دلم پر است

راستی بهتان گفتم که آماسای و کاری در ماه مه قبل ازدواج کردند؟!آنها هنوز هم همین جا کار میکنند ولی تا آنجا که من فهمیدم هردوشان اخلاقشان خراب شده!قبلا وقتی آماسای با پای گل آلود وارد خانه میشد،کاری میخندید ولی حالا اگر ببینید چطور دعوا میکند!تازه؛دیگر موهایش را فر نمیکند.آماسای هم که با شور و علاقه هیزم می آورد و قالی هارا میتکاند،اگر الان این کار را ازش بخواهید غر میزند!کروات هایش هم که قبلا سرخ و ارغوانی بود،از کثیفی،تیره و قهوه ای شده است!

من تصمیم گرفته ام هیچ وقت شوهر نکنم.ظاهرا شوهر کردن اخلاق آدم را رفته رفته خراب میکند!


+جودی زد زیر حرفش!ولی من نمیزنم...

۱۸ نظر
سهیل کمایی
۱۱ شهریور ۱۲:۱۳
سلام دوست خوب حاضری تبادل لینک کنیم اگه حاضری یه نظر تو وبم به غییر خصوصی ببده بم

پاسخ :

سلام:)
حدمن:))
مترسک ‌‌
۱۱ شهریور ۱۲:۱۶
مورد داریم بعد از ازدواج اخلاقش بهتر هم شده! به شوهرش بستگی داره و نه خود نفس ازدواج

پاسخ :

قبول دارم حرفتو!ولی الان خععععععلی کم پیدا میشه ک بتر بشه!چ دخدر و چ پسر...
to. ta
۱۱ شهریور ۱۲:۲۲
باید بگم متاسفانه گاهی اوقات همینطوره!

پاسخ :

هوم!متاسفانه:(
آلبرت کبیر
۱۱ شهریور ۱۲:۲۹
یادم نمیاد اخلاق من و خانومم قبل و بعد ازدواج تغییری کرده باشه :|
جوونای ما درست انتخاب نمیکنن وگرنه نباید ازدواجو زیر سوال برد :|

پاسخ :

مگ قبل ازدواجتون،اخلاقش رو دیده بودی؟؟!
شاید ی علتش این باشه!ولی نمیشه صرررررف اینو در نظر گرف!ینی این همه طلاق،ب خاطر انتخاب درست نکردنه؟!
negar .s
۱۱ شهریور ۱۲:۴۸
خب گاها اینطوری هست ولی من دیدم کسایی رو که بعد از ازدواج خیلی بهتر شده اخلاقشون :))

پاسخ :

اونا دیگ نادره!مثلن ازبین 10نفر،شاید دو نفر خوب شه...
آلبرت کبیر
۱۱ شهریور ۱۳:۲۱
همسر من که خیلی غریبه نبود ولی تحقیقات محلی اونم با ترفندایی مشخص رو آفریدن برای همین چیزا
انتخاب نادرست یه فاکتور مهمه ...
در ضمن اینکه اصولا همه پتانسیل ازدواجو ندارن ... یه سری از جوونا هستن که اصن به درد ازدواج نمیخورن که اونم به خاطر مشکل فکری اخلاقی روحیشونه !!!

پاسخ :

ترفندایی مشخص؟؟Oـo
انتخاب نادرست فاکتور مهمیه؟!درست میبینم؟؟خخخخ
اوهوم!ولی هروخ جلوی ضرر رو بگیری منفعته!چرا شرایط رو طوری فراهم نکنیم ک همون جوون بتونه ازدواج کنه قبل اینکه ب این طور مشکلات گرفتار شه؟؟؟
negar .s
۱۱ شهریور ۱۵:۰۹
بنفش دوست داشتنی :)))
جناب خان منظورمه ؛ )

پاسخ :

فال این لاوشم^__^
صحبتِ جانانه
۱۱ شهریور ۱۵:۱۲
:)

پاسخ :

لبخند بیشتر:)
ناشناس
۱۱ شهریور ۱۵:۲۸
اتفاقا بهتره که بگم از بین ده مورد هشت مورد هستن که اخلاقشون بعد از ازدواج بهتر میشه.
اینکه موقع بی حوصلگی و کسالت روحی این حرف رو بزنی درست نیست.مطمئنا الان از یک چیزی دلخوری.به خاطر همینه که این حرف رو میزنی.
به قول دوستمون نمیشه نفس ازدواج رو محکوم کرد چون ازدواج خیلی هم در بهتر شدن اخلاق طرفین موثره.ولی این انتخاب نادرسته که باعث برعکس شدن قضیه میشه.

پاسخ :

قبول ندارم!خیلی ها هسدن ک دوران نامزدیشون همه چی ارومه و خوب و خوش دارن باهم زندگی میکنن ولی تا ازدواج میکنن نمیدونم چرا دلسرد میشن نسبت هم!و کلهم اخلاقشون ازین رو ب اون رو میشه...
بازم قبول ندارم.خیلی هم حالم خوبه و همه چی عم ارومه:)
من ب نفس ازدواج کاری ندارم.فقد نظر خودم رو گفدم.
نگین
۱۱ شهریور ۱۶:۵۲
نه نه خبر نداشتم :))))

پاسخ :

با تلفن داشدی میحرفیدی ابجی؟؟؟خخخخ
Anis
۱۱ شهریور ۱۷:۳۴
بس ک شما ش. ذ تشریف داریییی!!

پاسخ :

خخخخخخخ
دیگ تشریف ندارم:|
یک دختر شیعه
۱۱ شهریور ۱۹:۴۰
:))

پاسخ :

اول مهر نزدیکه:دی
مـــهر بــــــآنو
۱۱ شهریور ۲۰:۲۵
خو یه کلام بگو شوهر میخوام...دیگه قصه لیلی و مجنون چرا تعریف میکنی؟
در ضمن...تخته واسم واز نمیشه :|

پاسخ :

:| شوهر نمیخام اتفاقن:دی
چییییییش:| گفدم ک کروم رو نصب کن:|
سمیرام
۱۱ شهریور ۲۰:۳۵
تا بحال حتی یه بارم جناب خان و ندیدیم یعنی برنامه خندوانه رو ولی یه جور عجیبی از خان بدم میاد

پاسخ :

جدی؟؟؟خعلی خوبه ک جناب خان^___^
ندیده قضاوت نکن سمیرا!(عجب جمله ای!خخخخ)
آلبرت کبیر
۱۱ شهریور ۲۱:۲۷
بله ترفندای نامشخص ... به هر حال میدونی که ... بعد خواستگاری به فکر تحقیق بیفتی بعید نیس تو در و همسایه بسپارن ازشون خوب تعریف بشه ... پس تحقیق باید زیرکانه باشه
در ضمن انتخاب نادرست فاکتور مهمه طلاقه از نظر من ...
البته به لحاظ ریاضی همیشه پدیده هایی هم هستن که مث تابع ضربه میخورن وسط زندگی که میشن آزمایش الهی
شرایطو باید بصورت فرهنگی درست کرد که ظاهرا تلاش چندانی براش نمیشه
خود خونواده ها باید کمک کنن ولی وای به حال خونواده هایی که خود پدر و مادرم مشکل فکری و اخلاقی داشته باشن ... اون موقع خود خدا فقط باید وارد کار شه

پاسخ :

:)
پرواز ...
۱۲ شهریور ۰۱:۰۶
من هنوزم دارم به این فکر میکنم که اسم جروشا واقعا شیک تر از جودی هست!!!

پاسخ :

شیک تره ولی من با جودی بیشتر ارتباط برقرار میکنم:))
آسید احمد
۱۴ شهریور ۱۸:۰۶
سلام
فکر کنم اینجا شرح‌دونم باز شده!

همه رشد های فضائلی زندگی مربوط به عشق هست... یعنی اگر عشق در زندگی حکم‌فرما باشه اخلاقیات هم رشد میکنه.. و اگر عشق حکم فرما نباشه اخلاقیات هم پَر پَر میشه!!!
جالبیتش هم اینجاست که عشق های رسیدنی به انتهای هدف زودگذر هست... برای همینه که اکثریت عشق های خیباونی که هدف رسیدن به هم دیگه هست بعد رسیدن نزول میکنه و گاهی اصلا به منفی میرسه(که این گاهی ها خیلی هم کم نیست!)

بزارین یکم شرح هم بمونه توی خونه من باشه! (یه مطلب با این موضوع مینویسم انشالله!)

پاسخ :

بله درسده!اما تقریبن همه زندگی ها با عشق شورو میشه ولی اخرش پایان خوبی نداره متاسفانه...
عشق های خیابونی ک اصن حرفشو نزنین!!!

باعشه:) مشتاقیم بخونیم:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان