اونی که من باشه!

خوشی های بزرگ زیاد مهم نیست.مهم این است که آدم بتواند با چیزهای خیلی کوچک خوش باشد!

باباجون!من رمز واقعی خوشبختی را کشف کرده ام و آن این است که باید برای "حال"زندگی کرد و اصلا نباید افسوس"گذشته"را خورد یا چشم به "آینده"داشت.بلکه باید از همین لحظه بهترین استفاده را برد.

من میخواهم هر ثانیه از زندگی ام را خوش باشم.میخواهم وقتی خوش هستم،بدانم که خوش هستم.

بیشتر ِ مردم،زندگی نمیکنند.فقط باهم مسابقه ی دو گذاشته اند.میخواهند به هدفی در افق دوردست برسند ولی در گرماگرم رفتن،آن قدر نفسشان بند می آید و نفس نفس میزنند که چشمشان زیبایی ها و آرامش سرزمینی را که از آن میگذرند،نمیبینند.و بعد یک وقت چشمشان به خودشان می افتد و میبینند پیر و فرسوده هستند و دیگر فرقی برایشان نمیکند به هدفشان رسیده اند یا نرسیده اند.

من تصمیم گرفته ام که سر راه بنشینم و حتی اگر هرگز نویسنده ی بزرگی نشوم،یک عالم خوشی های کوچک زندگی را روی هم تلنبار کنم.تاحالا همچین فیلسوف بعداز اینی دیده بودید؟!

ارادتمند همیشگی شما:جودی


+رمان بابالنگ دراز اثر جین وبستر

++شخصیت جودی ابوت خیلی بهم نزدیکه!عاشقتم جوووووووودی^_^

+++انقدر این تابستون واسم مزخرف بود ک الان ک داره تموم میشه،همزمان دارم چارتا کتاب میخونم ک لااقل بگم ی کاری کردم تو این مدت...

۲۵ نظر
marry
۱۰ شهریور ۱۵:۳۷
منم عاشق رمانای جین وبسترم ی جورایی تو زندگیم نقش داره

پاسخ :

هوم!من تازه دارم اشنا میشم با رماناش^_^
negar .s
۱۰ شهریور ۱۵:۴۱
دلم واسه برنامه کودکش تنگ شد :))

من که دو هفته دیگه باید برم دانشگاه..کلاسام شروع میشه :/

پاسخ :

من ک جاست ی هاله در ذهنم هس از برنامه کودکش!تیتراژش فقد:|

کوووووووو تا دو هفته دیگ؟؟؟خاهر بیچاره من وسایلاشو جم کرده چن روز دیگ عازمه:((
فائزه فاضل
۱۰ شهریور ۱۵:۴۴
برو سایت کاغذ رنگی خیلیییی خوبهههه:)))
امروز پیداش کردم یه گردبند برای خودم درست کردم با لاک :)))
کاش از اول تابستون پیداش می کردمممم:)
عالیهههه^__________^

پاسخ :

همون ک تو تخته عم گذاشدی؟!هوم!جالب بود:)

برا منم درس کن پیلیز!:دی
ali_ sh
۱۰ شهریور ۱۵:۴۵
نتایج نهایی تون نیومده هنو؟
فکرشو بکنین ی سااااااااااااال بیکار تو خونه بشینین خیلی براتون ازین تابستانی ک گذشت سخت تر هم میشه

پاسخ :

اگ اومده بود من الان اینجا بودم عاخه؟:|
چرا ی سااااااااااال بیکار بشینم؟؟؟
ملیس
۱۰ شهریور ۱۵:۴۷
سایت رنگی رنگی هم عالیه ی سر برو

پاسخ :

رفدم:)
مرسی معرفی:))
marry
۱۰ شهریور ۱۵:۵۶
میخوام اینجا وب بسازم ولی ایمیل میخواد
ادرس ایمیلمو دادم میگه برو ی کد رو تایید کن ولی الان 2 روزه هیچ کدی واسم نیومده چی کار کنم ؟

پاسخ :

باس اصبرو باشی:)
اگ دیدی نیومده دوباره بزن:))
marry
۱۰ شهریور ۱۵:۵۶
لطفا راهنماییم کنید

پاسخ :

:)
فائزه فاضل
۱۰ شهریور ۱۵:۵۸
آره همون :دی
ای چراغ خاموش:دی
http://kaghaz-rangi.com/handmades/1059_arm_knitting
اینو ببین چه باحاله البته خودم یاد نگرفتم باید بدم به مامانم:))

پاسخ :

چراغ خاموشی عم عالم خودشو داره:دی

هوم!چ قشنگ ک نیاز ب میله و اینا نداره!!
ولی فائزه!من نمیدونم چرا ب این جور چیزا علاقه ای ندارم:|خخخ
ali_ sh
۱۰ شهریور ۱۶:۰۰
خو ی سال بیکار نشینین.چیششششش چه بد اخلاق

پاسخ :

:| سوال کردم ک چرا باس بیکار بشینم؟؟:|
بد اخلاقی داره؟؟:|
فائزه
۱۰ شهریور ۱۶:۰۲
آقا یا خانم مری برین تو قسمت اسپم...اونجا واستون ایمیل شده:)

پاسخ :

مری چیه بی سوات؟!ماری:دیییییی
فائزه
۱۰ شهریور ۱۶:۰۴
بس که بی ذوقی:| :دی

پاسخ :

تو هسدی دیگ!واسم درس کن!خخخ
فائزه
۱۰ شهریور ۱۶:۰۴
حالا ماری:|
مهم اینه که من جوابشونو می دونستم :دی

پاسخ :

عاره ملومه!اصن رفدن شفق دیگ عم نیومدن:دی
مترسک ‌‌
۱۰ شهریور ۱۶:۳۷
برای خط آخر: احسنت به شیری که تو را خورد! ;)

پاسخ :

برعکس گفدی که:|
MR Moon
۱۰ شهریور ۱۶:۳۸
میشه این کتاب های منو هم بخونین به جای من امتحان شفاهی بدین؟:)

پاسخ :

عه!شوما ک همون مستر طلبه خودمونین که!چرا مستر مون؟!

از شوما بعیده مستر!نوچ نوچ نوچ:پی
آلبرت کبیر
۱۰ شهریور ۱۸:۵۴
اتفاقا گاها منو جرویس پندلتون یا همون عموی جولیا خطاب میکردن :)))
یه همچین آدمی هستم من =)))))

پاسخ :

این حرفو جای دیه نزنی هاااااا! جرویس میره خودکشی میکنه:پیی
عرفـــــ ـــان
۱۰ شهریور ۲۰:۴۴
چه برنامه ریزیِ فشرده ای :)
ایول به جودی ... منم عاشقش شدم :D

پاسخ :

دیه کاریه ک از دستمون بر میاد:دی
کلن طرفداراش زیاتن:پی
مـــهر بــــــآنو
۱۰ شهریور ۲۱:۱۰
من به هیچ جاش کاری ندارم...ولی....با خوندن رمان بابا لنگ دراز میخوای بگی توتابستون یه کاری کردی؟؟؟؟بابا لنگ دراز عاخه؟؟؟؟

پاسخ :

گفدم غیر از بابالنگ دراز سه تا کتاب دیه عم دارم میخونم!بعدشم،مگ چیه؟؟بده دارم ی تنه سرانه مطالعه کشور رو بالا میبرم؟!:دی
دختر آریایی
۱۱ شهریور ۰۰:۰۹
نامه جودی رودوس دارم...میرم دانلود میکنم:))))
تابستون واسه منم مزخرف بود خیلی!دوس ندارم واسه روزایی که هدیه گرفتم ودارم نفس میکشم اسم مزخرفو بگم ولی به هیچ عنوان از خودم وکارام راضی نبودم ونیستم

پاسخ :

حدمن این کار رو بکن:)
+عاره خو!روزای خوبم زیاد داشدیم هممون!ولی اینکه هیچ کار مفیدی نکردیم....
فاطمه ام
۱۱ شهریور ۰۱:۲۰
ولی جودی اندکی خل میزدها خخخ

پاسخ :

قرار نی ک همه ویژگی هاشو داشده باشم که!ی چن تاشو واسه تو کنار گذاشدم ک ی نمونش همینه ک گفدی:دی
سهیلا (کاتارسیس)
۱۱ شهریور ۰۸:۲۲
من عاشق شور و انرژی جودی بودم و هستم.

پاسخ :

پ باس عاشق منم باشی:پی
اقای روانی
۱۱ شهریور ۰۹:۰۰
چقدر من جودی ابوت رو دوست داشتم :)

پاسخ :

الان دوث ندارین ینی؟؟؟
سمیرام
۱۱ شهریور ۰۹:۲۰
فاطمه خخخخ فریعه رو اذیت نکن خخ

پاسخ :

بذار خوش باشه بچه!چیکارش داری میزنی تو پرش؟؟خخخخ
نیمه سیب سقراطی
۱۱ شهریور ۱۰:۵۷
جودی ی ی ی
آبوووووت
^_^

+ باز آمد بوی ماه مدرسه :|

پاسخ :

*__*


+واس ما ک بوی نتایج میاد کم کم:|
مترسک ‌‌
۱۱ شهریور ۱۲:۱۵
چون من میگم استثنائاً این یه مورد درسته و اون یکی برعکس اینه :D

پاسخ :

استدلالت تو حلق دشمنان اسلام:دی
آلبرت کبیر
۱۱ شهریور ۱۲:۲۷
برو دخترم ... بذار دهنم بسته بمونه :)))

پاسخ :

باشه بابایی!فقد ب حرمت موی سفیدت دیگ چیزی نمیگم:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان