آشفته نویسی من...

تا حالا حس بیخودی بودن بهتون دست داده؟!

اینکه بدونین به درد هیچ کاری نمیخورین؟!یا بهتر بگم...هیچ کاری به درد شما نمیخوره!

تاحالا شده حس کنین از همه آدمای دوروبرتون پایین ترین؟!از همه لحاظ...

اینکه فکر کنین شما تهِ تهِ تهِ جهنمم نصیبتون نمیشه!بس که آدم خوب تو دوروبریاتون هس!و شما...

تا حالا شده فکر کنین چقدر الان زندگی خوبه!ولی حتی یه لحظه هم نتونین باهاش کنار بیاین؟!

اینکه ازتون انتظار داشته باشن همیشه و تحت هر شرایطی لبخند بزنین و همه رو بخندونین ولی خودتونو از داخل بخورین که چرا نمیتونین بهشون بفهمونین که:بابا!نمیتونم...ولم کن!


+ازمن به شما یه نکته:

وقتی عصبانی میشین،خودتونو خالی کنین!داد بزنین.دلیل بیارین واسه کارتون.نه اینکه مثل من فقط به چشای طرف نگاه کنین و لبخند بزنین و بعد در خلوتتون بشینین غصه بخورین و تو خودتون بریزین.

این طوری شاید اطرافیان ناراحت بشن از خشمتون،اما لااقل خودتون آروم میشین.

یادتون باشه که تو این دوره زمونه شما با ارزشتر از دیگرانین!

۷ نظر
سمیرام
۱۶ مرداد ۱۶:۵۸
احسنت به آشفته نویسیات جوون :) خوب بود...

پاسخ :

آشفته نویسی ک خوب نی هیش وخ:))
ali_ sh
۱۶ مرداد ۱۸:۱۳
آشفته نویسیاتون به در.
این حسابی ک گفتید دست دادن ولی من دست ندادم و در رفتم خخخ

پاسخ :

ممنونم:)
خوب کاری کردین.چ معنی داره اصن دس بدین شوما ب حسای من؟!:|
MIM HM
۱۶ مرداد ۱۹:۵۷
شده همش شده

پاسخ :

درکم میکنی پ:)
آلبرت کبیر
۱۶ مرداد ۲۱:۵۳
در مورد من این مسایل رخ نمیده خدا رو شکر :))))

پاسخ :

انتظارم نداریم از شوما:دی
آسید احمد
۱۶ مرداد ۲۳:۵۷
سلام
اتفاقا شدید برام پیش اومده.. اما از اونجایی که ادمی هستم که زیاد عصبانی نمیشم و اگر بشم هم زود خاموش میشم به همین دلیل حس عصبانیت شمارو خوب نمیتونم درک کنم... البته حس بیخودی بودن و بی خاصیت بودن خیلی زیاد به من دست میده... که خوب اینم با کار کردن حل میشه...

پاسخ :

:)
یک دختر شیعه
۱۷ مرداد ۱۵:۱۳
ارههههههههههههه خیلی شدهه:|

پاسخ :

:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان