چالشی


به دعوت کیاناز:



اگه ماهی از سال بودم: دی


اگه یه روز هفته بودم: جمعه


اگه یه عدد بودم: 8


اگه یه همراه بودم: اول!خخخ


اگه یه نوشیدنی بودم: شیرموز


اگه یه گناه بودم: به اغوش کشیدنش


اگه یه درخت بودم: بیدمجنون


اگه یه گل بودم: رز قرمز و آبی


اگه آب و هوا بودم: بارونی


اگه یه رنگ بودم: قرمز


اگه یه پرنده بودم: کاسکو


اگه یه صدا بودم: صدای آب


اگه یه فعل بودم: دوست داشتن


اگه یه خیابون بودم: ده دی


اگه یه پنجره بودم: باز به سمت ساحل


اگه تاریخ بودم: 20/ابان


اگه یه فیلم بودم: گجینی


اگه پزشک بودم: روان شناس


اگه یه وسیله آشپز خونه بودم:دستگیره


اگه یه ساز بودم:گیتار


اگه یه کتاب بودم:چشم عشق از عاطفه نداف


اگه شعر بودم: قلب من موقع اهدا به تو ایراد نداشت/مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را!


اگه یه اسم بودم: رفیعه


اگه طبیعت بودم: جنگل


اگه یه حس بودم: ششم!:دی


اگه یه بازی بودم: قایم باشک


اگه یه بیماری بودم: نمیخام باشم:|


اگه یه ناسزا بودم: خر!


اگه یه حیوون بودم: لاک پشت


اگه حکم دادگاه بودم: بخشش


اگه یه میوه بودم: گوجه سبز


اگه یه هنر بودم: بازیگر


اگه یه جاده بودم: جاده شاندیز


اگه یه وبلاگ بودم: خودم دیگه مسلما:|


اگه یه لباس بودم: شال


اگه مدل مو بودم : صاف


اگه یه کفش بودم: پاشنه بلند:|


اگر یک مجتمع بودم: خورشید

 

اگه یک فلز بودم : اورانیوم

۱۳ نظر
مآه سآ
۰۴ مرداد ۱۸:۱۹
لابد از نوعِ غنی شدشم بودی؟!؟! :)

پاسخ :

دقیقن!
همه دمبال غنی شدنم بودن!خخخخ
مآه سآ
۰۴ مرداد ۱۸:۲۸
همین مونده اِمریکا به خاطر غنی شدن رفیعه تحریممون کنه :|

پاسخ :

خخخخخخخ
همیه ک هس=))
نیلوفر
۰۴ مرداد ۱۸:۳۲
تو وجودی هستی که پس از این هرگز نخواهد توانست هستی یابد. نادیده گرفتن چنین وجودی، نه فقط برای خودت، بلکه برای همه‌ی جهان، اندوه‌ برانگیز خواهد بود.((لئوبوسکالیا))

پاسخ :

بَشه!خخخ
آلبرت کبیر
۰۴ مرداد ۲۰:۱۶
من فقط یه آلبرتم و دیگر هیچ :))

پاسخ :

کسی نخاس خودتونو معرفی کنین!:دی
MIM HM
۰۴ مرداد ۲۱:۰۴
Ooاین چه چالشی بود؟
مسابقه ی ثانیه ها؟

پاسخ :

خخخخخ
واس خنده بود بیشتر:دی
آی جان قز
۰۴ مرداد ۲۱:۰۶
خوشمان آمد ^_^
منم برم بنویسم :)

پاسخ :

برو برو:)
ali_ sh
۰۴ مرداد ۲۳:۲۲
چ چالشای خنوک ححح

پاسخ :

چالش خونوکی از خودتونه:دی
مـــهر بــــــآنو
۰۴ مرداد ۲۳:۵۶
کیانازِ عوضی :|

پاسخ :

شی شده؟؟خخخ
یک دختر شیعه
۰۵ مرداد ۰۱:۴۳
ماهی از سالت عالیه دی بهترین ماهه^_^

پاسخ :

اوهوم:)
ابانم خوبهههههههههه=)))))
یک دختر شیعه
۰۵ مرداد ۰۱:۴۴
فقط دی^_^من زاده ی دی ماهم/ دست نوازشگر زمستان بر سرم خخخخ

پاسخ :

جاست دی اند ابان!خخخ
یک دختر شیعه
۰۵ مرداد ۰۱:۴۶
دی:|

پاسخ :

دی و ابان:|
یک دختر شیعه
۰۵ مرداد ۰۱:۴۷
رفیعه ی خونوک:|دی

پاسخ :

خوتی:|
نیمه سیب سقراطی
۰۵ مرداد ۱۱:۴۰
حالا که نیستی :)) والا !

پاسخ :

-__-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان