بانو جان! عشق خاموش غزل های منی مثلا :|

فقط یه چیزایی شنیده بودم از اینکه جنوبیا خونگرم و مهربونن. در حد حرف بود فقط. ندیده بودم چون از نزدیک. یه بار تو عمرم فقط رفتم بندرعباس. دیگه نرفتم. خیلی وقت پیش بود اونم. طبیعیه یادم نیاد چیزی از مهمون نوازیشون. ولی امروز، امروز که دیدمش، میتونم به جد بگم نه تنها جنوبیا خونگرم و مهربونن، بلکه به شدت با نمک و دوست داشتنی هستن. شما میتونید انقدر با بانوچه صمیمی شید که در همون دیدار اول، بگید از زندگی شخصیتون براش و اونم با آرامش و طمانینه ی خاصی، به حرفاتون گوش بده و بخنده و بخندونه!


حالا نمیگم چه سورپرایزی داره براتون ولی بدونید منم شریکم توش :| ( الان اصلا کسی چیزی متوجه نشد واقعا :| )

+ اینم از پستی که قولشو داده بودم :))


بستنی های نزدیک حرم را نخورید خواهشا :| خیلی بد مزه میباشند :|

۱۲ نظر
محبوبه شب
۱۶ مرداد ۰۱:۱۱
عاقا من میدونم ^____^
بگمممممم؟ خخخ

بانوچه ماهِ ماه ^_^

به شدت منتظر اون سوپرایز بانوچه هم هستم

کم پیدا رفی جون! :||

پاسخ :

خخخخ نو نو! مزش به همون سکرت بودنشه :|
منتظر نباش چون خعلی بده :| داغونه اصن :| :دی

ستاره ی سهیل شدم -__-
محبوبه شب
۱۶ مرداد ۰۱:۱۲
چقد دلم برا خنده هاش تنگ شد :'(

پاسخ :

نه من هنوز دلم تنگ نشده :| =))
محبوبه شب
۱۶ مرداد ۰۱:۱۵
بانوچه
http://mahboobeh-k.blog.ir/post/230

^___^

پاسخ :

بوخونم بعدا
آقاگل ‌‌
۱۶ مرداد ۰۱:۲۱
بستنی توی لیوان؟ به حرف حق های نشنیده و نگفته! :)

پاسخ :

بانوچه گفت من با قیفی حال نمیکنم و میریزم روی لباسم و اینا، مجبور شدیم توی لیوان بگبریم :| فوضول خان عاقا :| ضمن اینکه منم حرف محبوبه @__@
محبوبه شب
۱۶ مرداد ۰۱:۳۲
@آقاگل
جسارتا، به حرف حق های نشنیده و نگفته؟!
نه واقعا "به حرف حق" ؟؟؟

به حق حرف های نشنیده و نگفته! جناب :d

پاسخ :

میخواستن مهر محکمی بزنن بر حرف خودشون، فلذا حق خطاب قرار دادن :|
محبوبه شب
۱۶ مرداد ۰۱:۳۶
خرج داره!
وگرنه میگمااااااااااااااااا

اوووممممممممم....
بگمممم؟؟؟

پاسخ :

و خداوند راز نگهداران را دوست دارد :|
محبوبه شب
۱۶ مرداد ۰۱:۴۲
خا -_-

ولی میگم خخخخ
اووومممم... چیزه... نه ولش کن بذار همون راز نگهدار باشیم ^_-

پاسخ :

تبریک میگم؛ مورد عفو درگاه الهی قرار گرفتی فرزندم ^__^
مترسک ‌‌
۱۶ مرداد ۰۵:۲۴
منم بستنی لیوانی رو به قیفی ترجیح میدم :)

پاسخ :

یه روزم شما بیا دیار ما پس :)
صخره .
۱۶ مرداد ۱۴:۰۱
±دیدار وبلاگی داشتین؟:)

پاسخ :

واضح نبود؟! :| :))
Faber Castel
۱۶ مرداد ۱۸:۵۴
به به به به
دلمان آب رفت
عینهو بستنی توی دستاتون :)

پاسخ :

آب نشده بود که :| :دی
yek banoo
۱۹ مرداد ۰۰:۴۹
اصلا انقد بانوچه عشق هستش ک من همیشه میگم عشق بانو
وای پر از انرژی مثبته
از طرف من ماچش میکردی

پاسخ :

دیر گفتی :دی
פـریـر بانو
۲۱ مرداد ۰۱:۴۹
خیلیم عالی :))

:: هر وقت قسمت شد به نصیحتت گوش می کنم :))
فعلا که چیزی حدود 9 ساله نیومدیم حرم...هعی :/

پاسخ :

عی بابا! میطلبه، کافیه بخوای
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان