آقامون باس...

1.هروقت از سرکار برمیگرده، از سر چهار راه واسم یه شاخه گلِ رز قرمز بگیره!

2.گوشیش ازین ساده ها باشه.

3.وقتی دارم ظرفارو میشورم، بیاد اسکاچو از دستم بگیره و ظرفارو بشوره! (حالا چقدرم ظرف هست :|...دونفریم دیگه!)

4.هر جمعه بیاد باغمون (ریا نشه البته!خخخخ) بره بالای درختا به میوه چیدن!بعد من نردبونو از زیر پاش بردارم و التماس کنه که بذارم سرجاش! ولی زهی خیال باطل :دی

5.جوراباشو خودش بشوره! (یعنی اگه بگه تو بشور، مهریمو میذارم اجرا:| )

6.غیر از من چشاش کسی رو نبینه! یا به اصطلاح"چِشُم خیره" نباشه!

7.به حرف من کنه نه مادر و خاهرش :|

8.شوخ طبع باشه! اگه خشک باشه حوصلم سر میره :|

9.ترجیحا داداش نداشته باشه (مدیونین اگ فک کنین از جاری بدم میاد!)

10.هروقت میریم خرید، حتما یه ذرت مکزیکی ای، شیرموز بستنی ای، چیزی بگیره!(شکمو ام خودشه:| )

11.نمازشو اول وقت بخونه!

12.روزی صدبار جمله معروف(!)رو بگه! خخخ

13.دس تو مماغش نکنه، بماله ب فرش!(آیکون سبزه!)

14.لرد باشه

15.روزای تعطیل ببردم مسافرت!

16.اسمش بم بخوره! ترجیحا حرف اول اسمش"ر"باشه!

17.خنگول نباشه(این دیگ خیلی کلی بود!)

18.هنوز من بش نگفتم "آشغالارو ببر" از خودش بفمه :|

19.چاق نباشه

20.غیرتی باشه!

21.واسم شعر بگه! (پرتوقع هم خودشه:| )

22.مریض میشه بره دکتر! نه که بگه:نهههههه نمیرم و اینا...

23.با دوچرخش منو برسونه تا دانشگاه!

24.وقتی خوابم جوشای صورتمو نیاد بترکونه :|

25.از اونجاییکه آشپزیم خوب نیست، وقتی غذام بد میشه، به روم نیاره و اون وعده رو باس از همه وعده هاش بیشتر بخوره!

26.یاد داشته باشه موهامو ببافه!

27.با جنبه باشه! تا یه شوخی میکنم، به خودش نگیره.

28.تولد، سالگرد ازدواج، سالگرد اشنایی، سالگرد خواستگاری و سالگرد اولین دیدار رو باس کادو  بگیره (بره خدارو شکر کنه ک ماهگردارو فاکتور گرفتم!خخخخ)

29.خیییییلی مذهبی نباشه!

30.و در یک کلام: مرد باشه! مرد واقعی...

 

+از اونجاییکه همچین مردی پیدا نمیشه که همه ی این خصوصیات رو با هم داشته باشه، پس:

الکی دلتونو صابون نزنین به شیرینی!

۳۳ نظر
مهدی صادقی
۲۲ مرداد ۱۳:۰۸
بیچاره شوهرت

پاسخ :

از خداشم باشه همچین فرشته ای داره:دی
نیلوفر
۲۲ مرداد ۱۳:۲۱
ما در طول عمرمان مثل بازیگرانی هستیم که چند لحظه ای روی صحنه ظاهر می شویم.
پرواز ...
۲۲ مرداد ۱۳:۳۲
من از همسر آیندم فقط یک انتظار دارم : مهربون باشه !
.
.
.
.
.
از یه مهندس ِ مومن ِ پولدار ِ خوشگل ِ خوشتیپ ِ خوش اخلاق ِ قد بلند اینو خواستن که چیز زیادی نیست !؟ :دی

پاسخ :

خخخخخخخخخ
بوگو!تارف نکن:دی
یک دختر شیعه
۲۲ مرداد ۱۳:۳۲
:|بدبخ چه گناهی کرده که تورو بخود بگیره:|
خخخخخ
واست شعر بگه:|با دوچرخه برسونتت:|نه توروخدا بیاد جوشاتم بترکونه:|ایی
خخخخ
ولی خیلی خندیدم خخخ

پاسخ :

منه خوب!منه مربون!منه مظلوم:))

ب ارمان های من نخند:|
خخخخ
MIM HM
۲۲ مرداد ۱۳:۵۱
عزیزم چه کم توقعی تو
معیار ایمان تمام معیارهای دیگه رو شامل میشه راستی سوالت چی بود؟؟؟

پاسخ :

خو عاره!صد درصد ایمان مهمه!در لا ب لای حرفام اشاره کردم البته!:))
Paris_a
۲۲ مرداد ۱۵:۲۳
:|
بدبخ اقاتون :|
بعضیاش دیگه خعععلی دیکتاتوری بود خخخخخخ

پاسخ :

هووووووو!نبینم دفه دیگ ب اقامون گفدی بدبخ هاااااااا:|
همیه ک هس:دی
نیمه سیب سقراطی
۲۲ مرداد ۱۵:۴۱
آفرین باریکلا ، دیگه چی ؟؟؟ :)))

پاسخ :

عک لحظه فک کردم مامانمی!خخخخ
ali_ sh
۲۲ مرداد ۱۵:۵۱
رفیعه خانوم شمام دارین میرین سمت پست هاااااای....فک کنم واقعا خبریه خخخ

پاسخ :

پستای...؟!خخخ
فک کردین اگ خبری بود،من میگذارم دست روی دست؟!من محمد علی قاجارم!تخته را ب توپ خاهم بست:دی
Anis
۲۲ مرداد ۱۶:۰۷
هعععععی!صوبتی ندارم!

پاسخ :

از ع.ر چ خبر؟؟!خخخخ
سهیلا (کاتارسیس)
۲۲ مرداد ۱۶:۴۸
عزیززززم. گزینه 23 خیلی رمانتیکِ :) شماره 13 هم که... :|

پاسخ :

خودمم خعلی کیفور گشدم از 23!خخخخ
سید حمید
۲۲ مرداد ۱۷:۵۱
مردا وقتی ازدواج میکنن و فواید استفاده از گوشی های مدل بالا رو میبینن میفهمن چه کلاهی سرشون رفته ...
تازه یادشون میفته گوشی مدل بالا چه نرم افزارای خوبی میتونه داشته باشه
خخخ :))

پاسخ :

امیدوارم آقامون گوشیش ازین ساده ها بوده باشه از هم اول!:|
دختر آریایی
۲۲ مرداد ۱۸:۰۲
کاش یه چیزایی هیچ وقت فقط در حد رویا نمونه...
اولا برو خجالت بکش دختر...
دوما اگه دو سومش هم قبول داشت قبولش کن:دی
موبارکه امور خیری که در راهه که همچین فکرایی از ذهن توی تازه کنکور داده تراوش کرده:دی

پاسخ :

کاش...
الان آب شدم از خجالت:دی
بَشه!
از امواج چ خبر؟!خخخخ
سمیرام
۲۲ مرداد ۲۲:۲۵
یه جعبه هم کوکا تو خونه باشه همیشه که نعیمه خانم ترش نکنه خخخخ

پاسخ :

ازونجاییکه خیلی قانعم،ی جعبه زیاتیمه!
ی دونه باس من باشه،ی دونه عم واس همسری!خخخخ
بهمن بهمنی
۲۳ مرداد ۱۱:۴۱
:) ! می گم می گفتین بچه ام بیاره !خودش بزرگ کنه :)! خخخخخخخخخ

پاسخ :

خخخخخخخخخ
روش فک میکنم:دی
Aura ...
۲۳ مرداد ۱۴:۲۶
خوبه :)

پاسخ :

^__^
parisa .A
۲۳ مرداد ۱۷:۱۷
چه پر توقعععععععععع!!)

پاسخ :

پرتوقعم ک دوچرخه میخام ازش؟؟؟:|
ایییییییییش...
parisa .A
۲۳ مرداد ۱۷:۱۹
کجااااااااااا؟؟

پاسخ :

گفدم کهههههههههههه:|

+مو همسایه امام رضایوم:))
parisa .A
۲۳ مرداد ۱۷:۲۶
آهان:)
بیخیال
کمی گیج تشریف داریم:|
الان فهمیدم امشب قراره بریم عروسی:)

پاسخ :

عین گیجت کرده لابد:دی

+لباس میخای چی بپوشی؟؟خخخخ
nafas sadat ......m
۲۴ مرداد ۰۸:۵۸
خخخخخخخخخخخخ
اجی این جور ادمی تو بهشت هم گیر نمیاد

پاسخ :

ب جای دل داریته خاهر؟؟:دی
nafas sadat ......m
۲۴ مرداد ۰۹:۰۰

تو را دوست داشته ام و دارمハート のデコメ絵文字

آنقدر خواهم داشت تا ذخایر “دوستت دارم” در جهان ته بکشد

آنقدر که نسل بعد هیچ سهمی از عشق نبرندハート のデコメ絵文字

پاسخ :

آه راجوووووووو^__^
آلبرت کبیر
۲۴ مرداد ۱۱:۴۴
از اولشم باید میدونستم با این انتظارات میترشی :)))

پاسخ :

ب ر ب ب!
همه صف کشیدن واسم جلو خونه!کیه ک محل بده!خخخخ
خانوم کوچولو
۲۴ مرداد ۱۵:۳۵
:-D
جالبه!

پاسخ :

جالبی از آقامونه:دی
Anis
۲۴ مرداد ۱۶:۲۹
رفیعه خعععلی بی جنبه ای!چیششش!
پریس کجا رفده راستی؟!

پاسخ :

خخخخخ
شوخی کردم دیوونهههه!
همی دوروبره!کوچ کرده بلاگفا.ادرسشو از "میخانمشان"بردار اگ خاسدی:)
San naz
۲۸ مرداد ۱۰:۳۹
اقا
چشم و ابروش مشکی نباشه عایا؟ خخخخخ

پاسخ :

باس ب من بخوره دیگ!حالا روش فک میکنم:دی
عماد بی قرار
۳۱ مرداد ۱۱:۵۲
جالب انگیز و یکم تخیلی بود :|

پاسخ :

نعخیرشم:|
خخخ
خانوم لبخند :)
۲۴ مهر ۱۸:۲۶
خیلی کم نیست معیارات؟ :|

پاسخ :

یک چهارمشه این!مابقی رو فاکتور گرفدم=))
mohsen Mousavi
۱۳ آبان ۲۰:۴۱
و من ا... توفیق!

پاسخ :

هاهاهاها:))
Lin ArcX
۰۴ بهمن ۲۳:۳۹
می ترسم خسته بشین :)
بنز هم انقد آپشن نداره.(شکلک پوکر علی دایی:) )

پاسخ :

نع من راحتم :دی
الان آقای منو با بنز یکی کردی ؟! :|  :))
Lin ArcX
۰۵ بهمن ۲۲:۵۹
آره. بنز چه کم از پیکان گوجه ای دارد؟ :)

پاسخ :

الان همسری منو با پیکان گوجه ای یکی کردی ؟! :| :دی
بهنام غمی
۱۹ فروردين ۱۲:۵۵
لرد همون لریه که شلوار کردی پوشیده؟ یا کسیه که ننه‌ش لر ددش کرد؟ یا برعکس؟

پاسخ :

خخخخخ یعنی لارج! خووب خرج کنه و اینا :))
zahraa
۲۸ فروردين ۱۶:۲۶
خخخ دمت گرم ایشاالله پیداش کنی باهاش خوشبخت شی
کلی حال کردم با متنت

به : بهنام غمی
لرد در کلمه به معنای ارباب هس خخ الکی مثلا زبانم خهلی خوبه

پاسخ :

ممنان! هرچند اوشون باس پیدا کنه منو :دی

الکی مثلا گیم آف ترونز میبینی :))
آندرومدا :)
۲۵ خرداد ۱۲:۲۸
بیستُ چارو فقط مامانا این قابلیتو دارن :|||

پاسخ :

:)))))
میس تیچر
۱۸ شهریور ۱۹:۰۱
کلی خندیدددددددددددم:))))

پاسخ :

به آرمان هام نخندین :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان