از سری ترفندهای مادرم...

بعد از تلاش های وافر اینجانب از مادرم در زمینه یاد گرفتن ِ چگونگی شکستن تختم مرغ،طوریکه زرده با سفیده مخلوط نشود،این بار مادر گرام ترفندی جدید رونمایی کردند که دهان من و یگانه برادرم قد کروکودیل باز ماند!

اصولا به آشپزی و کارهای خانه علاقه ای ندارم و معمولا این مسئولیت سخیف را به خواهرم که همانا دراین زمینه متبحر است،واگذار می نمایم.اما اگر این پست را به من بدهند،یقین داشته باشید به نحو احسنت انجام خواهم داد!(نخندین که ناراحت میشم!)

برویم سراغ ترفند مادرمان:

چندروزی میشود که مارا(در یک تایم مشخص!)در خانه تنها گذاشته و به دیدن اقوام دور که سال به سال نمیرود و نمی آیند،میرود!!علت را که جویا شدم،چشمانشان را ریز کرده و پوسخندی معنا دار زده و فرمودند:«بعدا میفهمی دخترم!»

برویم سراغ آن تایم مشخص:

درست سر ظهر!حالا نه خواهرم خانه میباشد و نه یگانه برادرم.در همین اثنا تلفن زنگ میخورد که:«رفیعه!بادمجون بردار،پوست کن،سرخ کن،بذار تو آب،شعله اش رو هم کم کن تا من بیام!!»

من:«بادمجون چیکاره؟!»

و تق گوشی را میگذارند و من مجبوررررم(با غیظ بخوانید!)کاری را که تا به حال در عمرم انجام نداده ام،انجام دهم و کلی هم کیف کنم و قربان صدقه خودم بروم!

و من الله توفیقات!


+خیلی هم خوب شد غذام:|

۲۵ نظر
سید .م
۰۷ شهریور ۱۹:۲۷
جالب بود...:))

پاسخ :

جالبی از خودتونه:)
نارین ...
۰۷ شهریور ۱۹:۴۰
عالی بود :)
خخخ بله بله قطعا غذاى خوب شده

پاسخ :

شک داری؟!:دی
میم ^_^
۰۷ شهریور ۱۹:۴۷
این مسمومین که توی بخش همش میگفتن خواهرمون رفیعه غذا پخته!!!خخخخ
فهمیدی من دکترم؟؟؟

پاسخ :

تشابه اسمی بوده آبجی!:دی
MR talabe
۰۷ شهریور ۲۰:۰۸
من اصلا در خوب بودن غذا شک ندارم :)

پاسخ :

بر منکرش لعنت:دی
عرفـــــ ـــان
۰۷ شهریور ۲۰:۳۱
عجب ترفندی ...
به نظرم بهترین کار رو کردن !
اینطوری خیلی زود آشپزی یاد میگیری ...

پاسخ :

هوم!واقعن دمشون جیلیز و بیلیز^__^
سمیرام
۰۷ شهریور ۲۱:۴۳
آخ آخ بله رو به بلغاریه گفتی خخخ حالا مادر دنبال اینه که آشپزی یادت بده خخخ

پاسخ :

ازون وکلا چ خبر؟!:خخخخ
فاطمه ام
۰۷ شهریور ۲۲:۰۱
باورکن میخوان شوهرت بدن از دست خلاص بشن خخخ

پاسخ :

راضیم ازشون:دی
مـــهر بــــــآنو
۰۷ شهریور ۲۲:۱۴
برگشتم^____^

پاسخ :

فاطیمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا^___________________^
سمیرام
۰۷ شهریور ۲۲:۲۲
خخخخ همه یه صدا فقط میگن رفیعه نعیمه حلیمه خخخ

پاسخ :

همه؟؟؟بابا راضی نیسدم ب زمت بیوفدن!یکیشون کافیه:دی
اقای روانی
۰۷ شهریور ۲۲:۲۳
من حدسم این هست که نیمرو بلد بودی دیگه :))

پاسخ :

نعخیرم!بادمجون درس کردم:| بادمجون واقعی:| :))
to. ta
۰۷ شهریور ۲۲:۵۳
میدونم! :))

پاسخ :

بفرما!ایشونم شاهدن:دی
negar .s
۰۸ شهریور ۰۰:۴۵
تو خونه ما برعکسه.معمولا خواهرم کارها رو میندازه روی دوش من :)

پاسخ :

عاخی!بیا من با خاهرت ی مذاکره ای داشده باشم:دی
سید حمید
۰۸ شهریور ۰۲:۲۴
با مزه بود ، مخصوصا قسمت ریزکردن چشما :)))

پاسخ :

راس میگم جدی!خخخ
پرواز ...
۰۸ شهریور ۰۳:۳۱
بادمجون ؟!

فقط سرخ کردی؟

خسته نباشی :|

پاسخ :

نهههههههه!سرخ کردم و گذاشدم تو اب!با گوجه و ادویه و اینا!

+در مورد من چی فک کردی؟!:|
مَـن
۰۸ شهریور ۰۳:۵۶
پس به ما سر نمیزنی درگیر آشپزیی رفیعه جآن .. ;D

سلام خوبی ؟.. ;))))

پاسخ :

خخخخ
عاشختم ابجی!
هردفه میای ی سلام احوال پرسی میکنی و میری!:دی
مترسک ‌‌
۰۸ شهریور ۰۸:۲۰
به قول خانومم مامانا اگه از این حرکتا نزنن که دیگه اسمشون «مامان» نیست :D

پاسخ :

راضیم از خانومت!^__^
نیمه سیب سقراطی
۰۸ شهریور ۱۲:۱۱
رفتی یه بادمجون سرخ کنیااااااااااا :))

پاسخ :

نمیدونی چ دردسری داش:|
فریده خآنوم!
۰۸ شهریور ۱۶:۰۳
پس مامانت به فکر عروس کردنت افتادن! :دی
منم دیگه کم کم باید برم سراغ آشپزی کردن! البته نصفه و نیمه بلدم ها! =))

پاسخ :

کم پهناااااااااااا!شویت خوبن؟!
خدا ب اون بنده خدا صبر دهاد:دی
یک دختر شیعه
۰۸ شهریور ۱۶:۳۹
نوش جان بالام جان
:))

پاسخ :

بات قرم:|
مـــهر بــــــآنو
۰۸ شهریور ۱۶:۵۲
هم یه نیگا بنداز ببین تخته سیاه چرا اینطوری شده؟واسه من باز نمیشه ://

پاسخ :

نت نداشدم اون موقه:دی
مـــهر بــــــآنو
۰۸ شهریور ۱۶:۵۳
وانیا گف اون کامنتی که شمارشو نوشته بود رو پاک کنی :|

پاسخ :

دیگ حالا؟!چرا نزنگیدی خو؟!:|
زینب ندرلو
۰۸ شهریور ۲۳:۳۲
ایول مامانش :)) ما که دیگه عادت کردیم به این ترفندا :-\

پاسخ :

دهه شصتی هسدی مگ؟!خخخ
اقای روانی
۰۹ شهریور ۰۰:۰۹
الکی میگه غذا بلد نیست :))

پاسخ :

حیف اون همه غذا ک با همسری درست کردیم واسه شوما!حیف:دی
ترک اعتیاد ترک اعتیاد
۰۹ شهریور ۱۰:۴۷
درود بر تمامی وبلاگ نویسان محترم
لطفا مارا دراطلاع رسانی و کمک به کاهش آسیب های ناشی اعتیاد با بازدید از بلاگهایhttp://WWW.tarketiad.blog.ir وhttp://WWW.etiad.blog.ir یاری و راهنمائی فرمائید. قبلا ازبذل توجه هموطنان به رفع این معضل اجتماعی کمال تشکر را دارم.

پاسخ :

:|
علیرضـــــا معمـــــاری
۱۰ شهریور ۰۱:۰۳
سلام مومن

بروزیم با پوستر ''شهید رجایی'' طرح سیاه قلم

اگه مایل به تبادل لینک بودید ما رو باعنوان طراحی و گرافیک(علیرضامعماری) لینک کنید بعد توو بخش تبادل لینک خبرمون کنید کنید تا لینکتون کنیم...

یاعلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان