زندگی بدون نت؛مگه میشه؟!

یه روز نت نداشته باشی انگار استخون درد تمام وجودتو گرفته!

تا میای راه بری،بدنت تیک تیک صدا میکنه و با همه عصبی رفتار میکنی.

یکی از ده فرسخی ببینتت،خماریتو حس میکنه!بوی بد نت رو میدی.التماس همه رو میکنی که شماره کارتشونو بدن و خودتو لعنت میفرستی که چرا انقدر ولخرجی کردی که حالا دو هزار تو کارتت نباشه!غیر از خواب،نمیتونی کار دیگه ای انجام بدی.یعنی کاری نداری که انجام بدی!حتی حس کتاب خوندنم نداری.انگار یه وزنه صد کیلویی رو چشاته!بقیه میان تا ببرنت کمپ،اما تو هنو مصری که معتاد نیستی!چیزی نمیکشی!و...

 میان امتحانت کنن.نت وصل میشه و تو فقط به این فکر میکنی که کم مصرف کنی تا دفعه بعد به این فلاکت نیوفتی!

دفعه بعد اما...

 

+اینم از جوونای مملکتمون!کاش این طوری نباشیم...

۶ نظر
MIM HM
۱۱ مرداد ۱۰:۴۳
چه عجب سرکار خانوم میخواستم بوکوشمت
نظراتو واس چی بسته بودی؟

پاسخ :

چونکه!خخخخ
پروازツ
۱۱ مرداد ۱۰:۵۶
سلام :)
من فقد سعی میکنم برم از خونه بیرون به هر دلیلی یا برم مسافرت که چند ساعت نفس بکشم و آنلاین نباشم!! به هیچ وجه هم بسته نمیخرم برا گوشی!
وختایی که نت قطع میشه بلند میشم و سعی میکنم جنبه‌های دیگه‌ی زندگی روو ببینم!
ولی این عذابی که میگی رو میفهمم! :)

پاسخ :

سلام:)

واقعن بری بیرون خییییییلی بتره تا اینکه تو خونه باشی!خودم سعی میکنم برم بیرون همیشه...

هوم!سخده:(
آسید احمد
۱۱ مرداد ۱۱:۰۸
سلام
بله خیلی سخته... البته انصاف داشته باشم.. نت بزرگترین مانع پیشرفت من توی کار هام هست... اگه خدا بخواد دفترمو باز کردم دیگه نت نمیبرم توش..

راستی چرا نظرات وبتون بسته بود؟!
موفق وموید باشید
در پناه حق
یاعلی

پاسخ :

سلام:)

بعله متاسفانه!بیش از حد استفاده ازش خیلی مضره.واقعن معتاد میکنه ادم رو!

:)

ممنون و نیز!
یا علی
Anis
۱۱ مرداد ۱۱:۲۳
آغا بی نتیو درک میکنممممم!!کلن نمیدونمم چرا این همه میفهممت!!
خخخ!نگران خودم شدم اصننن!

پاسخ :

ایــــــش!از خداتم باشه میفمیم!خخخ
MAR YAM
۱۲ مرداد ۱۱:۳۵
من یه بار بیست روز نت نداشتم آدم شدم
الان گوشی مو میذارم یه جا دور افتاده به کارام میرسم
ولی قبلا

پاسخ :

بیس روز؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
من دووم نمیارم این همه مدت:(
خخخخ
حسین مداحی
۱۲ مرداد ۲۰:۴۶
اتفاقا یک دعا کردم توی وبلاگم در جواب کامنتتون در همین رابطه.توی پست ویندوز ده.
من خیلی وقت ها میشه که نت ندارم.البته وقتایی که نت ندارم خمار نمیشم.
اکثر اوقات کتاب میگیرم و میخونم و ترجیحا داستان.
ولی خب به غیر از ماه رمضون که شبانه روزی تو نت بودم بقیه ی اوقات شاید شبها یکی دو ساعت.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان