تلنگر3

چقدر سخته مشورت نکردن و چقدر سخت تر اینکه همه چی به خودت محول شه.
چقدر سخته تصمیم گیری در این برهه و چقدر سخت تر که نتونی تصمیم بگیری.
چقدر سخته در جواب آدم ها سکوت کردن و پنهان کردن غم هات و چقدر سخت تر اینکه تظاهر کنی به شادی تا مبادا بویی ببرن از وضعیت موجود.
چقدر بده درک نشدن از سوی اطرافیان!و چقدر بدتر اینکه حق رو به تو ندن و خیلی راحت بگن خب به درک که فلانی...
چقدر حالم سخت،بده!چقدر حرف،چقدر فکر،چقدر دعا برای بازگشت..چقدر سخت،حالم بده!!

تلنگر2

دارم کم کم جواب یه سری سوال هام رو میگیرم.دارم ذره ذره آب میشم و سکوت کردم در خودم.دارم میبینم یه چیزایی رو که حتی وقتی بهش فکر میکنم،اشکام میریزن چه برسه به اینکه حقیقت داشته باشه اون چیز!!دارم بزرگ میشم با دردش.اینو به وضوح میبینم در خودم.داره کم کم باورم میشه که نیست!شاید تنها دلیلش هم همین بوده باشه!که عادت کنم به نبودنش،به جای خالیش.ولی میدونم و میدونم و میدونم که نمیتونم.نمیتونم کنار بیام.شک ندارم به قوی بودنم،ولی به معنای واقعی کلمه،ن م ی ت و ن م...

+دقیقه نوده خدا!میشه رای رو به سمتش برگردونی؟!میشه بگی همه چی خوبه؟!حل شده اون مشکل؟!میشه واسه یه بارم شده،معجزت دره خونشون رو بزنه؟!میشه؟!

اندر مزایای دستشویی


دسشویی فقط موقعی که تیرک میزنی،بو موج های آبی میده!:|

۸ نظر

کی از همه بی اعصاب تره؟!من،تو،او،همه!!

یکی از وقت هایی که همه اهل خونواده،متفق القول اعصابشون به هم میریزه،خونه تکونیه!بعد جالبه که از هر چیزه کوچیکی در جهت رفع و رجوع این وضع نا به سامان استفاده میکنن.
یعنی شما به یکی از اهالی این خونه بگو توو بانک برنده شدی!چنان لگدی میزنه به کوچکترین عضو خونواده که طرف ستون فقراتش از ده جا،کنده میشه و بعد با یه اقتدار خاصی میگه:"پاشو سریع سره این مبلا رو بگیر الان از بانک میان واسه مصاحبه!!"

۱۱ نظر

تلنگر

از خودم متنفرم.از آدم های دوروبرم که درکم نمیکنن هم همین طور.از همه دکترا متنفرم.از آدمایی که میخوان دلداری بدن ولی صداشون میلرزه متنفرم.از امید الکی دادن بیزارم.از توو خودم ریختن دیگه حالم داره بد میشه.
از سرطان نفرت دارم.میشنوی؟!

+خدایا!اونی نباشه که دیگران میگن.اونی نباشه که ازش ترس دارم.اونی نباشه که همه فکر میکنن...

درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان