از بی خردی بعضی ها...

کلن عادم عصبی نیسدم و زود جوش نمیارم!اما الان دلم میخاد یکیو خفهههههههههه کنم تا سر حد مرگ:|

اصن بلفرض ک اینی ک شوما میگی درس باشه و من و شوخیام بی مزه باشن!می2نم بپرسم ب شوما چ ربطی داره؟!من با خودم حال میکنم!با همین شوخیای خونوکم حتا.مهم خودمم و لاغیر!بدون،تو واسم پشیزی عم اهمیت نداری!اینی عم ک میبینی پست زدم،وا3 خاطر تو نی قطعن!

میخام ازین ب بعد اون رفیعه ای نباشم ک قبلن تا ی بی احترامی بش میکردن،می ایستاد و لبخند میزد!

میخام ازین ب با هرکی،همونطور رفتارکنم ک باهام رفتار میکنه!

احترام در مقابل احترام...

۳۰ نظر
یک دختر شیعه
۲۹ مرداد ۰۰:۴۵
:|من دیه صوبتی ندارم از اخرم کار خودتو کردی:|واز خوبه اسم رو ننوشتی:دی

پاسخ :

واقعن نمی2نسدم مریم جانم!
بره خدارو شکر کنه:|
محمد شورگشتی
۲۹ مرداد ۰۰:۴۷
این خفه کردن تا سر حد مرگ ! جالب بود!

پاسخ :

جالب؟؟!مرسی واقعن:))
یک دختر شیعه
۲۹ مرداد ۰۰:۴۷
:))خخخخ منو بگو فکر کردم میخوای بری دنبال بگردی
:))
چی طبیغیشم میکنی:دی
گفدم باورم نمیشه خخخخ

پاسخ :

:دیییییییییییییییی
عالی!
کلن من استاد پیچوندن افرادم:دی
to. ta
۲۹ مرداد ۰۰:۴۸
خودتو ناراحت نکن حالا
خونوک رو خوب اومدی!! :))

پاسخ :

دیگ دیرههههههههه
والا...
آد ِن
۲۹ مرداد ۰۰:۴۸
کی این دخترو اذیت کرده ؟؟؟؟؟؟؟
نفس کش :دی

پاسخ :

ی انسان مدعی روشن فکری!:|
خخخخ
عاشختم:دی
نیلوفر
۲۹ مرداد ۰۰:۵۴
بدون تعارف عرض کنم سایت خیلی زیبایی دارین

پاسخ :

بدون تارف عرض میکنم نظر لدفته
ali_ sh
۲۹ مرداد ۰۱:۰۸
رفیعه خانوم ریلکس باشین تورو خدا واز یوقت کاری نکنین ک بروسلی در کل عمرش نکرده خخخ.
___
ول کنید بی خردان را

پاسخ :

ریلکسم:)

چشوم=)
آی جان قز
۲۹ مرداد ۰۱:۱۸
جواب اینجور آدمارو ندی و به کار خودت ادامه بدی ،بهترین کاره :)

پاسخ :

من همیشه تا الان این طوری بودم!واسم حرف دیگرون اصصصصصصصن ارزش نداش...ولی توهین قضیش فرق فوکوله!...
ولی در کل موافقم!بعضیا ارزش خورد شدن اعصابتم ندارن حتا!بگذریم...
Parisa
۲۹ مرداد ۰۳:۲۰
کی رفیعه مارو اذیت کرده؟
بوگو برم چشمشو درارم!-_-

پاسخ :

مگ ازین کارام بلدی تو؟!خخخخ
مَـن
۲۹ مرداد ۰۵:۱۰
اوه اوه چقد عصبی .. ;)))

سلآم .. ;D

یه وقت به ما سری نزنی .. ;))))

پاسخ :

فروکشیدم الان دیگ البته!دیر اومدی...

سلامممممم:)

سریدم بت=)
مترسک ‌‌
۲۹ مرداد ۱۰:۰۶
:|

پاسخ :

ایکون خعلی خوبی است...
Anis
۲۹ مرداد ۱۰:۳۹
آورین کار خوبی میکنی!
این همه میخوایم با همه خوب باشیم ب کجا رسیدیم!والا!
کام تو اند سی چالش...

پاسخ :

والا!...
خدا نکشتت!ای چی بود واس من نبشدی عاخه؟!خخخ
نیمه سیب سقراطی
۲۹ مرداد ۱۱:۴۲
میخام ازین ب با هرکی،همونطور رفتارکنم ک باهام رفتار میکنه!
احترام در مقابل احترام...
.
.
.
.
موافقم :)

پاسخ :

بح بح!سفرا بخیر:)

سوغاتیات کو؟!خخخ
parisa .A
۲۹ مرداد ۱۵:۰۱
چرا دلم کباب شه؟
دو روز دیگ خودمم میشم:)
حالا قدت بلنده؟

پاسخ :

همی طوری گفدم بابا!
متوسط:)
Anis
۲۹ مرداد ۱۵:۲۹
چیششش گفدی خوب بنویس دیه!تازشم واسه تو از همه بیشتر نوشتم!
خیلیم خوب نوشتمم! اصن ب خاطر تو من امرو از پله ها افدادم! کم مونده بودم بمیرممم!
می فهمی؟!!
(خخخ!)

پاسخ :

خخخخ
عاشختم:*
حالا چرا نظراتو تایید نمیکنی؟!
دست و پاچلوفتی دیگ!ب اسم ننویس این ویژگیتو:دی
عرفـــــ ـــان
۲۹ مرداد ۱۵:۵۰
شیوه ی بسیار خوبی اتخاذ فرمودید ...

پاسخ :

بلیا!میدونم^__^
سمیرام
۲۹ مرداد ۲۰:۱۵
کی بوده بگو مام بهش محل ندیم.

پاسخ :

اتفاقن از بچه های جیم بود:|
سمیرام
۲۹ مرداد ۲۱:۰۸
مهم اینه که هم بامزه ای هم دختر شادی هستی از نظر من.من خودم اهل شوخیم ااگه بدونم طرفمم اهل شوخی هست و منظوری هم از حرفاش نداره اتفاقا خیلی باهاش حال میکنم.یعنی باهات حال میکنم چون اخلاقت خوبه :))
از این حرفا تو دنیای واقعی هم به من زیاد زدن به خاطر همین دیگه با هرکسی گرم نمیگیرم.زیاد توجه نکن به نظر من ارزش نداره.

پاسخ :

مرسی سمیرا جونی:)
مرسی واقعن^__^
فاطمه ام
۲۹ مرداد ۲۱:۵۸
تازه شدی دختر خوب خخخ خون در مقابل خون =)) میګم رفیعه بیا با هم یک روز بریم دم خونه شون خفش کنیم خخخ نظرت؟؟=)

پاسخ :

عاخ عاخ عاخ پایم  بدجوووووووور!

+راسدی برو گمرو:| شله هارو تهنا تهنا خوردی؟!:|
فاطمه ام
۲۹ مرداد ۲۲:۱۶
باور کن بهم شله ندادن خخخ دست خالی برګشتم خونه :)) میدونم کی بهم میدن :) رفتم اونجا فقط سوتی دادم :\

پاسخ :

خخخخخخخخخ
میدونسدم!سوتیاتو بعدن تریف کن برام:دی
فاطمه ام
۲۹ مرداد ۲۲:۱۶
منظورم بود نمیدونم کی بهم میدن :\ اشتباه تایپی بود

پاسخ :

:|
فائزه
۳۰ مرداد ۱۳:۴۳
بزنم دهنش؟؟(آیکون بابا پنجعلی)

پاسخ :

اقامون میزنه:دی
Anis
۳۰ مرداد ۱۵:۳۴
حالا کی بوده اینقد رو اعصابته؟!
میدونی بعضیا خـرن!! خر!
چیششششششش!

پاسخ :

ی فرد ب اصطلاح خودش روشنفکر!
نارین ...
۳۱ مرداد ۰۰:۳۴
یعنی اعصاب در حد تیم ملی :-/

پاسخ :

ندارم عاقا!تهنا چیزی ک این روزا ندارم اعصابه!خخخ
San naZ
۳۱ مرداد ۰۱:۴۲
امان از آدمهای بیشعور :))

پاسخ :

الامان!:)
آلبرت کبیر
۳۱ مرداد ۰۷:۵۳
به کش تنبونم قسم بخوای خرد منو زیر سوال ببری با خودم طرفی :)))

پاسخ :

باز فرمول تویلم میدی؟!:|
سهیلا (کاتارسیس)
۳۱ مرداد ۱۹:۵۵
شاد و شوخ طبع بودن نشانه قدرتِ آدمهاست. بخند و بخندون و به این آدمایی که کلن ضدحالن و میزنن تو ذوق، کاری نداشته باش. عزیزم اگر شما هم مثلِ مخاطبت رفتار کنی که دیگه رفیعه خانوم نیستی :)

پاسخ :

درسده:)
اما اگ همش بخندی،ب روشون بالا میره و هروخ،هر چی گفدن،ازت انتظار خنده دارن و این خیلی دردناکه:)
آقای آستانه
۰۱ شهریور ۰۸:۲۳
آها این درسته. احترام در برابر احترام.

پاسخ :

:)
آلبرت کبیر
۰۱ شهریور ۱۲:۵۰
نه دیگه ... گفتم با خودم طرفی نه با فرمولام :دی

پاسخ :

واااااااااااای!
ترسیدممممم!:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان