من و دوستام یهویی!

امروز خعلی خوب بود.با بچه ها تو مدرسه کلی عکس گرفتیم.

البته من همش شکلک درمیاوردم و عکسارو خراب میکردم!

ولی فهمیدم اگه شکلک درارم،قیافم بهتر میشه!

تو مترو هم ترکوندیم.خلوت بود خدارو شکر...

اما یه صحنه من از شدت خنده غش کرده بودم و به خاطر یه مسئله ای(!)روی زمین نشستم.رومم به دیوار بود.یهو دیدم احمقا ساکت شدن!

برگشتم،دیدم یه پسره داره از پله ها میاد پایین،با لبخند!:|

هیچی دیگه!منم طبیعیش کردم،به بروبچ گفتم:من از بچگی وقتی روی زمین نون میبینم،خم میشم تا بَرِش دارم!

فکر کنم این تابلوتر بود!

۱۵ نظر
مـــهر بــــــآنو
۳۱ خرداد ۱۵:۲۰
خخخخخ دور همی با دوستا خیلی حال میده...حیف ک دگه دوان دبیرستان تموم شد...حیییییییییف

پاسخ :

ارههههههه!حتا بدترین جا تو دنیا،اگه باهاشون بری،فوق العاده خوش میگذره!
واقعن حیییییییییییف!
من الان از روزیکه کنکور دادم،همش ب این فک میکنم!همش ب خاطره هامون،ب خول بازیامون،ب خندیدنامون و...
الفــ میمــ
۳۱ خرداد ۱۶:۲۵
هه هه اصلا شک نکن که ضایه ترش کردی!!!
همیشههه همینطوریه امکان نداره در اوج خرسندی ضایه نشی!!تجربه ثابت کرده هاا.
راستی ایمیل تایید از جیم برام نیومداا:(

پاسخ :

ینی میگی خیلی حرکت ضایعی زدم؟؟:(
اصن این تجربه رو،از من نشات(نشئت؟؟نشعت؟؟خخخخ) گرفدن!
بذار الان خودم عضوت میکنم بت رمزتو اینارو میدم=)

مـــهر بــــــآنو
۳۱ خرداد ۱۶:۴۱
منم تا چن هفته فیلمایی رو که روز آخر با هم گرفتیم رو میدیدم...عاره واقعا...هیچ وقت یه همچین دوستی هایی تکرار نمیشه...هیچ وقت :(

پاسخ :

دوست خوب ک زیاده!اون جو هیچ وخ برنمیگرده!
فائزه
۳۱ خرداد ۱۸:۲۴
منم دوستااامو می خواااااام :((((((

پاسخ :

دوستاتم تورو میخان!:(((
ali_ sh
۳۱ خرداد ۲۱:۰۳
خداااایاااا خداوندا این خوشیارو از ما نگیر خخخخ

پاسخ :

بعله!خخخخ
Anis
۰۱ تیر ۰۰:۱۰
خخخخخ!حالا پسره کیس بوود؟!ته ریش ذاشت؟!خوشگل بوود؟!واس من!

پاسخ :

برو!برو از خدا بترس!
من انقد هول بودم،اصن نفمیدم چی شد!همه اینا در جیکسی از ثانیه رخ داد!
واس تو ک ی کیس بهتر سراغ دارم ک اصن تصورشم نمیکنی!خخخخخ
Anis
۰۱ تیر ۰۰:۱۵
کی کی؟؟!!

پاسخ :

جیم ک میای دیگه؟؟
اواتار منم دیدی دیگه؟؟
خودشههههه!خخخخخخخخ
ب پای هم پیر شین!
خیلی عم ب هم میاین!:دیییییی
Anis
۰۱ تیر ۰۰:۲۱
خوووووووفت!ایشششششششش!

پاسخ :

باور کن خیلی مهربونه!
فقد دست نداره بنده خدا ک اونم مسئله ای نیس!
مهم تفاهمه ک دارین!خخخخخ
Anis
۰۱ تیر ۰۰:۲۵
الان من چ تفاهی با آواتارت دارم عایا؟!

پاسخ :

دوتاتون خوشگل نیسدین ک هسدین بزنم ب تخته!
دوتاتون ناز نیسدین ک بازم هسدین!
دوتاتون همدگرو نمیخاین،ک میخاین!
همه چی اکیه!
فقد کی بیایم واس امر خاستگاری؟؟خخخخخخ
فاطمه ام
۰۱ تیر ۰۲:۱۳
تو ساکت باش فقط خخخخ لال باشی این موقع ها بهتر عمل میکنه =)

پاسخ :

اخه قیافه لالمم گویای همه چیزه!خخخخخ

sahar_m
۰۱ تیر ۱۱:۳۷
مجبور بودی چیزی بگی ؟ :)))

پاسخ :

خو هول شده بودمممممممم!
راسدی دیشب ی نظر گذاشده بودی،تا اومدم تایید کنم،پاک شد!
مذرت:(
طنین(مریم)
۰۱ تیر ۱۷:۳۴
دوستااااااااااا ی گلم دلم براشون تنگ میشه:(
ولی بیشتر از همه واسه فاطمه

پاسخ :

اوهوم.
خیلی سخده کلن بعد 12 سال تحصیل،دل بکنی از مدرسه:(
sahar_m
۰۲ تیر ۱۵:۲۴
نمیبخشمت =)) فدای سرت عزیزم عیب نداره :)

پاسخ :

=)
فرانک باباپور
۰۲ تیر ۱۶:۴۸
:)))
از دست دوران دبیرستان! آدم بخواد ساکت باشه هم نمیذاره! اصلا تو ذاتشه این شیطنت ها :))
سوتی دادن هم جز لاینفک این دوران...
یادش بخیر :)

پاسخ :

اخ اخ اخ اخ!
دس رو دلم نذار فرانک!
خیلی خالم گرفده ب خاطر دبیرستان:(
فریده خآنوم!
۰۲ تیر ۱۹:۰۴
کنکوریا کلا تابلوئن! غمگین مباش!

پاسخ :

تو فلن بشمار ببین چن نفر کنکوری نظر گذاشدن:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان