از سری غرغرهای اینجانب!

«ایییییییییش!ینی خاکککک تو سرت با این فالت رفیعه!» خوب چیکار کنم انیس؟!دوثش دارم=))

خدایی چرا حجمم انقد زود تموم میشه؟!چیزی ام دان نمیکنما!جاست تلگرامم!رسولم تلگ+اینستا!

فزیو خر است:| بوغ است:| زهر حلائق(هلایق؟هلایغ؟هلائغ؟حلائغ؟حلایق؟)است:| بااون پیامای عصبیش:|

بابا گیر داده ها!میگ پاشو صب زود بریم تمرین کنیم با ماشین بت یاد بدم رانندگیو:| یکی نی بش بگ:حالا دیه ای موقه؟!:|  تا عیدم فرصت داده بم گواهی نامم کف دستش باشه:|

گلودرد شدم:| نَرَم آنفولانزا بگیرم،بمیرم.بعد کسی اینجا نفمه مُردم؟:|

صِدامو ک ضبط میکنم افتض میشهههه!:| من دیه ب کسی وُیس نمیدم:| جیغ جیغو ام خودشه:|

این بابای"ح"وخ گیر آورده ها:| کلاس جبرانی الان؟!:| الان میگی خوب مرد حسابی؟!:|

خابم بهم ریخدهههه بدجووووور!!شبا تا شیش صب بیدارم،ازون ور تا دوازده میخابم.باز ظهرم دو میخابم تا شیش:|  خدا از باعث و بانیش نگذره:|

چرا بعضیا فک میکنن خععععلی روشن فکرن؟!دهنشونووووو ینی!:D

خعععلی خولم!میدونم.نیازی ب اثبات نی:))
۱۵ نظر
مستر دارستانی
۲۲ آذر ۱۶:۱۹
ببخشید هااا
میشه اول عنوان پست بنویسی به چه زبونیه :/

پاسخ :

زبون رفیعه ای=))
آی جان قز
۲۲ آذر ۱۶:۲۱
منم ساعات خوابم تازگی بهم ریخته :/

پاسخ :

خعلی بده خعلی!اصن کل روح و روانت ب هم میریزه:|
عباس زاده
۲۲ آذر ۱۶:۳۲
سلام علیکم مومن
حلول ماه ربیع بر شما مبارک
عزاداریهاتون هم قبول ان شاالله
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
مترسک ‌‌
۲۲ آذر ۱۶:۴۱
درباره به هم خوردن خوابت: عاشق شدی عایا؟ :D

پاسخ :

هعیی بگی نگی:))
سمیرام
۲۲ آذر ۱۶:۴۸
ننه غرغرو :D

پاسخ :

گره روستیم ب مولا!گره بزن خفه شیم=))
toka. ta
۲۲ آذر ۱۷:۰۶
خلایق!

پاسخ :

لایقم نی ینی؟؟:((
$Mon
۲۲ آذر ۱۷:۲۷
ینی نوشتنت تو حلقش!!!!
من دیه حرفی ندارم!!!!
خو صوبا خلوته دیه میشه!!!!
نععع صدات خوب بود....مال خودش بد بود...×××××
D:

پاسخ :

از پهلوی راست اونم:دی
چلا عخشم؟:))
خوب عاخه الان؟!فصل اگزما؟!:|
خخخخخ دهنتووووو ینی!!=))
حنا :)
۲۲ آذر ۱۷:۴۷
زهر حلاحل (هلاهل) حلائق رو از کجا اوردی ؟ :| :دی
غر غر کن سبک بشی دخترم :)))

پاسخ :

عه؟!من یک عمر فی ظلال مبین بودم ینی؟:((
سبکیدیم مادرم:))
نگار :)
۲۲ آذر ۱۸:۴۶
من که اصلا رانندگی دوس ندارم..دنبال گواهینامه هم نرفتم :)))

همه از صدای ضبط شده ی خودشون بدشون میاد :دی

پاسخ :

من فالشم^___^

اییییییییش!ی چی عمومیه پ!!
آوو کادو
۲۲ آذر ۱۸:۴۶
اعصاب نداری شما...
یه کم چشماتو ببند و نفس بکش :-)

پاسخ :

خخخخ نع خوب الان بیترم!خالی شدم ی کم:))
یک دختر شیعه
۲۲ آذر ۱۹:۲۸
فیزیومو باهمه ی سختیش خوب شدم:)))ولی خوب مردمو زنده شدم:|||

پاسخ :

واقن؟خوششش ب حالت دادی تموم شد رف!!منه بدبخ چارشمبه میان ترمشو دارم:|
نرگس جوان
۲۲ آذر ۲۰:۴۱
عاشقتم ینیاااااا:))

پاسخ :

ما بیشتررر:))
کلنگ همساده پسر
۲۳ آذر ۱۴:۴۴
بقیه را نمی دانم ولی من به این دلیل روشن فکرم که تازه دیروز کم مصرفه را در آوردم الان یک لامپ دویست از این رشته ای های قدیمی داده ام انداخته اند توی کله ام. جای شما خالی خوب فکرم روشن شده است. شب ها کله ام شبیه چراغ جلوهای پیکان 57 شده است!

پاسخ :

چوجور جا شده عایا؟!:))
نآرینـ بآنو
۲۳ آذر ۱۵:۵۹
فک کنم باید بیام پیشت این زبان رفیعه ای رو پیشت پاس کنم :)

پاسخ :

جلسه ای 200=))
عرفـــــ ـــان
۲۸ آذر ۱۱:۰۵
Du meter بریزی میگه چه نرم افزارایی از نت استفاده کردن ...
چون یه سری نرم افزارا خود به خود آپدیت میشن همینطوری حجم مصرف میشه !
البته این برا وقتیه که با کامپیوتری ...
با گوشی آپدیت نمیشن خود به خود ولی همیشه به نت وصلن ...

تو این رادیو پاتق که صدات خیلی خوبه ! نکنه همش افکته :دی
به هم ریختن ساعت خواب خیلی بده :(

پاسخ :

عاره قبلن یکی بم گف ولی نریخدم!مرسی ک گفدی:)


نههههه خوب اونجا با ی نرم افزار ضبط میکنم صدامو.اینجا از طریق ویس تلگ!!خیلی فرقه:)
اوهوم!:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان