من دیگه حرفی ندارم:|

۲۶ نظر
محمدحسین آذرمی
۲۱ مرداد ۱۳:۳۰
اقا منم یبار تو خیابون فال گرفتم همین در اومد
هنوز نگهش داشتم

پاسخ :

کلن حافظ جان همینو یاد داره فک کنم:|
واس یکی از دوستامم همین درومد:|
younes noori
۲۱ مرداد ۱۳:۳۵
پر واضحه که فال خرافاتی بیش نیست!

پاسخ :

پر واضح رو خوب اومدین:دی
محمدحسین آذرمی
۲۱ مرداد ۱۴:۲۲
مشکلی نیست وبلاگتو لینک کنم ؟

پاسخ :

اگ تو پستام ازین شکلکا نذارین،نع:دی
محمدحسین آذرمی
۲۱ مرداد ۱۴:۲۴
بجاش تعداد نظراتت زیاد شدن
موفق باشی

پاسخ :

مغ30
Paris_a
۲۱ مرداد ۱۴:۳۲
:|

پاسخ :

خخخخخخخ
Paris_a
۲۱ مرداد ۱۴:۳۵
الان فمیدی من پریسام ؟ کدوم پریسام ؟ هوووووم؟-_-

پاسخ :

پاندایی دیگ:دی
Paris_a
۲۱ مرداد ۱۴:۳۵
پشتیبانیتم خرابه :|

پاسخ :

نهههههه
درسده که:|
Paris_a
۲۱ مرداد ۱۴:۳۶
اصن تو چرا بی اجازه من دلداده کسی شدی ؟ :|

پاسخ :

دوث دارم^__^
یک دختر شیعه
۲۱ مرداد ۱۴:۵۷
:|رفیعه هم پر:|
دی

پاسخ :

واز برو ب همه بوگو بیان شیرینی بگیرن ازمون:|
ali_ sh
۲۱ مرداد ۱۵:۱۴
عه عااااشق خانوم خخ پس کو شیرینیش؟خخخ

پاسخ :

تو مغازه:دی
فائزه
۲۱ مرداد ۱۶:۲۸
الان دلم شیرینی نمی خواد:|
گشنمه بیشتر :|
رستوران معین درباری گزینه خوبیه :دی
شیشلیکاش عالیه :دی

پاسخ :

ب همسری بوگو!خخخخ
فائزه
۲۱ مرداد ۱۶:۲۸
حالا کی هست این آقای خوشبخت؟=))

پاسخ :

اقای خوشبخ هسدن!خخخخ
سارا ف.ن
۲۱ مرداد ۱۸:۳۵
تسبیح من کو؟:| :دی

پاسخ :

دزد خودتی!:دی
MIM HM
۲۱ مرداد ۱۹:۰۱
همه ی عشق فال گرفتن به اینکه خودت حافظ گل ومرغو وا کنی فال بگیری شعرشو بخونی و برداشت خودتو داشته باشی

پاسخ :

موافقم!
مآه سآ
۲۱ مرداد ۲۰:۵۴
مواظب باش خوب :)

پاسخ :

عشقه دیگ!مواظبت حالیش نمشه:دی
م.خ.ا
۲۱ مرداد ۲۲:۰۱
ناراحت شدید؟ :|
دیگه واس شما ( :| ) نمی ذارم :|

پاسخ :

در وب2ن ج دادم:)
هاجرک +
۲۱ مرداد ۲۳:۰۹
نظرم نیومد؟!

گفتم که تو خودت انگار یه خبرایی داریا! اون وقت منِ ساده رو بگو که میخوام برم از آقای ضیاء واست شیرینی بستونم :|

پاسخ :

نچ!

عاقا دیگه!:|ایچی نی خو:| همش شایعس:))خخخ
تو بس2ن!بقیش با من:دی
ali_ sh
۲۲ مرداد ۱۰:۵۲
برین بخرین بخوریم و ایضا خوشبخت شین با عشقتون و اینا خخخ

پاسخ :

ب خودش بگین بخره واس2ن!خخخخ
خوشبخ میشیم ایشالا:دی
اقای روانی
۲۲ مرداد ۱۲:۲۵
هاها :)))گول نخوریااا

پاسخ :

از ما گذش دیگ:))
to. ta
۲۴ مرداد ۱۹:۴۱
هر چی فال آدم بگه راسته!!!

:))

پاسخ :

فلن ک راس نی:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان