آشپزی خر است!

همین:|

۳۰ نظر
MIM HM
۰۶ مرداد ۲۲:۲۴
خیلیم گله

پاسخ :

سلیقه نداری دخدرم!:دی
حسین مداحی
۰۶ مرداد ۲۲:۲۸
آشپزی خیلی خوبه.
من که دوست دارم.

پاسخ :

خیلی کسل کنندس:|
حسین مداحی
۰۶ مرداد ۲۲:۳۲
سلیقه نداری دخترم!:دی

پاسخ :

هه هه هه:|
حسین مداحی
۰۶ مرداد ۲۲:۳۵
هه هه هه وو:|

پاسخ :

بَشه:|
نیمه سیب سقراطی
۰۶ مرداد ۲۲:۳۶
اشپزی عالیه ه ه ه 😍

پاسخ :

هوم!
ولی نمیدونم چرا حو3لم سر میره وختی اشپزی میکنم!:دی
سمیرام
۰۶ مرداد ۲۲:۵۹
خخخ تمبل

پاسخ :

خوتی:|
:دی
کروکودیل نیمه فمنیست
۰۶ مرداد ۲۳:۱۳
اصن آشپزی گونه ای از عرفانه
برو به درگاه خدا توبه کن :پی

پاسخ :

عرفان نمیدونین چیه پ!خخخ
paris _a
۰۶ مرداد ۲۳:۳۲
اگه ب املت پختن ختم شه خیلیم خوبه!بععععله:دی

پاسخ :

بعله!
منتهی اگ مامان پز باشه:دی
paris _a
۰۷ مرداد ۰۰:۰۵
برداشتم=)

پاسخ :

کلاس اشپزی؟؟!خخخخخ
paris _a
۰۷ مرداد ۰۰:۰۸
نع:/ کد رو:/

پاسخ :

کد چیه؟!خخخخ
میدونم کلاس برداشدی!نمیخاد ماس مالی کنی:دی
paris _a
۰۷ مرداد ۰۰:۱۱
چرا نظرات بی تاییده؟
چ اون کوچه هه نزدیکتونه خخخخخخ

پاسخ :

کودوم کوچه؟؟
Anis
۰۷ مرداد ۰۰:۱۷
خخخ کاملن موافق!می فهمم!کشیدم ازش ک میگمآ!

پاسخ :

خوب شد درکم کردی انیس!
اینجا مثه ک همه اشپزای قدری عن!:دی
یک دختر شیعه
۰۷ مرداد ۰۰:۲۵
من دوست دارم بازم:))
ولی زیادشو نه:|

پاسخ :

کم و زیادشم بده اصن:|
MIM HM
۰۷ مرداد ۰۰:۳۶
آشپزی عشق نفس جیگر ماه
عمرم عشقم نفسم ... خخخ قاطی شد
من عاشقشم عاشق خودش تزیین غذا شیرینی پزی
واز همه مهمتر خوردنش

پاسخ :

اشپزی عم عاشق توست!
بیارم ناپلئونی ره؟!خخخخ
آی جان قز
۰۷ مرداد ۰۰:۴۲
نه بابا آشپزی خوب است نخطه :)

پاسخ :

حو3له میخاد نخطه :)
حسین مداحی
۰۷ مرداد ۰۰:۴۹
ان شاءالله همه با آشپزی دوست بشن صلوات!
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

پاسخ :

دوس هسدیم!:دی
حسین مداحی
۰۷ مرداد ۰۰:۵۲
بله کاملا واضحه.

پاسخ :

چشم ب30رت لازمه!خخخخ
یک دختر شیعه
۰۷ مرداد ۰۰:۵۸
رفیعه:|زنده ای

پاسخ :

ج دادم ک:)
حسین مداحی
۰۷ مرداد ۰۰:۵۹
خابالا!
حالا شما جهت دوست تر شدن صلوات رو بفرست.خسیس

پاسخ :

:|
حسین مداحی
۰۷ مرداد ۰۱:۱۰
حالا هم چون دلم میخواد میرم میخوابم.به هیچکس هم ربطی نداره!
:دی

پاسخ :

شبتون خوش پ!خخخ
حسین مداحی
۰۷ مرداد ۰۱:۱۱
رفیعه خانم یک صلوات هم بفرستید اینجا زمین به آسمون نمیاد.

پاسخ :

عاقا بفرس او صلواته!
ایشون لنجه کردن:|
یک دختر شیعه
۰۷ مرداد ۱۲:۱۲
مرسییییییییییییییییییییی رفیعه فهمیدم:)))) مرسی یک دنیا ممنون:))باسه اون سوالم:)

پاسخ :

هوم!خاهش میکنم:)
ali_ sh
۰۷ مرداد ۱۳:۲۳
منکه عاشق آشپزیم

پاسخ :

اشپزی عم عاشق شوماس:)
علیرضا غفاری
۰۷ مرداد ۱۶:۲۸
خوش به حالتون که همه عمر مشهد هستید
التماس دعا داریم برای همیشه

پاسخ :

بی معرفتیم ما!
همچنین:)
آلبرت کبیر
۰۷ مرداد ۱۹:۲۴
مشکوک میزنینا :))

پاسخ :

:)
ایزابلا ایزابلایی
۰۸ مرداد ۲۲:۴۲
کجا رفتی دختر؟ خداحافظی اینجوری قبول نیس نباس می رفتی خب :/
حسین مداحی
۰۹ مرداد ۰۰:۱۵
به عقیده ی من خداحافظی اینچنانی خودش یه گند خیلی خیلی بزرگه.
وقتی بدون هیچ پیش زمینه ای به خاطر شاید یک نفر و شاید چند نفر تعداد زیادی از دوستان رو نادیده میگیری و میری این میشه اند بی معرفتی.
ولی خب به هر صورت امیدوارم هرکجا که هستید موفق و موید باشید.
:|
هاجرک +
۰۹ مرداد ۱۱:۰۴
برگرد و گندی که زدی رو درست کن.
آدم اگه به خاطر گندهایی که میزنه بخاد همه چیزو ول کنه و بره، اون دیگه چه زندگی ایه؟
MAR YAM
۱۲ مرداد ۱۱:۳۰
واقعا
چون من همیشه گند میزنم توش

پاسخ :

منم:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان