کافه کتاب؟صحبت کردی با مامان؟نتیجش؟

پاسخ :

هوم!میام وبت میگم:)
سمیرام
۱۶ شهریور ۱۲:۵۲
پست بالا نظراتشو باز کن موخوام یه چی بگم ... :|

پاسخ :

:)
Anis
۱۶ شهریور ۱۲:۵۵
آدمو خوب اومدی واقعن!!:||||

پاسخ :

:))
مهندس بهشت
۱۶ شهریور ۱۳:۲۱
روزی میرسه که می فهمن فقط وقت و انرژی خودشون رو تلف کردن
و چقدر زمان که مهم ترین سرمایشون بوده رو بیخوده از دست دادن

پاسخ :

خدا کنه بفهمه هر چ زودتر!!
to. ta
۱۶ شهریور ۲۱:۵۱
سینما.............؟ :(
من ممنوع التفریحم رفیعه!!!!!!!!!!!!!!
اجازه ندارم! :(((((((((((
کنکور خر است
پشت کنکوری هستم! :(

حالا هویزه میرین؟!
کی میرین؟
کیا هستن؟ :|
اجازه نمیده رفیعه :(

پاسخ :

میام میگم وبت خصو30:))
سید وحید
۱۷ شهریور ۱۶:۲۷
آدما تا نفهمن جی خوبه چی بد کار خودشونو می کنن، توصیه ما هم نتیجه نداره، بعضی وقتا هم وقتی که می دونن چی خوبه چی بد باز کار خودشونو می کنن و باز توصیه ما اثر نداره

پاسخ :

کلن کار خودشونو میکنن!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان