حس ِ خوب ِ بودن با"او"

قهقهه میزدم.تو بلندتر.همه برمیگشتند و نگاهمان میکردند و سری از روی تاسف تکان میدادند و باز به گفت و گوی بی روحشان ادامه میدادند.

من و تو اما برایمان مهم نبود.در دنیای خودمان غرق شده بودیم.

تو برایم از دفاع کردنت در دادگاه میگفتی و من از ضایع شدنم در کلاس.

برایم میگفتی که چرا زودتر پیدایم نکردی و من دستانم را به چانه ام زده بودم و به چشمانت خیره.

کافه چی مِنو را آورد.تو گفتی:«هرچی خانوم انتخاب کنن»

به جیبت نگاه کردی.میدانستی "همان همیشگی" گران است.نگاهت را خواندم.ارزان ترینش را انتخاب کردم.فهمیدی.خجالت کشیدی.دستانت را گرفتم.لبخند زدی.


لبخند زدی و ای کاش این خواب تمام نمیشد...
۲۰ نظر
to. ta
۲۶ مرداد ۱۳:۱۲
خوش به حال ِ این خوب های ارزانتان

پاسخ :

ارزان هس اما ارزان بدس نیومده!:)
عرفـــــ ـــان
۲۶ مرداد ۱۳:۴۴
ملت چه خوابایی میبیننو چه خوبم یادشون میمونه :/

پاسخ :

حسود حسود!:دی
یک دختر شیعه
۲۶ مرداد ۱۳:۴۵
چه عاشقانه
:))

پاسخ :

ایشالا قسمت شوما شه!خخخخخخ
عرفـــــ ـــان
۲۶ مرداد ۱۳:۵۷
خب حسودیم داره دیگه :/

پاسخ :

خو شومام خاب ببینین:|
ب من چه؟:|
Aura ...
۲۶ مرداد ۱۴:۰۶
من یا خواب نمی بینم. یا کابوس می بینم :|

پاسخ :

خاب نمیبینی؟!
مگه میشه؟مگ داریم؟؟
Anis
۲۶ مرداد ۱۴:۴۷
اگه اون ع.ر بیشووور بود کلن میگف پاشو بریمم کافه بخوره تو سرت!!!
ینی من از شووورم شانس نیاوردمااا!ههعععی!

پاسخ :

منم والا این چیزارو تو خاب میبینم فقد:دی
paris_a
۲۶ مرداد ۱۴:۵۹
بدیش اینه آدم اینجور خابارو دیدنی دیگه دلش نمیخاد از خاب پاشه.
بیداری بعد این خابا خیلی بده...

پاسخ :

دقیقن!
و خعلی زودم یادت میره:(
سمیرام
۲۶ مرداد ۱۵:۲۹
آقاتون وکیله ؟؟؟ خخخ یا خواب منو دیدی خخ

پاسخ :

تو خاب وکیل بود!دیگ بقیشو نیدونم:دی
فائزه
۲۶ مرداد ۱۸:۰۰
چرا منو نبردی؟؟خخخخ

پاسخ :

افراد زیر 8 سال رو راه نمیدادن:دی
فائزه
۲۶ مرداد ۱۸:۰۶
پس تو رو چه جوری را دادن ؟؟:دی

پاسخ :

دیگ همسری پارتی بازی داشدن!خخخخ
دختر آریایی
۲۶ مرداد ۱۸:۲۸
خواباتم سمت وسوی ازدواج واینا میره از بس تو طول روز فک میکنی بهش...
نچ نچ نچ...

پاسخ :

همیه ک هس!:دی
مترسک ‌‌
۲۶ مرداد ۱۹:۱۰
اون روزی دستش توی دستم بود، «She» رو میگم؛ یکی از کنارمون رد شد و انگار تا حالا دو تا آدم که هر کدوم دو تا دست دارن و مجموعاً می‌شه چهار تا دست (!) ندیده! به لج اون و در حالی که توی چشمای فضول محله زول زده بودم، دستشو گذاشتم روی قلبم گفتم «ایـــــن» فقط به عشق خودت می‌زنه... ^_^

پاسخ :

واااااااااااااااااااای!چ عقشولانهههههههههههههههه^______^

راضیم از خودت و «She».
پرواز ...
۲۶ مرداد ۲۰:۰۲
خب نمیگفتید خواب بود !
این طوری ما فکر میکردیم خبریه کلی هم بهتون تبریک میگفتیم و کلی هم ؛ هم خودمون شاد می شدیم هم شما !!!!!!

پاسخ :

شوما دخدر تشریف نداشدین ینی؟!:|

حالا شوما فک کن خبریه!بلکم دونفر رو شاد کردیم،ثوابی ببریم:دی
آلبرت کبیر
۲۶ مرداد ۲۰:۱۵
بازم تو نشستی فیلم تخیلی دیدی :))))

پاسخ :

نچ!پاشدم فیلم تخیلی دیدم:دی
ali_ sh
۲۶ مرداد ۲۳:۱۲
ماکه حسود نیستی خوشبخت شین ولی تورو خدا شیرینیش رو ک بدید دیگع نامرد خانوم:|

پاسخ :

باس با همسری مشورت کنم ببینم پول داره بده بم یا نع:دی

+اگ خبری بود چشم!فلن ک ایچی نی:)
پرواز ...
۲۷ مرداد ۰۰:۵۴
چرا دختر تشریف داریم ما !!!!!

شما مشهدی هستین ؟!

پاسخ :

ی طوری گفدی فک کردم پسری!شرمنده ابجی:)

یس!مو همسایه امام رضایوم^__^
پرواز ...
۲۷ مرداد ۰۱:۰۴
این که من پسرم فکر همه است !!! بعدا عادت میکنی :)

خوش به حالت ... همسایه ی چه کسی هستی .......

پاسخ :

همسایگیشو یدک میکشیم فقد...
آبان ...
۲۷ مرداد ۲۲:۱۷
خوابش قشنگه ..:)
خواب های خوب ...

پاسخ :

عی کاش فقد ی خاب نمونه...
مهرزاد
۲۷ مرداد ۲۲:۲۱
چ خواب های خوبی:)))ایشالا یه روز خاطره بشه واست:)

پاسخ :

هوم!ایشالا!2عا کن^__^
سهیلا (کاتارسیس)
۲۸ مرداد ۱۹:۳۵
اینطور موارد خوابش هم قشنگِ. به امید روزی که در بیداری تجربه اش کنی رفیعه خانم.

پاسخ :

مر30 عزیزمممم
ایشالا^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان